.

Beantwoord

Buiten bundel binnen 1 dag ruim 350mb verbruikt. Wat nu?

  • 25 August 2015
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Hoi,

Hoe is het mogelijk dat ik vanochtend nog 373 MB had (05:48u), om 14:17 een sms kreeg dat ik 80% had verbruikt en om 15:25u nog een sms kreeg dat mijn internetbundel op is. En inmiddels heb ik ruim 14 euro buiten mijn bundel verbruikt! Er moet iets mis zijn gegaan, want dit is niet mogelijk. Vandaag ben ik even op facebook geweest en voor de rest op whatsapp. Willen jullie nagaan wat hier aan de hand is? Dank je alvast
icon

Beste antwoord door Angela 26 August 2015, 10:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi,

Willen jullie nagaan wat hier aan de hand is? Dank je alvast

Hoi Lieu.

Laat ik eerst stellen dat ik het heel vervelend voor je vindt, maar zelfs al zouden ze het willen; het mag niet door geen enkele provider vanwege privacywetgeving.
De rest van het verhaal zal een moderator brengen...
Hier precies hetzefde verhaal vanmiddag
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lieu & Erwinvane,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat jullie beide snel door de internetbundel heen gegaan zijn. Dat is natuurlijk nooit fijn. Zoals Friesian heeft aangegeven, kan ik alleen zien hoeveel er verbruikt is en op welke tijdstippen dit gebeurd is. Waaraan deze MB's opgemaakt zijn, kan ik niet zien. Je hebt hier zelf wel mogelijkheden voor in jouw telefoon. Via de instellingen vind je een internet datameter die aangeeft aan welke app of update er zoveel verbruikt is. Kunnen jullie hier iets uithalen? Via deze link leggen we uit hoe je meer inzicht krijgt in je dataverbruik. Hier zie je hoe je het beste kunt omgaan met de datalimiet. Hebben jullie iets aan deze tips?

@Lieu, jij hebt op dit moment inderdaad al kosten gemaakt. Als je nog gebruikt wilt maken van het internet, raad ik je aan om extra MB's te kopen. Zo voorkom je dat de kosten verder oplopen. Mocht je niet meer willen internetten, dan kun je deze optie uitzetten via Mijn Simyo. Gaat dit lukken?

@Erwinvane, jij hebt nog geen kosten gemaakt. Je zit op dit moment nog binnen jouw databundel. Je hebt nog 168MB over. Houd de waarschuwingssms'jes goed in de gaten. Zodra je op 100% zit, kun je extra MB's kopen of jouw internetoptie uitzetten op Mijn Simyo.

@Friesian, bedankt voor het meedenken en het geven van de juiste informatie :)

Groetjes,
Angela

Reageer