.

Beantwoord

Blackberrybundel werkt nog niet

  • 14 January 2013
  • 8 reacties
  • 664 Bekeken

Ik heb zonet een blackberrybundel besteld en volgens jullie zou dat meteen moeten werken.
Helaas werkt het niet en kan ik geen gebruik maken van Ping en Internet.
Ik heb de batterij er al uitgehaald.
Hoe kan dit verholpen worden?
icon

Beste antwoord door Alex 16 January 2013, 10:24

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sabrina,

Ik zie wel dat er verbinding met internet is geweest via jouw aansluiting. Is het mogelijk dat alleen bepaalde internet opties (Ping en mail) niet werken? Ik heb voor de zekerheid je aansluiting hersteld op het netwerk. Wil je daarom even je toestel uit/aan zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Ja het heeft gewerkt!
Dankjewel!!!!
Ik heb sindsd deze maand een nieuw abbonement van 200 MB per maand en nu kan ik geen gebruik meer maken van whatsapp. Kan hier iets aan gedaan worden?
Badge +6
Ik heb sindsd deze maand een nieuw abbonement van 200 MB per maand en nu kan ik geen gebruik meer maken van whatsapp. Kan hier iets aan gedaan worden?

Hoi Sabrina,

Maak je nog gebruik van een BlackBerry? Een BlackBerry met de oude software werkt alleen met een Blackberry bundel.
De nieuwe BlackBerry's hoeven geen gebruik te maken van een BlackBerry bundel. Ik verneem graag je reactie.
Ja ik gebruik nog steeds een blackberry.
Reputatie 5
Badge +11
Ja ik gebruik nog steeds een blackberry.

Hoi Sabrina_,

Het probleem is dat je nu een internetbundel hebt gekozen die niet geschikt is voor BlackBerry... :(
Blackberry werkt met een ander type internet verbinding; BlackBerry Internet Service, oftewel BIS. Ik wil je aanraden om je bundel weer terug te veranderen naar de BlackBerry bundel, die je ook had. Zodra je dit gedaan hebt, kunnen wij hier handmatig (voor deze ene keer) je type internet alvast omzetten naar BIS.

Je kunt dan in elk geval weer internetten, ook al is je bundel voor deze maand dan maar 200 MB.

Laat je het weten of je dit wat vind en wanneer je gewijzigd hebt?
Ik heb mijn bundel net terugveranderd naar een BlackBerry bundel. Ik hoor nog van jullie hoe verder. Mvg
Badge +8
Ik heb mijn bundel net terugveranderd naar een BlackBerry bundel. Ik hoor nog van jullie hoe verder. Mvg

Hoi Sabrina_,

Ik zie je wijziging staan, en heb de optie om Blackberry internet te gebruiken nu vast voor je aangezet. Als je dus internet met je Blackberry wilt gebruiken houd je het beste de BB bundel voortaan. Met een gewone internetbundel krijg je met een Blackberry geen verbinding met internet. Nu weet je dat voortaan :)

Groetjes,
Charlene

Reageer