.

Vraag

blackberry internet werkt ineens niet meer

  • 1 May 2012
  • 6 reacties
  • 1033 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een vraag over een blackberrybundel,

Dit is de tweede maand dat ik het abonnement heb, en de eerste maand deed alles het goed maar nu is een nieuwe maand begonnen en doet mijn; ping, twitter, msn, whatsapp enzo het allemaal niet meer!

Wat moet ik doen? Alvast bedankt!

6 reacties

Badge
Hallo Henrybot,
Heb net hetzelfde probleem. Heb jij het ook vanaf vandaag/vanochtend?
groeten


Hallo,

Ik heb een vraag over een blackberrybundel,

Dit is de tweede maand dat ik het abonnement heb, en de eerste maand deed alles het goed maar nu is een nieuwe maand begonnen en doet mijn; ping, twitter, msn, whatsapp enzo het allemaal niet meer!

Wat moet ik doen? Alvast bedankt!
Badge
Hallo ggr,

Ja ik heb het sinds de nieuwe maand is begonnen (vandaag dus)

Groeten
Badge
Probleem is bij mij nog steeds niet opgelost. Probeer nog eens in contact te komen met klantenservice.
Badge
Probleem is bij mij nog steeds niet opgelost. Probeer nog eens in contact te komen met klantenservice.


Bij mij is het probleem ook nog niet opgelost, ik zou heel graag willen weten wat je moet doen want nu betaal je voor niks eigenlijk.

Groeten
Badge
Als ik reactie krijg van Simyo laat ik iets weten... Probeer vanmiddag nog eens te bellen in de hoop erdoor te komen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum henrybot en ggr,

Zojuist heb ik jullie beide aansluitingen laten herstellen op het netwerk. Kunnen jullie over een half uurtje het toestel uit/aan doen en nagaan of het werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer