.

Beantwoord

Blackberry bundel uit, dus ook geen wifi?

  • 20 August 2013
  • 8 reacties
  • 370 Bekeken

Ik heb mijn blackberrybundel uitgezet deze maand (omdat ik het doorsturen van email niet meer nodig vond), maar nu kan ik ook niet meer op Wifi, dat verbaasde mij wel. Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Alex 21 August 2013, 16:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
Ja kan wel kloppen je betaald om internet te hebben via de bis ( Blackerry internet servic ) hier moet je een actieve bundel hebben er word schijnbaar een signaal meegestuurd vanaf je simkaart voor deze bundel ook voor de wifi, dan maak je ook gebruik van de BIS is heel vreemd maar hier kan simyo niets aan doen helaas
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mirjam19,

Kun je helemaal geen gebruik meer maken van Wifi of alleen van bepaalde Blackberry internetdiensten niet? Een wifi verbinding staat verder los van Simyo, dus je zou bijvoorbeeld wel gewoon moeten kunnen surfen op het web of Whatsapp kunnen gebruiken. Het klopt wel dat je geen gebruik kan maken van je pushmail en ping.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,

Alex
@ Alex, bedankt voor je antwoord.
Ik heb Sim Only trouwens.
Ik had de internetbundel dus helemaal uit gedaan en heb nu helemaal niets meer. WIFI pakt ie niet op, Whatsapp doet het niet.
snap het niet.
En klopt het dat ik sowieso de BB internetbundel nodig heb omdat ik een BlackBerry heb of kan ik ook een andere kiezen?
Badge +1
@alex ook al gebruik je je Bb via wifi zal je toch altijd contact moeten hebben met een Bb server,
Heb dit zelf ooit getest een sim in Bb gedaan zonder Bb bundel werkte Bb niet ook niet via wifi,
Deed ik er een sim in met Bb bundel dan deed de Bb het wel dus wat ik ervaren heb is dat het
Wel nodig is om een Bb bundel te hebben alle dat Inc. Whatsapp gaat via de Bb server
Badge
Handige jongens die Research in Motion. Ow sorry BlackBerry sinds begin 2013.. Voor mij een reden om nooit een BB te nemen...
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mirjam19,

Als het klopt wat erickiel zegt, dan moet je nu (evt. nadat je je BB uit- en aan hebt gezet) wel weer via WiFi kunnen internetten.
Ik heb je internet aansluiting aangepast naar Blackberry.

Hou je ons op de hoogte?

@Sandertju; ze maken het er niet makkelijker op inderdaad, maar gelukkig zijn de nieuwste BB's geschikt voor 'regulier' internet.
(en heel vet)
Ja, nu doet ie het wel weer!
Reputatie 5
Badge +11
Ja, nu doet ie het wel weer!

Super!
😃

Reageer