Ik ben maandag 20-8 overgestapt op Simyo, ik heb daarbij een Zelden abonnement en 500 mb internet.
22-8 kreeg ik een sms en email dat mijn internetbundel op is. Fijn dat dat aangegeven wordt!
Nu heb ik telefonisch al begrepen dat ik een evenredig aantal minuten en mb overhoud mbt het aantal dagen van de maand dat er nog is.
Dit zou inhouden ongeveer 20 minuten en 170 mb.
Dan alsnog snap ik niet hoe er in mijn online verbruik op 20-8 al (klein, maar toch) bedrag staat bij internetgebruik?
Zat ik er dan binnen een paar uur al overheen? En waarom krijg ik dan 2 dagen later pas de sms?
Ik ben heel die dag thuis geweest met wifi en heb alleen snachts geloof ik op 3g gezeten. Sowieso; ik heb al het automatisch updaten altijd al uitstaan en download of update of stream alleen via wifi, een enkel youtube filmpje eens daar gelaten.
Zelfs als ik dan 'pas' de 22e over mijn limiet heen zou zijn gegaan vind ik dat vreemd aangezien ik bij mijn vorige abonnementen nooit echt erover heen zat.
Dit hoort hier misschien niet thuis;
maar ook zie ik in mijn bel verbruik uren en gesprekstijden staan die helemaal niet overeen komen met de realiteit. Dit kan ik makkelijk bewijzen met een screenshot van mijn belgeschiedenis. Zijn de metingen van jullie niet zo betrouwbaar?
Ik heb vandaag meerdere keren lange tijd in de wacht gestaan bij jullie klantenservice.. worden die minuten ook meeregekend in in je bundel?|
Dankjewel!
Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactie