.

Beantwoord

Biedt Simyo een dataplafon aan?

  • 23 December 2020
  • 4 reacties
  • 358 Bekeken

Ik baal als een stekker!

Voor de 2e keer is het me overkomen dat ik ongezien (waarschijnlijk de waarschuwing niet gezien...) MB's buiten de bundel had. (1x ca. €75 en nu €107,-) Dit waarschijnlijk doordat er een filmpje is af gaan spelen en blijven herhalen, zonder dat ik dat merkte…..

Kan Simyo nu werkelijk geen plafond instellen? Ook dat zou je zelf moeten kunnen regelen!

 

icon

Beste antwoord door Daisy 24 December 2020, 13:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

Dag @Annekem, dit is wel erg vervelend. Echter, nee, een dataplafond is niet mogelijk en naar wat ik heb begrepen gaat dit niet mogelijk worden ook.

Ik zelf heb een iPhone, waarbij dit niet mogelijk is, maar als je een Android gebruiker bent, zou het mogelijk moeten zijn een dataplafond in te stellen. Als je hierop Googlet, moet je vast en zeker positieve hits krijgen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Annekem,


Welkom op het Simyo forum, jammer dat het om een zure reden is.

 

Super zuur dat je nu een tweede keer over de bundel bent gegaan. Het is niet mogelijk om bij Simyo zelf een dataplafond in te stellen, je ontvangt een sms wanneer de bundel voor 80% en 100% verbruikt is. Bij Androidtoestellen is het mogelijk om dit in het toestel zelf in te stellen, maar je hebt hier ook verschillende apps voor. Ik heb 1000MB voor je geactiveerd zodat je deze maand nog even kan internetten, de bundel is tot eind deze maand geldig. Je ontvangt over de bundel ook waarschuwingsms'jes, hou deze in de gaten.

 

Ik wens je alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! 🎅

 

Groetjes,

Daisy

 

Bedankt voor de 1000MB. Erg aardig, maar ik hoop dat jullie die aanpassing nu een keer willen overwegen. Uit voorzorg zet ik mobiele gegevens nu standaard uit.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Annekem,

 

Bedankt voor je reactie, we geven je suggestie door! Het lijkt me inderdaad verstandig om de mobiele gegevens uit voorzorg uit te zetten. Ook is het handig om het blog wat Daisy aangaf even goed door te nemen. Hopelijk is dit gelukt. 

 

Alvast een fijne jaarwisseling! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer