.

Beantwoord

betalen voor wifi??

  • 9 August 2013
  • 5 reacties
  • 1086 Bekeken

Badge
Waarom moet ik betalen voor wifi? Im dacht altijd dat dat gratis was. Ik heb een maandabonnement zonder internet. Af en toe maak ik gebruik van wifi en moet daarvoor blijkbaar betalen. pakketgegevens en roaming staan uit.
icon

Beste antwoord door Alex 12 August 2013, 10:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Nee voor WiFi hoef je niet te betalen, tenminste niet Simyo.
Waar zie je de kosten staan?
Reputatie 7
Badge +9
Staat de optie "Internet op mobiel - Nederland" uit op mijn simyo? Het is anders mogelijk dat uw toestel in sommige condities verbinding maakt met het 3G netwerk van Simyo.Als uw toestel dat doet, betaald u de hoofdprijs daarvoor. Deze optie voorkomt dat uw toestel dat kan doen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi papermate,

Hierboven worden de juiste antwoorden gegeven. Als je geen internetbundel hebt en je wilt gebruik maken van wifi, zet dan ook de optie 'internet op je mobiel' uit. Dan weet je in ieder geval zeker dat je niet kunt internetten via ons netwerk.

Als je gebruik maakt van wifi hoe je geen kosten aan Simyo te betalen. Worden er toch kosten berekend door Simyo dan maak je gebruik van de internet verbinding van Simyo.

Groetjes,

Alex
Badge
Dat ik moet betalen voor internet (al is het heel weinig, 24 cent voor 12x. Wel weinig kb per keer. Toch raar) staat bij Verbruikskosten, internet op mobiel.
Internet stond iid wel aan bij mijn simyo, maar ik dacht dat ik anders wifi niet kon gebruiken. Heb het nu uitgezet (kan wel gewoon wifi gebruiken :)).
Bedankt voor de antwoorden!
Badge +6
Dat ik moet betalen voor internet (al is het heel weinig, 24 cent voor 12x. Wel weinig kb per keer. Toch raar) staat bij Verbruikskosten, internet op mobiel.
Internet stond iid wel aan bij mijn simyo, maar ik dacht dat ik anders wifi niet kon gebruiken. Heb het nu uitgezet (kan wel gewoon wifi gebruiken :)).
Bedankt voor de antwoorden!



Hoi Papermate,

Fijn dat het nu duidelijk is 🙂. Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer