.

Beantwoord

APN voor GPRS tracker

  • 14 September 2012
  • 5 reacties
  • 1584 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
verkeerde rubriek!
icon

Beste antwoord door Natascha 15 September 2012, 09:32

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste ErikS,

Welkom op het forum!
Simyo ondersteunt geen GPRS trackers en kan je hier geen ondersteuning in geven. Je zou als APN naam internet kunnen proberen.
Ik weet alleen niet of je tracker dan gaat werken.
Badge
Simyo ondersteunt geen GPRS trackers en kan je hier geen ondersteuning in geven. Je zou als APN naam internet kunnen proberen. Ik weet alleen niet of je tracker dan gaat werken.

Beste Natascha,
Volgens mij klopt je antwoord niet helemaal; Of Simyo ondersteunt het GPRS protocol of het ondersteunt het niet. Dat het gebruikt wordt voor een GPS-tracker is eigenlijk niet ter zake dienende. En inderdaad de APN is "internet" in tegenstelling tot hetgeen bij Google aangegeven wordt (basicinternet).
 
En de GPS-tracker werkt dus GPRS wordt ondersteund.

Ga ervan uit dat Simyo telefoonkaart, omdat zij van KPN zijn tot 2025 G2 ondersteund. 
echter tot op heden lukt mij het niet helaas. 
Wie heeft hier een oplossing, voor de tracker is G2 GPRS nodig.

Reputatie 7
Badge +9

Ga ervan uit dat Simyo telefoonkaart, omdat zij van KPN zijn tot 2025 G2 ondersteund. 
echter tot op heden lukt mij het niet helaas. 
Wie heeft hier een oplossing, voor de tracker is G2 GPRS nodig.

Simyo's simkaarten ondersteuning prima GPRS 2G. Ze bieden echter geen ondersteuning op het instellen van GPS Trackers. In principe is het doorgaans nodig om de simkaart in een mobiel te stoppen en daarmee de Simkaart pincode uit te zetten. Daarna zou een GPRS tracker verbinding moeten kunnen maken en kan je doorgaans via SMS de tracker voorzien van de juiste APN instellingen.

 

Maar dat is allemaal afhankelijk van de precieze GPS tracker; Hoe je zo'n tracker moet instellen is dan ook het beste te vragen aan de fabrikant van dat apparaat/door de handleiding te volgen.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Lunaghid,

Bedankt voor je bericht. Eigenlijk heeft @Groentjuh perfect antwoord gegeven op je vraag. Hier heb ik niks aan toe te voegen :blush:. Ik hoop dat je vraag hiermee ook is beantwoord.

Groetjes,

Seren

Reageer