.

Beantwoord

Als ik 4G aanzet stop mijn internetbundel. Wat nu?


Goedenavond,

na uw beichten over gratis 4G heb gratis 4G aangezet. Maar ik ontving ook gelijk een e-mail dat ik mijn 200mb internetbundel beëindigd zou hebben per 1e volgende maand. Terwijl dit niet het geval is. Bij mijn facturen staat nu ook alleen het bedrag van 3 euro i.p.v. 8 euro.(3 euro voor 100 belminuten of SMS en 5 euro voor 200 mb. Is dit een fout in uw systeem? Heb ik straks nog wel internet? (200 mb voor 5 euro).

Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Angela 17 March 2017, 15:11

Bekijk originele reactie

23 reacties

Ik heb precies hetzelfde. Zojuist 4G aangezet en ook een email ontvangen dat de 200mb internet bundel beëindigd wordt per 1-4-2017. Ook het bedrag van alleen 3 euro wordt nog weergegeven. Op de website via de link "bundels aanpassen->vergelijk met jouw huidige bundels" staat bij huidig en volgende maand wel de 200mb en het juiste bedrag.
De vraag is hoe de bundels nu daadwerkelijk ingesteld zijn?
Ik heb ook een mail ontvangen dat mijn internetbundel is aangepast. Van 500 + 500 MB terug gegaan naar 500 MB. Hier heb ik niet voor gekozen. Dan wil ik het graag terug draaien. Niet fijn dat dit er niet bij vermeld wordt. Hierdoor heb je geen keuze. Dit voelt als misleiding.....
Terwijl mijnsimyo gewoon aangeeft dat mijn internet blijft wat het is. Gewoon een systeenfout, dat kan niet anders.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Voor degene die nieuw zijn op ons forum, welkom!

Heel goed dat jullie dit aangeven! Als wij dit niet weten, kunnen we het ook niet onderzoeken 🙂 Bedankt. We nemen deze signalen heel erg serieus en ik heb dit dan ook direct neergelegd bij onze technische afdeling. Ik heb nog 2 belangrijke vragen zodat we voor jullie zo snel mogelijk kunnen bevestigen dat er niets gaat veranderen aan jullie bundels.

Kunnen jullie mij, het liefst zo snel mogelijk, laten weten of je de wijziging uitgevoerd hebt via de Mijn Simyo app of via Mijn Simyo op je computer? Daarnaast wil ik graag weten wat jullie precies zien staan nu op Mijn Simyo. Staat er dat je bundels gewoon doorgaat zoals bij Klummie? Of zie je echt staan dat de bundel gaat stoppen.

Maak je niet al te veel zorgen 🙂 We proberen jullie zeker niet te misleiden en gaan dit zo snel mogelijk oplossen!

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Ik heb de wijziging via de Mijn Simyo App uitgevoerd. Op de Mijn Simyo website staat tegenstrijdige bundel informatie. Zie de bijlagen.

Groet,
Ron
Hoi Angela,

ik heb de wijziging uitgevoerd hebt via de Mijn Simyo app.

Ik zie nu bij mijn bundels
Simyo 100 (01-04-17 - 30-04-17) 3 euro
4G internet (15-03-17 - 30-04-17) 0 euro
4G internet (01-04-17 - 30-04-17) 0 euro

Verder niets

Via bundels aanpassen ze ik wel
100min/sms 3 euro
en
20 mb 5 euro
en
4G internet gratis

Per maand 8 euro

Vriendelijke groet,
Hallo Angela, dank je wel voor je reactie. Dit klinkt heel vertrouwd, zoals ik Simyo ken.
Ik heb de wijziging door gevoerd via de app.
Reputatie 7
Badge +10
Heel erg bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb jullie uitleg direct doorgezet naar de juiste collega en de technische afdeling buigt hun hoofden er nu over. Ik ga jullie uiteraard op de hoogte houden 🙂

Groetjes,
Angela
Hoi Angela, gewijzigd via mijnsimyo app. Android.
Ik heb ook via de app 4g aangezet en meteen de mail gekregen dat mijn 500+500 mb stopt. Dat was dus niet de bedoeling
Fijn dat er al actie ondernomen wordt maar wordt het dan automatisch terug gezet of moet je daar zelf nog iets voor doen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Irmavw,

Welkom op het forum!

Goed dat jij je ook meldt met dit probleem. Hoe meer voorbeelden hoe beter. Voor nu hoef jij zelf nog niets te doen. Wij moeten even uitvinden waar dit vandaan komt, en of de bundels echt uitgezet zijn. Mocht dit laatste het geval zijn, gaan wij dit uiteraard oplossen 🙂 Ik houd jullie hiervan op de hoogte. Heb jij de wijziging ook via de app uitgevoerd?

@Klummie, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Angela
hoi Angela,
Ik heb inderdaad via de app op mijn telefoon de 4G aangezet
groet Irmavw
Hoi Angela,
Gister ook mijn 4g aangezet via app en kreeg direkt mail dat mijn internet per vandaag is gestopt. Ik heb jullie direkt telefonisch benaderd. Vandaag nog geen verandering. Ik heb uit voorzorg maar mijn mobiele gegevens uit gezet voordat ik straks een flinke rekening krijg. Dus nu geen internet (behalve wifi) hoop toch dat dit snel rechtgetrokken gaat worden?
Gr. Brigitte
Reputatie 7
Badge +10
@Irmavw, bedankt! Dat had ik inderdaad verwacht.

@Brigitte67, ook jouw gegevens heb ik doorgezet als voorbeeld. Er wordt op dit moment nog hard gewerkt aan een oplossing. Je kunt je bundel gewoon gebruiken. Hij staat gepland om uit te gaan op 1 april en wij gaan het uiteraard voor die tijd oplossen voor je 🙂 Hij is dus niet direct uitgezet.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Het is opgelost! Sorry dat we jullie hebben laten schrikken met deze mail. Jullie bundels worden niet beëindigd en lopen netjes door zoals het hoort, ook na 1 april. Je krijgt hier ook een bevestiging van middels een e-mail. Bedankt voor al jullie meldingen. Op deze manier hebben we het snel kunnen uitzoeken en uiteindelijk kunnen oplossen!

Als er nog vragen zijn, laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Angela
Bevestiging ontvangen, dank je wel Angela. Snelle service en blijvend klantenvoordeel. Geen reden om weg te gaan.
Ook ik heb inmiddels de bevestiging per e-mail ontvangen 😃 dat mijn internet bundel netjes doorloopt, maar ik wil aan deze topic toevoegen dat in het overzicht bij "Mijn bundels" in de Android app en ook bij "Mijn bundels" op de "Mijn Simyo"-website nog niet zijn aangepast. Want mijn internet bundel staat niet meer vermeld, maar wel de gratis 4G-optie: 4G internet (01.04.17 - 30.04.17) 0 euro 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Klummie & Berend1954,

Goed om te zien dat jullie de bevestiging per mail hebben ontvangen 🙂 Altijd fijn als mijn woorden nog even extra bevestigd worden!

@Berend1954, dat kan heel goed kloppen! Maar vanaf 1 april hoor jij je internetbundel wel weer te zien. Je hoeft je alsnog geen zorgen te maken, hij blijft gewoon aan. Maar, zie je hem na de 1e van de maand nog steeds niet staan? Laat het dan even weten. Er gaat dan iets niet goed in de weergave op Mijn Simyo. Nogmaals, je hoeft je ook dan geen zorgen te maken over kosten of verbruik. Je bundel staat gewoon aan :)

Groetjes,
Angela
Een goedemiddag,

Ook ik heb het zelfde probleem met mijn internet bundel die weg is na het aan zetten van 4g
Netjes over gebeld en er is ook mede gedeeld dat dit probleem bij simyo zat
Ook aan gegeven dat bij de simyo app al reeds aangaf van dat de kosten niet klopten met de aankomende maand
Maar das was geen probleem u heeft uw internetbundel gewoon op 1 april.... jaja
Gisteren gekeken en het was dit x geen grap maar het was wel weg.
Zelf had ik nog een oude bundel met recht op nog 6000g aan internet de lopende 2 maanden.
Gisteren mijn bundel weer aan gezet maar je komt dan op de nieuwe bundel uit van 4000g aan internet.
Nu maar hopen dat Simyo met een gepaste oplossing gaat komen.

Groeten Cor.
Een goedemiddag,

Ook ik heb het zelfde probleem met mijn internet bundel die weg is na het aan zetten van 4g
Netjes over gebeld en er is ook mede gedeeld dat dit probleem bij simyo zat
Ook aan gegeven dat bij de simyo app al reeds aangaf van dat de kosten niet klopten met de aankomende maand
Maar das was geen probleem u heeft uw internetbundel gewoon op 1 april.... jaja
Gisteren gekeken en het was dit x geen grap maar het was wel weg.
Zelf had ik nog een oude bundel met recht op nog 6000g aan internet de lopende 2 maanden.
Gisteren mijn bundel weer aan gezet maar je komt dan op de nieuwe bundel uit van 4000g aan internet.
Nu maar hopen dat Simyo met een gepaste oplossing gaat komen.

Groeten Cor.


Jammer hier op het forum geen antwoord gekregen op mijn reactie dus maar even aan de bel gehangen afgelopen maandag
Gelukkig is het nu wel gelijk opgelost door de des betreffende medewerker gelukkig maar 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cor Riezebos,

Sorry voor een gebrek aan reactie! Dit topic was zeker opgepakt en er was op gereageerd, maar kennelijk kwam het niet helemaal door. Mijn excuses daarvoor!

Ik ben wel heel blij dat het intussen is opgelost. Het was door een systeemfout dat niet iedereens bundel weer actief werd op 1 april. De meeste bundels wel, maar sommigen glipten ertussendoor. Die hebben we dan handmatig opgelost, zoals bij jou bijvoorbeeld. Ik kan me goed voorstellen dat dit even schrikken was, maar gelukkig is alles nu weer oké.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane


Hoi Jihane bedankt voor je reactie
Waarschijnlijk waren ze geschrokken van mijn reactie :-)
Maar gelukkig is alles nu opgelost
In elk geval nog bedankt voor je reactie dankjewel

Groeten Cor.
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan namens Jihane!! Ze is heel blij met je reactie.

Groetjes,
Caspar

Reageer