.

Beantwoord

Alle instellingen staan goed maar krijg nog steeds geen 4G. Kunnen jullie hierbij helpen?

  • 19 April 2017
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Alle instellingen voor 4 G staan goed in mijn iphone 6 en ik heb nieuwe sim van jullie ontvangen maar toch heb ik geen 4 G. Kunnen jullie hierbij helpen?

Grtz
icon

Beste antwoord door Samantha 20 April 2017, 12:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Saat 4G aan in je Mijn Simyo? Als dit goed staat, zou je eens je iPhone kunnen uitschakelen en na enkele minuten weer aan zetten om zo de simkaart opnieuw op het netwerk te laten aanmelden.
Badge +7
Hoi yohohoho,

Welkom op ons forum :)

Wat jammer dat je nog geen 4G verbinding kunt krijgen! Ik zie dat je 4G ook aan hebt gezet op Mijn Simyo. Wat dat betreft lijkt alles goed te staan.

Toch heb ik je internetinstellingen een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon een paar minuten uitzetten? Ik hoop dat je hierna wel een 4G verbinding krijgt.

Mocht dit toch niet lukken, raad ik je aan om de APN instellingen nog even na te lopen met behulp van onze Toestelhulp. Als deze ook allemaal juist staan, en 4G staat aan in je telefoon, zou je 4G moeten werken.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@RicoK, Heel erg bedankt voor je tip 🙂

Reageer