.

Beantwoord

Afgesloten wegens hoogverbruik??

  • 24 January 2012
  • 24 reacties
  • 2324 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo
Heeft iemand dit probleem al eens gehad??? IK had vanmorgen nog 232 mb .... ben even de deur uitgeweest en had de telefoon gewoon aan op internet. sinds ik thuisben surf ik via de router en ineens krijg ik een sms dat mijn verbinding geblokkeerd is vanwege hoogverbruik????? Krijg toch steeds meer de indruk dat er het een en ander niet klopt cq niet transparant genoeg is bij Simyo.. Zit je mooi zonder telefoon totdat de klantenservice weer open is.....
En nu?????
Groetjes Zenn
icon

Beste antwoord door Alex 25 January 2012, 10:23

Bekijk originele reactie

24 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi zenn,

Wanneer je gebruik maakt van een wifi verbinding en je hebt tevens je gegevens verbinding aan staan, is het mogelijk dat wanneer de wifi verbinding weg valt, deze over gaat tot de Simyo internet verbinding. Wanneer je op de wifi verbinding zit is het dus van belang dat je de gegevens verbinding (3G) uit zet.

Graag ontvang ik je Simyo telefoonnummer per privé bericht zodat ik je de instructies kan sturen om weer aangesloten te worden.

Groetjes,

Alex
Hoi

Ik ben nl. ook afgesloten wegens hoog verbruik en heb hierover een mailtje verstuurd die nog steeds niet beantwoord is. Na veel moeite heb ik uiteindelijk de klantenservice kunnen bereiken en zij adviseerden mij dat ik eerst de rekening die ik in het buitenland had gemaakt moest betalen. Zij zouden dan mijn nummer voor een half uur openzetten zodat ik de rekening via internet bankieren kan betalen. Ik probeer nu al een tijdje de klantenservice te bereiken maar niemand neemt maar op. Hoe kan ik dan weer aangesloten worden als de klantenservice niet bereikbaar is?

Groet Tjonnie12
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tjonnie,

Wanneer je binnen 24 uur voor meer dan 75 euro aan verbruikskosten hebt, word je geblokkeerd. Zou je mij je Simyo telefoonnummer per privé bericht kunnen sturen? Vervolgens kan ik je verder helpen.

Groetjes,

Alex
Heb alles inmiddels betaald ....wanneer wordt mijn nummer weer geactiveerd??

Badge +2
Hi Sixphone,

Wij hebben je privébericht ontvangen. Mijn collega Alex heeft je een privéberichtje teruggestuurd. Check je inbox!

Groetjes,

Arie
Hallo heren Arie/Alex ,



Ik zou en priveberichtje moeten hebben ontvangen...maar heb dus niets in mijn inbox ...(?)



gr,

Sixphone





Hi Sixphone, Wij hebben je privébericht ontvangen. Mijn collega Alex heeft je een privéberichtje teruggestuurd. Check je inbox! Groetjes, Arie
Badge +5
Hi sixphone,

Excuses, ik vermoed dat Arie zijn bericht naar een andere klant is gericht.
Je aansluiting is gedeblokkeerd. Zou je het toestel uit en aan kunnen zetten?

Groet,
Bibi
Badge
Heden (zaterdag) heb ik een sms-bericht ontvangen waarin staat dat ik binnen enkele minuten zou worden afgesloten ivm hoogverbruik en dat ik contact mag opnemen met Simyo. Inderdaad na enkele minuten was ik afgesloten en dat wel voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken. Na deze sms heb ik maar even ingelogd op mijn simyo. Nu blijkt dat ik aan 572 minuten belminuten over heb maar dat ik aan 452 euro kosten heb gemaakt aan internet. Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Volgens mijn IPHONE (registratie dataverbruik) klopt de berekening van SIMYO niet. Nu heb ik getracht contact op te nemen met Simyo, ja hoor gesloten en moet ik maar wachten tot maandag. Dit betekend dat ik tot maandag zowel niet kan bellen en gebeld worden wat natuurlijk gevolgen met zich meebrengt. Waarom wordt niet alleen mijn internet afgesloten maar ook mijn inkomende gesprekken? Waarom wordt er gewacht totdat ik aan 452 euro kosten heb gemaakt? Hierdoor heb ik ook gelijk een klacht ingediend bij zowel consuwijzer als klacht.nl.
Badge
Hallo

Ik ben sinds gister geblokkeerd vanwege hooggebruik!
al enkele jaren klant en een goedbetalende klant!!!! hoge rekenigen worden netjes afgeschreven elke maand!
Ik heb 2 abbonementen 1 van simyo... 1 van t-mobile   bij de andere provider maak ik dit niet mee!! terwijl de rekeingen hoger zijn! word netjes iedere maand afgeschreven!!!
Sinds enkele weken mijn eigen zaak... overal mijn tel nummer vermeld! website en marktplaats advertentie's!
Nu kunnen mijn klanten mij niet bereiken

DANK U WEL!!!!!!!!!!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Garip,

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat je geblokkeerd bent vanwege hoogverbruik. De rekening bedraagt momenteel € 248.24. Wij kunnen jou heraansluiten als je een tussentijdse betaling van minimaal € 100,00 naar ons overmaakt. Op het moment dat jij het bedrag betaald hebt, kan je ons een betaalbewijs in de vorm van een printscreen mailen.

Om het snelst te worden heraangesloten is het beter om, gelijk nadat je het mailtje hebt verstuurd, telefonisch contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen wij dit gelijk bij onze financiële afdeling neerleggen zodat wij jou kunnen heraansluiten. Jij kan de tussentijdse betaling overmaken naar:

Rekeningnummer: 12.15.03.038
T.a.v. Buckaroo Online Payment Services
Onder vermelding van "Simyo" en jouw mobiele nummer

Let op dat op het betaalbewijs het rekeningnummer van Buckaroo en van jou zelf zichtbaar is!
Vorige week is mijn aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ben er inmiddels achter dat dit is omdat mijn nummer nog niet overgezet was en ik dus internet buiten mijn bundel gebruikt heb. Ik kan alleen nergens in Mijn Simyo terugvinden wat dat verbruik dan geweest is, en hoeveel ik moet betalen om weer aangesloten te worden. Kan iemand mij dat vertellen?
Badge +2
Beste Eshter*,

Wij hebben de aansluiting inmiddels gedeblokkeerd. Het hoogverbruik heeft in de maand oktober plaatsgevonden. Deze factuur zullen we eind november incasseren. De hoogte van deze factuur is € 150,56.

Groetjes,

Arie
Goededag ,

hier ook een vreemde situatie, vanmorgen mijn simkaart van simyo erin gedaan is namelijk de eerste dag dat mijn abenoment ingaat. Na een half dagje eens gekeken wat mijn verbruik is en hoe mijnsimyo werkt. Was erg verbaasd te zien dat ik al 185 mb had verbruikt! Immers ik heb een paar whatapp de deur uit gedaan en 2 internetpagina's bezocht! Ook blijk ik een sms naar het buitenland te hebben verzonden wat niet het geval is!! Ik denk dat dit de eerste en laatste maand simyo gaat worden!
Badge +6
Goededag ,

hier ook een vreemde situatie, vanmorgen mijn simkaart van simyo erin gedaan is namelijk de eerste dag dat mijn abenoment ingaat. Na een half dagje eens gekeken wat mijn verbruik is en hoe mijnsimyo werkt. Was erg verbaasd te zien dat ik al 185 mb had verbruikt! Immers ik heb een paar whatapp de deur uit gedaan en 2 internetpagina's bezocht! Ook blijk ik een sms naar het buitenland te hebben verzonden wat niet het geval is!! Ik denk dat dit de eerste en laatste maand simyo gaat worden!


Beste Itsme,

Welkom op het forum!

Een simkaart registreert enkel berichten, wanneer het toestel daar de opdracht toe krijgt van een gebruiker.
Een simkaart kan niet zelf denken of handelen en wordt te allen tijde aangestuurd via het toestel en dus de gebruiker.
In het volgend topic kan je lezen welke app er data gebruiken dit topic
hoi simyo mods

ik heb een keer via 3g een app gedownload ( wat normaal gewoon kan ) en toen werd mijn abbonoment ineens geblokkeerd vanwege hoogverbruik, dus ik kijk net op mijn verbruik staat er ineen dat ik 200 euro moet betalen, terwijl ik nog lang niet over mijn limiet heen ben, dus volgens mij klopt hier iets niet.

groetjes elly
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum elly droogers,

Op dit moment is jouw abonnement nog niet ingegaan, omdat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van nummerbehoud. Je nummerbehoud is enige tijd geleden al afgewezen. Wij hebben vervolgens nog geen bericht gehad of we een nieuwe aanvraag moeten doen of dat we je tijdelijke Simyo telefoonnummer moeten activeren als je permanente telefoonnummer. Je abonnement is dus nog niet ingegaan. Zodoende bel/sms en internet je nog niet tegen de binnen de bundel tarieven en is er geen sprake van een bundel limiet. Ik heb je een email gestuurd met daarin de instructie over hoe je telefoonnummer weer kan worden aangesloten. Daarnaast zou ik graag per privé bericht willen weten of we je tijdelijke Simyo telefoonnummer mogen activeren. M.a.w. of we het Simyo abonnement start mogen laten gaan.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum elly droogers,

Op dit moment is jouw abonnement nog niet ingegaan, omdat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van nummerbehoud. Je nummerbehoud is enige tijd geleden al afgewezen. Wij hebben vervolgens nog geen bericht gehad of we een nieuwe aanvraag moeten doen of dat we je tijdelijke Simyo telefoonnummer moeten activeren als je permanente telefoonnummer. Je abonnement is dus nog niet ingegaan. Zodoende bel/sms en internet je nog niet tegen de binnen de bundel tarieven en is er geen sprake van een bundel limiet. Ik heb je een email gestuurd met daarin de instructie over hoe je telefoonnummer weer kan worden aangesloten. Daarnaast zou ik graag per privé bericht willen weten of we je tijdelijke Simyo telefoonnummer mogen activeren. M.a.w. of we het Simyo abonnement start mogen laten gaan.

Groetjes,

Alex


dat is grappig volgens jullie loopt mijn internet anders al een tijdje
http://imageshack.us/photo/my-images/651/simyo.png/
Badge +6
Beste Elly Droogers,

De datum die je daar ziet staan is de datum waarop je de bestelling hebt gedaan. Doordat het verzoek voor nummerbehoud is afgewezen is het abonnement nog niet geactiveerd. Graag verneem ik of je afziet van het nummerbehoud of dat je wilt dat wij een nieuw verzoek indienen.
hallo,
mijn nummer is ook geblokkeerd door hoogverbruik voordat mijn abonnement was ingegaan
wat moet ik nu precies doen om mijn nummer te deblokkeren ?
groetjes
Badge +6
Hoi nvdMarel,

Ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie en wat je dient te doen om je telefoonnummer te deblokkeren.
Ik heb nu het geld over gemaakt en het mailtje verstuurd hoe weet
ik wanneer ik weer mijn nummer kan gebruiken ?
groetjes
Reputatie 2
Badge +1
Hey nvdMarel,

Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt kan je weer gebruik van jouw aansluiting maken.
ik heb mijn toestel al meerdere keren
aan en uit gezet maar Ik kan nog steeds
niet bellen of gebeld worden
kan hier wat aan gedaan worden ?
groetjes
Reputatie 5
Badge +10
Hoi nvdMarel,

Zou je je toestel nog eens uit/aan kunnen zetten en laten weten of het dan wel werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer