.

Beantwoord

80% verbruik sms ontvangen na 800MB verbruik terwijl ik 11GB in totaal heb, hoe kan dit?

  • 8 September 2021
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Op mijnsimyo staat aangegeven dat ik nog 10200 mb van de 11000mb over heb, dit is erg veel en kan ik onmogelijk in een paar uur hebben verbruikt (er vanuit gaande dat mijnsimyo nog moet updaten). Echter heb ik een sms ontvangen dat ik al 80% heb verbruikt, heel verwarrend en onmogelijk, de maand is net begonnen en zoveel heb ik mijn internet niet gebruikt. Kan iemand mij vertellen of de sms misschien foutief is verzonden naar mij of dat ik daadwerkelijk al zoveel GB heb verbruikt?

 

Mvg,

Mike

icon

Beste antwoord door Tessanne 9 September 2021, 16:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Mikeaug, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat vreemd! Het lijkt erop dat je de melding hebt gehad toen jouw extra Simyaardag op 80% verbruik zat en op was. Dit is niet de bedoeling aangezien je daarnaast gewoon nog een volledige bundel hebt (die inmiddels op 8878MB verbruik staat). Ik denk dat het te maken heeft gehad met de ingang van de nieuw gekozen bundels in combinatie met jouw Simyaardag bundel. Dit gaat dus inderdaad om een fout vanuit ons systeem, excuus voor de verwarring! Ik ga dit laten nakijken door de technische afdeling! 

 

Ik ga er trouwens wel vanuit dat je gewoon een sms ontvangt voor jouw de huidige internetbundel, mocht dit niet het geval zijn. Dan mag je dat ook laten weten. 

 

Bedankt Ray! 

 

Groetjes,

Tessanne 

De standen op je MijnSimyo worden met vertraging van enkele uren bijgewerkt. Dit omdat Simyo deze gegevens van KPN moet krijgen en vervolgens moet verwerken. Die 80% berichten (en die van 100%) is realtime, ik zou ze dus zeker wel voor juist aannemen tot een moderator (Simyo medewerker) anders zegt.

Badge

 

Op de afbeeldingen is te zien dat ik het smsje van 80% verbruik op woensdag 8 september om 10:20 heb ontvangen. Op de andere afbeeldingen is te zien dat in MijnSimyo de laatste update op woensdag 8 september om 15:13 was, 5 uur na het smsje dus. Nu is het donderdag 9 september en nog steeds staat er dat ik 10054 MB van de 11000 MB tegoed heb. Het lijkt mij echt een fout dat ik de sms heb ontvangen, kan iemand van Simyo dit voor mij nakijken?

Badge

Zojuist een nieuwe sms ontvangen (zie foto hieronder) en hieruit concludeer ik dat de 80% verbruik ging over de 1000 MB die ik cadeau heb gekregen deze maand. Blijft raar dat in de eerste sms staat aangegeven dat er 80% van de 10000 MB is verbruikt maar ik ga er nog steeds vanuit dat dit een fout is, iemand van Simyo die dit kan bevestigen?

 

Reageer