.

Beantwoord

4G uitzetten

  • 25 February 2014
  • 5 reacties
  • 949 Bekeken

Ik heb 4G aangezet in mijn account zonder eerst te checken of mijn telefoon het aankan. Deze kan dit niet dus heb ik het weer uitgezet, echter gaat deze wijziging pas in vanaf 1 maart. Ik kan dus vanaf nu tot 1 maart niet mobiel internetten. Kan dit aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Alex 26 February 2014, 16:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +1
Dat is vreemd dat je niet kunt internetten, want 4G zorgt er alleen voor dat je 4G toegang krijgt. Heb je je toestel al uit en aan gezet? Heb je APN ook aangepast toevallig? Zo ja, dan pas het weer aan naar de oude situatie. 
Hoi,

Ja dat heb ik allemaal gedaan en bij geen enkele instelling krijg ik internet verbinding.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum dvhulten,

Zou je kunnen laten weten van wat voor telefoon je gebruik maakt? Hoewel ik zie dat je vandaag per email al een antwoord hebt gehad, vermoed ik dat we in ons systeem een aanpassing moeten doen. Wanneer dit gedaan is, moet er ook de APN in je telefoon worden aangepast. Zou je me daarom even kunnen laten weten van welke telefoon je gebruik maakt?

Groetjes,

Alex
Hoi,

Na het maken van een aantal aanpassingen zoals aangegeven in de mail en een herstart heb ik weer mobiel internet.
Hartelijk bedankt voor de snelle reacties!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi,

Na het maken van een aantal aanpassingen zoals aangegeven in de mail en een herstart heb ik weer mobiel internet.
Hartelijk bedankt voor de snelle reacties!


Hoi dvhulten,

Graag gedaan, ik geef het door 🙂 Heel fijn om te lezen dat het weer werkt!

Dank voor je terugkoppeling 🙂

Reageer