.

4G tester en toch afgesloten wegens hoogverbruik? Geef het hier aan

  • 7 January 2014
  • 68 reacties
  • 3613 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste 4G testers,

Met 4G kun je veel mb's verbruiken in korte tijd. Het is daarom mogelijk dat je wordt afgesloten wegens hoogverbruik. Hoewel onze technische dienst constant (Ook in het weekend en in de avonduren wordt er gemonitord door onze technische dienst) aan het monitoren is op hoogverbruik, is het wellicht mogelijk dat je niet direct weer wordt aangesloten.

Dit topic is bedoeld voor klanten die zijn afgesloten. Je kunt hier dan een berichtje achter laten. Je telefoonnummer hoef je niet te vermelden. Ik of een andere moderator zorgt dan dat je aansluiting zo snel mogelijk weer wordt hersteld.

Groetjes,

Alex

68 reacties

Hoi ik ben onlangs afgesloten maar ben wel een simyo 4g tester.
Mvg rajiv
Badge
Ik ben afgesloten, graag weer aansluiten. Kan dit niet uitgezet worden?
Ik ben ook afgesloten. Graag ook weer aangesloten worden. 
Badge
Ik ben afgesloten, graag weer aansluiten. Kan dit niet uitgezet worden?


Hoe lang duurt dat her aansluiten eigenlijk? zit al de hele nacht zonder internet. Zo gaat het testen niet goed werken natuurlijk.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ik ben onlangs afgesloten maar ben wel een simyo 4g tester.
Mvg rajiv


Hoi Rajivhooi,

Volgens mijn gegevens ben je niet geblokkeerd, maar heb je wel 100% van je data verbruikt. Je zou wel gewoon gebruik moeten kunnen maken van je aansluiting.

Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Ik ben afgesloten, graag weer aansluiten. Kan dit niet uitgezet worden?

Hoi Machiel79,

Je aansluiting is weer actief. We hebben vandaag te maken met een kleine vertraging in het netwerk waardoor de activering wat minder snel wordt verwerkt. Onze excuses daarvoor. Het is helaas niet mogelijk om dit automatische proces eruit te halen, maar we vinden het ook belangrijk dat je ook echt ervaart wat 4G voor effect heeft voor jou als gebruiker.

Ik ben ook afgesloten. Graag ook weer aangesloten worden. 

Hoi Eypo,

Ook jouw aansluiting is net als die van Rajivhooi nog gewoon actief. Wel heb je inmiddels ook je internetbundel volledig verbruikt. Je bent echter niet afgesloten wegens hoogverbruik.

Klopt het dat je aansluiting gewoon werkt?

Groetjes,

Alex
Ik zag dat mijn vraag hier niet hoort dus heb het gesteld in een andere topic.

Ik ben ook afgesloten. Graag ook weer aangesloten worden. 

Hoi Eypo,

Ook jouw aansluiting is net als die van Rajivhooi nog gewoon actief. Wel heb je inmiddels ook je internetbundel volledig verbruikt. Je bent echter niet afgesloten wegens hoogverbruik.

Klopt het dat je aansluiting gewoon werkt?

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Nee, helaas ik heb geen enkele data verbinding. Herstarten van telefoon heeft ook niets opgelost. (Het is ontstaan sinds het verbruiken van mijn databundel)

Mvg,

Eypo
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Nee, helaas ik heb geen enkele data verbinding. Herstarten van telefoon heeft ook niets opgelost. (Het is ontstaan sinds het verbruiken van mijn databundel)

Mvg,

Eypo


Hoi Eypo,

Kun je wel bellen/sms-en? De verbinding is wel actief in ons systeem.

Groetjes,

Alex
Hoi Eypo,

Kun je wel bellen/sms-en? De verbinding is wel actief in ons systeem.

Groetjes,

Alex


Ja en ik heb het probleem al opgelost. Had wat beveiligingsmechanismen aanstaan wanneer ik over mijn bundel ga, mobiele data was dus automatische uitgezet door Android. 

Bedankt, ik heb iig weer verbinding :) 
Reputatie 5
Badge +10
Dat is handig. Ook een nuttige tip voor andere gebruikers. Bedankt voor het doorgeven.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex, ik heb inmiddels weer verbinding !
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex, ik heb inmiddels weer verbinding !

Bedankt voor het doorgeven 🙂
ik trek mijn bericht in..laat allemal maar.
Badge +1
Sinds gisteravond geen (4g) verbinding meer telefoon al meerdere male herstart 4g uit etc kan gewoon niet op internet, gegevensvoer instelling gecheckt is ook uit.
Badge +1
Werkt weer
Dag Alex,

Sinds vanochtend een sms'je gekregen dat ik alweer afgesloten ben vanwegens hoogverbruik. En alweer net aan het begin van het weekend waardoor de klantenservice ook dicht is waarnaar verwezen wordt in het sms'je. Als ik elk weekend afgesloten wordt dan kan ik het 4g netwerk toch niet testen en geen gebruik maken van mijn normale abbonnement zoals bellen en sms'en. Kunnen jullie niet alle 4g testers in een speciale groep zetten waardoor de verbinding daar altijd open blijft staan in plaats van alles handmatig te doen? Hopelijk wordt ik weer snel aangesloten want het is wel belangrijk dat is beschikbaar ben vandaag. 

Groet,
Roy
Reputatie 5
Badge +10
Werkt weer

Bedankt voor de update Andreas 🙂. Goed om te weten dat het weer werkt.

Dag Alex,

Sinds vanochtend een sms'je gekregen dat ik alweer afgesloten ben vanwegens hoogverbruik. En alweer net aan het begin van het weekend waardoor de klantenservice ook dicht is waarnaar verwezen wordt in het sms'je. Als ik elk weekend afgesloten wordt dan kan ik het 4g netwerk toch niet testen en geen gebruik maken van mijn normale abbonnement zoals bellen en sms'en. Kunnen jullie niet alle 4g testers in een speciale groep zetten waardoor de verbinding daar altijd open blijft staan in plaats van alles handmatig te doen? Hopelijk wordt ik weer snel aangesloten want het is wel belangrijk dat is beschikbaar ben vandaag. 

Groet,
Roy


Hoi Faaabbb,

Ik zie dat de aansluiting vanochtend iets na half 10 is geblokkeerd. Onze technische dienst heeft een monitoring aan staan waardoor alle 4G testers gecontroleerd worden op een blokkade. De aansluiting is voor 13:00 vanmiddag alweer gedeblokkeerd. Helaas is het niet mogelijk om de blokkade te voorkomen.

Als je je telefoon uit/aan zet, zou het weer moeten werken.

Kan je even laten weten of het weer werkt?

Groetjes,

Alex
Dag Alex,
Gister mijn telefoon opnieuw uit en aan gezet en daarna had ik weer bereik. Ik kijk vanochtend op mijn telefoon blijkt dat ik alweer geblokkeerd ben. Als dat zo doorgaat word ik liever van dat 4g gehaald want ik kan ook niet eens meer bellen terwijl dat geen 4g is. Graag word ik weer snel gedeblokkeerd want ik heb het nodig om beschikbaar te zijn.
Mvg
Hallo?? Iemand wakker daar bij Simyo? Ik ben al de hele dag niet bereikbaar, wordt er nou nog wat aan gedaan of hoe zit het?
Badge +6
Hallo?? Iemand wakker daar bij Simyo? Ik ben al de hele dag niet bereikbaar, wordt er nou nog wat aan gedaan of hoe zit het?

Hoi Faaabbb,

Ik zie dat je vanmiddag om 14.06 uur was gedeblokkeerd door onze technische dienst, echter was je een kwartiertje geleden weer geblokkeerd, dat heb ik nu weer ongedaan gemaakt, dus even je telefoon aan en uitzetten en je bent weer bereikbaar. Excuses voor het ongemak!
Ik kreeg rond kwart voor 6 een berichtje met dat ik zou worden afgesloten voor hoogverbruik. Ik probeerde net iemand te bellen en dat lukte gewoon. Wordt ik nog afgesloten, of is dat al gebeurd en ben ik zonder te weten weer aangesloten? Als dat zo is, dank daarvoor.
Badge
Kom ik vandaag op mijn werk blijk ik al tijdje onbereikbaar te zijn terwijl er gewoon 4 streepjes KPN in mijn tel staan, kan dus niet bellen. Vond het al zo rustig afgelopen weekend. Dit is echt onacceptabel. Als jullie dit niet kunnen voorkomen wil ik stoppen met het testen van 4g. Dat ik even zonder internet zit ok, maar niet kunnen bellen en onbereikbaar zijn kan echt niet. En nu asap aansluiten graag.
Badge
Oja een berichtje zou handig zijn zodat ik weet wat er aan de hand is
Badge
Kom op mensen sluit mij weer aan, ik verwacht de nodige telefoontjes. Werkt hier nog iemand of zijn jullie allemaal vrij op maandag.
Badge +6
Ik kreeg rond kwart voor 6 een berichtje met dat ik zou worden afgesloten voor hoogverbruik. Ik probeerde net iemand te bellen en dat lukte gewoon. Wordt ik nog afgesloten, of is dat al gebeurd en ben ik zonder te weten weer aangesloten? Als dat zo is, dank daarvoor.

Kom ik vandaag op mijn werk blijk ik al tijdje onbereikbaar te zijn terwijl er gewoon 4 streepjes KPN in mijn tel staan, kan dus niet bellen. Vond het al zo rustig afgelopen weekend. Dit is echt onacceptabel. Als jullie dit niet kunnen voorkomen wil ik stoppen met het testen van 4g. Dat ik even zonder internet zit ok, maar niet kunnen bellen en onbereikbaar zijn kan echt niet. En nu asap aansluiten graag.

Hoi dejong12 en Machiel79,

Helaas waren jullie inderdaad geblokkeerd gisteravond, zojuist gedeblokkeerd, even telefoon uit en weer aan zetten en jullie zijn weer bereikbaar, excuses voor het ongemak!

Reageer