.

Beantwoord

4g tester data overschrijding

  • 24 December 2013
  • 10 reacties
  • 742 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo medewerker zojuist ontving ik de volgende sms terwijl als 4g tester er geen blokkade op zou moeten treden zover ik weet? Ik heb juist extreem veel data verstookt om te kijken hoe stabiel 4g is etc en een blokkade is erg onhandig bij het testen (en ook net voor de kerst), mocht extreem gebruik een probleem zijn verneem ik dat graag.

De sms:

Beste klant, u wordt over enkele minuten geblokkeerd wegens hoogverbruik. Neem contact op met klantenservice via 1200 of 0900-8090 (?0,35 p/gesprek)

Met vriendelijke groet,

Andreas Otten
icon

Beste antwoord door Alex 25 December 2013, 10:18

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +1
Zo te zien nog steeds verbinding lijkt me dat ik het dan kan negeren?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Andreas,

Als 4G supertester is het inderdaad niet de bedoeling dat je word afgesloten. Ik heb je zojuist een privé bericht gestuurd met meer informatie.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Alex: Kun je even delen met de andere supertesters of ze moeten "oppassen" voor de limieten en wat ze moeten doen als ze geblokkeerd raken (indien ze geblokkeerd raken)?
Badge +1
Ik kan ook niet bellen of sms'en en op mobiel niet bij privé berichten ik zal vanavond even checken op een pc
Reputatie 7
Badge +9
Ik zit nog binnen mijn bundel, dus ik heb geen problemen. Ik ben echter wel benieuwd of ik binnen de bestaande limieten moet blijven van ongeveer 1600MB buiten de bundel per week! (Dus zo'n 7,9GB max in januari en slechts 3GB deze maand)...

Ik zou de testers(in januari) en supertester echter wel even waarschuwen voor deze blokkades! 4G + data buiten de bundel wordt betaald = veel geblokkeerde aansluitingen!
Badge +1
Alles werkt weer, telefoon moest even opnieuw gestart en apn even anders zetten en weer goed nu alles werkend
Badge +1
Kunnen we de resultaten van de supertesters ergens bekijken?
Reputatie 7
Badge +9
Een andere supertester heeft hier een speedtestje achtergelaten. De eerste was voornamelijk: Introductie, zorg dat de hangout werkt, stel 4G in. Vanaf 6 januari zijn we met een week vertraging te volgen...
Badge +1
Oke, dan mag ik zelf ook gaan testen. Ben benieuwd!
Reputatie 5
Badge +11
Oke, dan mag ik zelf ook gaan testen. Ben benieuwd!

Iedereen is benieuwd!!

Reageer