.

Beantwoord

4G houd geen verbinding


Mijn connectie met 4G verschijnt telkens heel kort en daarna verlies ik deze weer.

Kan het zijn dat er een storing is hieromtrent?
icon

Beste antwoord door Alex 28 May 2014, 10:06

Bekijk originele reactie

13 reacties

heb hetzelfde euvel. Maar ook 3g doet het niet meer. welk toestel heb jij? ik een Galaxy s4
Badge
Ik heb daar rond dezelfde tijd een vraag van gemaakt hier op het forum. Er zijn bij mij ook meerdere reacties van mensen die hetzelfde probleem hebben. Hopelijk wordt dit morgen door Simyo gelezen en wordt er iets aan gedaan.
Reputatie 4
Badge +4
Vandaag had ik ook last van een kleine hiccup in het netwerk. Rond half 6 / 6 uur. Geen data meer. Maar werkt inmiddels gewoon weer. Bij jullie niet?
deze morgen werkt t weer hier in Delft, opbeen Galaxy s4
Reputatie 5
Badge +10
Hey allemaal,

Ik zie dat er sinds gisteravond meerdere klanten zijn die last hebben/hadden van het niet goed werken van internet. Er loopt nu een onderzoek naar wat er precies aan de hand is. Gelukkig zie ik ook weer berichten van een aantal 'melders' dat het nu weer werkt.

Voor degene die het probleem sinds gisteravond ondervonden. Kunnen jullie even laten weten of het probleem nog steeds speelt? Zo ja, kan je dan ook even laten weten wat je precies ervaart en op welke postcode dit plaats vindt?

Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor jullie alertheid 🙂.

Groetjes,

Alex
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Alex!

Ik had gisteravond vanaf half 6 geen internet meer. Wel gewoon bereik en 4G / 3G, maar geen connectivity. Duurde nog aardig lang naar mijn mening, een uurtje, anderhalf uur? Zeker weet ik 't niet omdat ik snel wifi ging zoeken.

- Vol bereik. 4G en 3G symbool zichtbaar. Geen connectivity
- Herstarten hielp niet
- Op twitter geen #storing #kpn gezien dus wellicht erg selectief?
- Postcode: 2224

Hoop dat je hier iets mee kunt!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de gegevens. Zodra ik wat meer weet, laat ik het weten. Wel goed om te weten dat het bij jou nu weer werkt.

@Ahmed. Ik heb inmiddels een topic geplaatst in het 'Nieuws, acties en verstoringen' forum. De impact is aan het afnemen, maar mogelijk ondervinden sommige klanten nog wat problemen. Het is een landelijk issue (2/3 en 4G), maar niet iedere klant heeft er last van.

Groetjes,

Alex
heb hetzelfde euvel. Maar ook 3g doet het niet meer. welk toestel heb jij? ik een Galaxy s4


Hij doet het weer. Maar ik heb een HUAWEI Ascend. Dus niet toestel gebonden
Reputatie 5
Badge +11
Hoi T.R.I.P.,
De storing is gelukkig ook officieel afgemeld. Voor zover wij konden merken was het inderdaad compleet 'at random'. 😕
Ik heb nog steeds geen 4g. heb al contact gehad met de klantenservice en zij zouden het uitzoeken.
Maar heb niets meer van hun vernomen.
Heb sinds kort abonnement bij jullie, maar heb sinds het begin geen fatsoenlijk internet gehad. (wegvallen en helemaal geen internet)

Internet werkt inmiddels weer , alleen 4g dus niet.  5803 is postcode en Samsung S4.

mvg Robin
Reputatie 5
Badge +11
Hoi robin1970, welkom op het Simyo forum! :)

Ik zie inderdaad dat er redelijk wat 'gerommeld' is met jouw 4G aansluiting. 1 van mijn collega's was jouw 4G aan het resetten op 28 mei, maar je was er zelf al te snel bij en je had het toen zelf weer aangezet op het moment dat m'n collega het ook wilde aanzetten.
Dat ging dus niet goed.
Nu zou je wél weer 4G moeten hebben, mits je APN ook als KPN4G.nl staat ingesteld.

Kun je je mobiel eens uit- en aanzetten en ons laten weten of het nu wel werkt?
Dank je Ernst. 4g werkt nu weer.
Hoop dat het nu goed blijft werken.  ik moest volgens de helpdesk wel de apn met hoofdletters doen.
Dus KPN4G.NL       KPN4G.nl werkte bij mij niet.
Badge +8
Hoi robin1970,

Goed om te weten 🙂 Dat wist ik ook niet, van die hoofdletters.. Zo zie je maar.
Ik sla het op en geef het door aan de rest.
Veel plezier met je internet in ieder geval 🆒

Groetjes,
Charlene

Reageer