.

Beantwoord

4G Half Februari ?

  • 13 February 2014
  • 26 reacties
  • 1027 Bekeken

Badge
Simyo adverteert met 4G vanaf half februari, betekent dit dat we het vanaf mogen kunnen bestellen ?
Zit ongeduldig te wachten met mijn 4G telefoon wanneer ik het kan activeren :)

Groets.....
icon

Beste antwoord door Charlene 14 February 2014, 09:57

Bekijk originele reactie

26 reacties

Badge +8
Hoi DennisG,

Het is nu ongeveer half februari. Wij gaan 4G dus ook zeer snel activeren. Wanneer dat zal zijn, weten wij ook niet precies. Je kunt het hier allemaal in de gaten houden. Nog heel even geduld :)

Heb je dit toestel speciaal voor 4G aangeschaft?

Groetjes,
Charlene & Dries
Ik heb gelezen dat de normale iphone 5 niet geschikt is voor het netwerk van KPN en dus geen 4G mogelijk is.

Kan iemand dit uitleggen? Want ik heb een iphone 5 maar links bovenin mijn scherm staat wel KPN...
Reputatie 7
Badge +9
Gevonden op http://www.internetten.nl/mobiel-internet/alles-over-4g:

Net zoals de meeste grote mobiele providers in Europa heeft KPN gekozen voor 800 Mhz. Apple ondersteunt deze frequentie (nog) niet. Voor mensen met een iPhone zorgt het ervoor dat een 4G-abonnement van KPN alleen interessant is als je een iPhone 5S, iPhone 5C of toekomstige iPad 5 of iPad mini 2 hebt. Op basis van de specificaties die Apple heeft verstrekt, zijn de iPhone 5S en de iPhone 5C wel geschikt voor het 4G netwerk van KPN op 800 MHz.
Badge +1
Hoi DennisG,

Het is nu ongeveer half februari. Wij gaan 4G dus ook zeer snel activeren. Wanneer dat zal zijn, weten wij ook niet precies. Je kunt het hier allemaal in de gaten houden. Nog heel even geduld :)

Heb je dit toestel speciaal voor 4G aangeschaft?

Groetjes,
Charlene & Dries


De site waar jij naar verwijst is ook niet helemaal duidelijk. Als je kijkt bij het kopje; Wanneer is 4G beschikbaar? Staat er idd vanaf half Februari. Kijk je vervolgens bij het kopje; Zit er een minimum aan het gebruik? Staat er dat je Flex 4G vanaf 1 Februari kunt aansluiten. Is hetzelfde toentertijd met het communiceren van de prijs. 

http://imgur.com/U3Gw3SE
Badge
Vraag me idd nu ook wel af waneer 4G eindelijk beschikbaar komt
Badge
Simyo adverteert met 4G vanaf half februari, betekent dit dat we het vanaf mogen kunnen bestellen ?
Zit ongeduldig te wachten met mijn 4G telefoon wanneer ik het kan activeren :)

Groets.....


Nee heb niet speciaal een 4G telefoon genomen, ben gewoon enorm gecharmeerd van de Lumia920. 
Maar ik zie het knopje om 4G te activeren nog niet staan 🙂
Badge
We zijn nu inmiddels over de helft van februari. Nog steeds geen 4G optie te zien via mijn Simyo. Wanneer wordt het concreet gemaakt wat het tijdstip van introductie wordt?
Badge
Still nothin'
Badge
Het is nu selecteerbaar. Het staat in je MijnSimyo.
Reputatie 7
Badge +9
Ben benieuwd of 4G via Simyo ook in het buitenland werkt, op plaatsen waar 4G dekking is zoals hier waar ik woon. Maar ik denk dat ik het antwoord al weet....
Badge
Als ik het goed begrijp, kan ik nu 4G selecteren en kan ik er pas vanaf 1 maart( je mag 1x per maand wijzigen, ingaand 1ste v nieuwe maand) gebruik van maken.
Klopt dit?

EDIT: Inmiddels gelezen dat 4G binnen een half uur geactiveerd zou moeten zijn na aanmelding,  heb 4G een uur geleden geactiveerd...toestel inmiddels 2 keer aan en uit gezet...geen 4G, gewoon 3G.
toestel: iPhone 5S en APN verandert in KPN4G.nl en 4G schakelaar aangezet
Badge
Nou ik heb het geactiveerd in Mijn Simyo, APN instellingen aangepast in de Lumia 920, telefoon geherstart, maar geen 4G ?
Ik heb Simyo getweet omdat ik ook geen 4G verbinding werkend krijg, maar er zijn dus meer mensen die het niet voor elkaar krijgen.
Badge
Ik ben nog niet zo thuis op dit forum...Maar word dit forum 1 keer per dag of meerdere keren per dag bekeken door Simyo-mods? Dan weet ik namelijk of het wel of geen zin heeft om nog vandaag dit topic verder te volgen? ;)

EDIT: Zojuist klantenservice gebeld; de dame aan de telefoon gaf mij totaal andere APN instellingen door. De APN instelling KPN4G.nl is NIET te gebruiken op de iPhone's, zoals WEL word vermeld op deze website en het forum. Zeer verwarrend dit. Enfin, de APN instellingen ingevoerd zoals Klantenservice mij via de telefoon doorgaf, ook dit gaf GEEN resultaat.

Hopelijk een spoedige oplossing van een Simyo medewerker die mij kan vertellen of het uberhaupt wel mogelijk is om 4G verbinding te krijgen vandaag. Ik vind het niet erg nog een paar dagen te wachten, maar geef dan wel een duidelijk kloppend antwoord.

thanks!
Badge
Ik ben nog niet zo thuis op dit forum...Maar word dit forum 1 keer per dag of meerdere keren per dag bekeken door Simyo-mods? Dan weet ik namelijk of het wel of geen zin heeft om nog vandaag dit topic verder te volgen? ;)

EDIT: Zojuist klantenservice gebeld; de dame aan de telefoon gaf mij totaal andere APN instellingen door. De APN instelling KPN4G.nl is NIET te gebruiken op de iPhone's, zoals WEL word vermeld op deze website en het forum. Zeer verwarrend dit. Enfin, de APN instellingen ingevoerd zoals Klantenservice mij via de telefoon doorgaf, ook dit gaf GEEN resultaat.

Hopelijk een spoedige oplossing van een Simyo medewerker die mij kan vertellen of het uberhaupt wel mogelijk is om 4G verbinding te krijgen vandaag. Ik vind het niet erg nog een paar dagen te wachten, maar geef dan wel een duidelijk kloppend antwoord.

thanks!


Welke instellingen kreeg je dan wel door die zouden moeten werken ?
Kun je die hier aangeven ?

Dank!
Badge
kpn
internet
gprs

dit zijn gewoon de ''oude'' 3G APN instellingen, volgens mij....
Ik heb ook 4g aangevraagd toen ik mijn toestel herstartte stond er standaard al kpn4g geselecteerd als instelling. 
Ik heb trouwens een Galaxy S4. 
Het werkt trouwens zeer snel bij mij hal ongeveer 20mbps met maar twee streepjes in centrum Den Haag.
Badge
welke APN instellingen heb jij dan nu op t moment, mitch123?
Badge
Uur geleden geactiveerd, direct apn naar kpn4g.nl veranderd, telefoon gereboot en het werkt! 12Mbit Down 10 Mbit up 46ms pinc
Badge
smiba; met welk toestel(merk/type) had jij direct verbinding? 


EDIT  15.00u: :)  :)   hehe... ruim 4 uur na activatie eindelijk 4G op mijn iPhone 5S! :)

mooie snelheden!
Badge
Nou bij mij werkt het gewoon niet. 😕 zucht.
Badge
Oke en het werkt.

🙂
Bij mij werkt het nu ook. Misschien moest Simyo nog iets aan gaan passen voordat we er gebruik van konden maken.
Bij mij werkt t nog steeds niet, en vanmiddag rond een uur of 1 al aangezet, Instellingen ook al aangepast :( 
Badge
Ik had de iPhone 5S net als jij geert, maar ik zir dat het al werkt 😉

Reageer