.

Beantwoord

3G werkt niet, wat kan ik het beste doen?

  • 6 June 2015
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Als ik mijn 3G aanzet, komt er geen 3G te staan boven aan mijn scherm. Mijn 3G doet het dus niet, maar ik heb wel gewoon een maandbundel aangeschaft, waaraan kan dit liggen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 June 2015, 18:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Als ik mijn 3G aanzet, komt er geen 3G te staan boven aan mijn scherm. Mijn 3G doet het dus niet, maar ik heb wel gewoon een maandbundel aangeschaft, waaraan kan dit liggen?
Heb je gekeken op toestelhulp of alles goed staat? En ook....Mijn Simyo
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internet-instellen-op-je-telefoon-2501?c=54
Reputatie 4
Badge +10
Hoi fenne.d, welkom op het Simyo forum :)

Er zijn al een paar tips gegeven door Friesian. Dankjewel voor de tips Friesian!
Op je Mijn Simyo pagina kun je onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart controleren op je optie ‘Internet op je mobiel’ aanstaat. Deze optie staat gelukkig aan 🙂 Ook kun je via de link toestelhulp je internetinstellingen controleren.

Voor de volledigheid heb ik je internetoptie gereset. Wil je eenmalig je telefoon uit- en aanzetten. Deze gaat zich dan opnieuw aanmelden. Als het nog niet werkt, wil je dan een kruistest uitvoeren? Dit betekent dat je je simkaart test in een andere telefoon.

Laat je ons weten of het heeft geholpen? 😳

Reageer