.

3G internet werkt niet na nummerbehoud!

  • 4 October 2012
  • 6 reacties
  • 538 Bekeken

Mijn tijdelijke nummer is gister, 3 oktober, overgezet naar mijn oude nummer. Nu zit ik alleen met het probleem dat mijn 3G internet niet werkt, WIFI doet het wel. Ik heb een Samsung galaxy s2. Kan iemand mij hiermee helpen?

Gr Louis

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum louis0103,

Ik heb jou een prive bericht toegestuurd met de correcte instellingen. Zou je even kunnen laten weten of dit het probleem heeft verholpen?
Hoi Wayne,

Bedankt voor je antwoord.
Ik had dit al enkele keren geprobeert. Maar het werkt tot nu toe niet. De juiste instellingen voor mijn telefoon zijn trouwens de instellingen voor de samsung galaxy s2 met 4.0 ICS update, deze instellingen heb ik van de kpn site afgehaald (daar heb jij ze ook vanaf neem ik aan?). Die jij me stuurde zijn nog de instellingen voor de s2 van voor die update;).

 

 
Ik heb eigenlijk alles al geprobeert wat er op de kpn site staat. Die instructies gewoon plaatje voor plaatje gevolgd. Maar hij doet het nog altijd niet.. Erg raar, terwijl ik dus wel gewoon bereik heb.
Badge +2
Beste louis0103,

Wij hebben bij deze de internetinstellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan weer gewoon internetten.

Groetjes,

Arie
ik kan inderdaad weer internetten, bedankt!
Badge +2
Beste louis0103,

Dat is fijn om te horen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer