.

Beantwoord

20GB is te weinig voor TV en Netflix. Een 2e SIM heb ik al en 500MB is niets... Hoe kan dit beter?

  • 26 September 2022
  • 12 reacties
  • 123 Bekeken

Als je geen TV satelliet schotel wil gebruiken en toch TV wil kijken naar de F1 of een avondje Netflix is de aangeboden 20GB gewoon te weinig. Een 2e SIM kaart met 20GB red het ook niet. Elke keer voor 5€ een druppel van 500MB kopen is geen oplossing. Eigenlijk wil ik echt onbeperkt internet… 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 27 September 2022, 15:54

Bekijk originele reactie

12 reacties

Onbeperkt internet biedt Simyo niet aan. Voor jouw wensen ben je dan aangewezen op Wifi of een andere provider. 

 

WiFi in het buitenland…?  Zo ontzettend slecht.

We zijn in Nederland heel verwend.

Misschien dat Simyo nog een nieuwe optie zou kunnen aanbieden?

Reputatie 7

@Annimaro Zoals @Ray aangeeft, onbeperkt internet biedt Simyo niet aan.

Maar Simyo heeft een ‘Wall of change’, een muur voorzien van post-its met slimme nieuwe ideeën. Misschien dat een Moderator (= Simyo medewerker) jouw wens/idee op de wall of change kan hangen.

@RicoK was mij net voor. Wilde exact hetzelfde zeggen. 

 

Reputatie 7

@Ray Ik vraag me alleen af of deze muur echt nog fysiek bestaat of dat het inmiddels digitale post-its zijn geworden 😉.

Als je geen TV satelliet schotel wil gebruiken en toch TV wil kijken naar de F1 of een avondje Netflix is de aangeboden 20GB gewoon te weinig. Een 2e SIM kaart met 20GB red het ook niet. Elke keer voor 5€ een druppel van 500MB kopen is geen oplossing. Eigenlijk wil ik echt onbeperkt internet… 

Ik zou eens kijken naar 4G thuis van T-mobile bijvoorbeeld. Ik denk dat dat voldoet aan jouw wensen.

Reputatie 7
Badge +7

@Annimaro Zoals @Ray aangeeft, onbeperkt internet biedt Simyo niet aan.

Maar Simyo heeft een ‘Wall of change’, een muur voorzien van post-its met slimme nieuwe ideeën. Misschien dat een Moderator (= Simyo medewerker) jouw wens/idee op de wall of change kan hangen.

Dit soort zaken staan natuurlijk al lang op die muur. 

Nee joh. De muur kwam zo vol te hangen dattie is bezweken. Nu houden 2 ingehuurde Rambo's een groot dartbord overeind.🤭

@Ray Ik vraag me alleen af of deze muur echt nog fysiek bestaat of dat het inmiddels digitale post-its zijn geworden 😉.

Of dat ie überhaupt nog wel bestaat 😄

Reputatie 7
Badge +9

WiFi in het buitenland…?  Zo ontzettend slecht.

We zijn in Nederland heel verwend.

Onbeperkt internet in het buitenland gaat zelfs elke Nederlandse provider niet doen. Ook die abonnementen hebben een datalimiet tijdens het roamen.

Dus dan zou je een aansluiting van een lokale provider met onbeperkt data moeten opzoeken.

@Ray Ik vraag me alleen af of deze muur echt nog fysiek bestaat of dat het inmiddels digitale post-its zijn geworden 😉.

Of dat ie überhaupt nog wel bestaat 😄

Nope, Ray brengt dacht ik elke dag kroketten en frikandellen naar de Rambo's zodat ze dat dartbord overeind kunnen houden. Tis zwaar werk.😄😄👍

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Annimaro,

Bedankt voor je bericht. Zoals eerder aangegeven bieden wij momenteel helaas geen onbeperkt internet aan, bedankt voor alle hulp heren! Het wordt enorm gewaardeerd 😊. Wat @Groentjuh zegt is misschien wel een goed idee! Je zou eventueel een lokale simkaart aan kunnen schaffen met unlimited data. Wellicht zou dit je voor nu kunnen helpen.

Het klopt inderdaad dat het idee betreft onbeperkt internet al eerder op onze Wall of Change is gezet. Ik ga mijn best doen om dit opnieuw bespreekbaar te maken, want ook ik vind dit inderdaad geen slecht idee!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer