.

Beantwoord

1GB Simyaardag, kan ik deze ook volgende maand krijgen?

  • 22 July 2022
  • 8 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb deze maand mijn 1000mb jaarkado echter verbruik het nooit, kan ik deze niet de volgende maand krijgen? Wat heb im aan ern kado als ik het niet verbruik?

icon

Beste antwoord door Seren 25 July 2022, 13:49

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dat gebeurt toch bijna altijd met een verjaardagskado?

Iets waar je eigenlijk niet op zit te wachten.

@Lab Lynn . Je zou een gegeven paard ook niet in de spreekwoordelijke bek moeten kijken 😉

Rico bedoeld uiteraard een gegeven paerdjuh. 

Toch? @RicoK 🤣

Reputatie 7

@Lab Lynn Het is een cadeau. Een vriendelijk gebaar van Simyo. Je hebt gewoon domme pech 😊. Je zou een gegeven paard ook niet in de spreekwoordelijke bek moeten kijken 😉

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @HannekeV,

Bedankt voor je bericht. Ik kan de 1000 MB klaarzetten op je account zodat je deze volgende maand kunt activeren via Mijn Simyo. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan regel ik dit voor je 😊.

Groetjes,
Roeqajja 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jof,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik kan me voorstellen dat je dit in een andere maand harder nodig kan hebben. Ik zal jouw tip hierin zeker meenemen! Voor nu heb ik 1000 MB voor je klaargezet in Mijn Simyo onder het kopje '’overzicht'’. Je mag dan zelf bepalen wanneer je deze extra MB's wilt activeren 😊.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Lab Lynn,

Bedankt voor je bericht. De 1000MB die je hebt gekregen is voor jouw Simyaardag. De Simyaardag is in de maand dat jij lid bent geworden bij Simyo, in jouw geval is dit dus in juli. Dit kunnen wij niet wijzigen omdat dit een geautomatiseerd proces is.

Ik heb je voor nu in ieder geval 1000MB voor je klaargezet. Deze kun je vinden in het Overzicht van Mijn Simyo. Deze 1000MB gaat pas in zodra jij deze activeert 😊!

Groetjes,
Seren

1 juni… Ik heb zojuist  weer mijn  Simyaardag kado igekregen.

Ook voor mij is die 1000 MB geen goed kado… Ik zou die extra MB’s graag hebben, maar een maand later!

Tja, een gegeven paard idd.

Maar als je elk jaar hetzelfde cadeau krijgt en je er elk jaar (weer) niets aan hebt dan wordt het wel erg lastig om er nog blij mee te zijn.

Ik zit zelf met hetzelfde probleem, mijn “verjaardag” is in januari en in juli/augustus heb ik elk jaar door vakantie eigenlijk te weinig Mb’s.

Zou erg fijn zijn als je je extra Mb’s in de gewenste maand kunt activeren, net als dat je een cadeau uitpakt op een moment wat de jarige kiest, want voor mij is dit cadeau elk jaar een steeds grotere frustratie dan iets wat mij blij maakt.

Simyo, doe hier aub wat mee!

Reageer