.

Beantwoord

Waarom heb ik geen recht meer op Simyo Compleet?


Badge +2
  • Aspirant
  • 13 reacties

Ik krijg om de haverklap een mail dat Simyo compleet eindigt omdat ik niet meer aan de voorwaarden voldoe. Zelfs al een maand voordat het abonnement nog maar ingegaan is. Vandaag is het ingegaan en meteen weer een mail! Er is niks veranderd, adres is hetzelfde en KPN nog steeds aanwezig. Waarom is dit en hoe kom ik van het gedram af?

icon

Beste antwoord door Tessanne 2 May 2021, 18:26

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7

@HGD Dit klinkt wel gek ja. Heb je ook de tenaamstelling van beide aansluitingen gecheckt? Hierin mag geen letter en/of punt afwijken.

Badge +2

Wat gek. Ik moet dus het abonnement van mijn partner op mijn naam zetten.

Reputatie 7

@HGD Jouw details ken ik verder niet, maar alles, dus volledige en complete naam en adres, moet overeen komen.

Badge +2

Het ging alleen om de adrescheck, als je tenminste de Simyo voorwaarden mag geloven...

Reputatie 7

@HGD Ja, dat is dan wel weer vreemd. 

Misschien gaat een moderator (= Simyo medewerker) vandaag nog reageren.

Reputatie 7
Badge +7

Zou dat dan betekenen als een stel allebei een Simyo heeft op hun eigen naam er maximaal 1 dubbele data krijgt t.g.v. het internetabonnement?

Badge +2

Zou dat dan betekenen als een stel allebei een Simyo heeft op hun eigen naam er maximaal 1 dubbele data krijgt t.g.v. het internetabonnement?

Daar lijkt het op…

Maar.…

Je krijgt Simyo Compleet als je een Simyo Sim Only abonnement hebt én woont op een adres met KPN Thuis. Het KPN abonnement hoeft niet op jouw naam te staan.

Reputatie 7

Een Moderator zal jouw aansluiting erbij pakken om de voorwaarden voor Simyo Compleet te checken.

Reputatie 7
Badge +6

Hi HGD, 

 

Leuk om je weer terug te zien op het forum! 

 

Tis inderdaad een vreemd probleem omdat ik bij contact op jouw aansluiting dergelijke mailtjes niet terug kan vinden! Ook zie ik dat jij gewoon dubbele bundels hebt en hier ook recht op blijft houden, want de status van jouw Simyo Compleet staat op actief. 

 

Dan heb ik nog een aantal vragen:

Het betreffende 06 nummer is het nummer van jouw forum account neem ik aan? 

Wanneer heb je deze mailtjes ontvangen? 

Van welk e-mailadres zijn deze afkomstig? 

 

Voor Simyo Compleet controleren we inderdaad alleen het adres, en of persoonsgegevens delen met Simyo moet aanstaan in de instellingen van Mijn Simyo. 

 

Bedankt RicoK en wimj12

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge +2

Hallo @Tessanne , het gaat om het nummer dat eindigt op ..971.  Zou je hier naar willen kijken. Per vandaag over van kpn naar simyo.

Het abonnement staat op hetzelfde adres als mijn eigen nummer.

 

Hallo @Tessanne , het gaat om het nummer dat eindigt op ..971.  Zou je hier naar willen kijken. Per vandaag over van kpn naar simyo.

Het abonnement staat op hetzelfde adres als mijn eigen nummer.

 

Het gaat om het nummer dat gekoppeld is aan dit account. @WGD . ..971 dus. De mail is afkomstig van noreply@simyo.nl

Reputatie 7
Badge +6

Hi, 

 

Bedankt voor het betreffende nummer! Dat is erg handig want ik heb nu ontdekt waar het probleem ligt. 

 

Op de aansluiting die eindigt op 971 is er geen toestemming gegeven voor het delen van persoonlijke data. Deze optie moet in Mijn Simyo of de app aangezet worden om Simyo Compleet ook weer te kunnen activeren. 

Dit kan weer aangezet worden door in te loggen op Mijn Simyo, naar instellingen te gaan > persoonlijke gegevens > berichten van Simyo en uiteindelijk het schuifje bij persoonsgegevens aan te zetten. Dan kunnen wij de adresgegevens weer gebruiken voor controle en kun je vervolgens zelf Simyo Compleet via Mijn Simyo weer aanzetten. 

 

Laat je nog even weten of het is gelukt? 

 

Groetjes,

Tessanne

Badge +2

Super. Ik heb eea aangepast.

Reageer