.

Beantwoord

Mijn nummervermelding is ingeschakeld maar dat heb ik niet zelf gedaan. Hoe kan dat?

  • 6 December 2020
  • 24 reacties
  • 990 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hi,

Ik stond een beetje verbaasd te kijken dat in “mijn Simyo” de nummervermelding was ingeschakeld.

Standaard stond deze altijd uit, ik heb het nu ook weer uitgezet maar is het standaard dat dit nu aan staat?

Groet, Jur

icon

Beste antwoord door Daisy 9 December 2020, 14:46

Bekijk originele reactie

24 reacties

Reputatie 7

@Musicboyjur Ik moest ook even kijken, omdat nummervermelding toch een toestelinstelling was en niets met Simyo te maken heeft? Maar nee, de nummervermelding van/door Simyo is de vermelding in telefoongidsen.

Bij mij staat deze (nog altijd) uit.

Reputatie 2
Badge +1

Oke, heb je ook de nieuwe “Mijn Simyo” omgeving?

Ik zat net nog een keer te kijken maar nu staat hij weer op “Aan”

Als ik in de adresbalk kijk zie ik; mijn.simyo.nl/beta wat mij een vermoeden geeft dat deze optie wellicht een “bug” heeft in de nieuwe omgeving, waardoor deze mogelijk onbedoeld op “Ja” staat terwijl het misschien niet zo is.

 

Reputatie 7

@Musicboyjur Volgens mij is de Online Mijn Simyo voor iedereen gelijk. Alleen de Mijn Simyo App kan verschillen, afhankelijk van of je deze wel of niet update ;)

Als ik kijk bij Instellingen > Gegevens > Privacy dan staat mijn schuifje bij Nummervermelding op Uit.

Bij mij stond ie ook Aan, terwijl ik hem bij mij weten ook op Uit had staan. 

En wat @Musicboyjur zei klopt ook. De instellingen pagina op je MijnSimyo is een Beta, aldus de url.

Reputatie 2
Badge +1

Haha, drukte op de verkeerde knop…

Het antwoord van Ray is niet “Het beste antwoord “ :)

Maar wel een bevestiging dat meerderen dit probleem kunnen hebben.

Reputatie 3
Badge +1

Hier staat nummervermelding ook ingeschakeld. Dat zou niet zo mogen zijn…..

Wanneer ik hem uitschakel, is ie even later weer ingeschakeld. 
Dat lijkt mij niet de bedoeling, oftewel het werkt niet☹️

 

Reputatie 7

Hmm, vreemd, ik heb ‘mijn schuifje’ niet bewogen en deze staat nog altijd op uit.

Dit lijkt mij voer voor de Moderators morgen om uit te gaan zoeken.

Reputatie 3
Badge +1

@RicoK 

Dat lijkt mij een strak plan!

Reputatie 2
Badge +1

Ik gok dat het eerder een visuele bug is, ik kon het mijn eigen nummer niet terugvinden in de telefoongids. Misschien dat anderen dit wel hebben?

Reputatie 3
Badge +1

@Musicboyjur 

Nee, mijn nummer staat niet in de gids.

Nummervermelding hoort bij mij uit te staan. Ik denk dat je gelijk hebt dat het een bug betreft.

Een moderator kan uitsluitsel geven verwacht ik.

Ik gok dat het eerder een visuele bug is, ik kon het mijn eigen nummer niet terugvinden in de telefoongids. Misschien dat anderen dit wel hebben?

Ik ben ook niet de vinden in de virtuele telefoongids.. 

Schuifje net wederom op Uit gezet. Sowieso raar dat die pagina een Beta is.

@Daisy of iemand anders van Simyo,

 

Kan dit topic misschien opgepakt worden? Dank :grin:

Reputatie 7
Badge +6

He guys,

 

Sorry voor de latere reactie! Ik heb even gekeken en ik kan even niet zo snel checken aan de achterkant of het bij jullie nu aan of uit staat, ik kom hier morgen op terug. Bij mijn Simyo account heb ik in ieder geval hetzelfde probleem dat wanneer ik het uit zet en de pagina refresh deze weer aan staat, dus dat gaat sowieso niet zo lekker. Maar ik moet nog even checken of het alleen een weergave fout is of dat het verder gaat dat dan.

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Reputatie 7

OK, @Daisy , dan hoor ik graag van je of het een weergave fout is of niet, want bij mij staat nummervermelding nog altijd op Uit. Als het een weergave fout is danzou het dus ook kunnen betekenen dat de nummervermelding op de achtergrond wel op Aan staat…..

En wil je dan tevens uitzoeken, zoals @Ray aangeeft, waarom de pagina nog steeds in Beta lijkt te staan?

Reputatie 7
Badge +6

He RicoK,

 

Ik ga het uitzoeken morgen, zodra ik meer weet laat ik het uiteraard weten! Ook zal ik navragen hoe dat zit met beta, dit zie ik namelijk ook. 

 

Groetjes,

Daisy

Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.

De optie hoort in ieder geval uit te staan bij mij. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi!

 

Ik heb het even bij de afdeling neergelegd die hier over gaat, zij gaan dit verder uitzoeken dus zodra ik een update krijg zal ik dit delen. De URL klopt trouwens wel, dit omdat het een vrij recente nieuwe versie van Mijn Simyo is, dat maakt niet uit. 

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

 

Weer een update! Aankomende dinsdag is er een release van Mijn Simyo, dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Ik ga het dan zelf ook even checken, ik hou het in de gaten!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 3
Badge +1

@Daisy Bedankt voor de update. Hopelijk is het probleem hierna opgelost.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi mannen,

 

Het is bij mijn testaccount inmiddels opgelost, bij jullie ook? @HvM @RicoK @Ray @Musicboyjur 

Reputatie 7

@Daisy Mijn vinkje voor Nummervermelding stond al uit en dat staat deze nog steeds.

Reputatie 3
Badge +1

@Daisy Bij mij stond nu btw factuur aan en nummervermelding uit.

Btw vermelding heb ik uitgezet en blijft uit nu.

Nummervermelding heb ik getest, het werkt nu goed 👍 

Bij mij werkt het nu ook weer zoals hoort. Moest nummervermelding wel uitzetten, want die stond aan. Ik denk wel dat Simyo een mail mag sturen naar al haar klanten om deze er te wijzen dat deze per ongeluk aan kan staan.

Reageer