.

Beantwoord

nummer voicemail centrale?

  • 21 September 2022
  • 8 reacties
  • 90 Bekeken

Ik moet bij een Nokia 220 een nummer programmeren om bellers door te kunnen schakelen naar mijn voicemail. Welk nummer moet ik daarvoor programmeren? Het nummer 1233 lijkt niet te werken…

Dank voor jullie hulp.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 21 September 2022, 23:14

Bekijk originele reactie

8 reacties

@Eniot

Zie antwoord van @Groentjuh , ik verwarde voicemail met sms en heb mijn eerdere reactie verwijderd 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Ray, ik weet niet zeker wat de sms centrale met voicemail te maken heeft.

@Eniot, je kunt niet zelf een doorschakeling naar je voicemail instellen. Het doorschakelen naar voicemail is in te schakelen door te bellen naar 12331 of "AAN” te SMSen naar 1233 en uit te schakelen door te bellen naar 12339 of "UIT” te SMSen naar 1233. Op deze en deze pagina vind je alles over het instellen van je voicemail.

🙈 was niet helemaal wakker blijkt 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Eniot,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh je hier de juiste informatie over heeft gegeven. Super bedankt hiervoor, het wordt enorm gewaardeerd! 😄

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja

In mijn telefoon staat dat ik een voicemailnummer in moet geven, welke is dat?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MGarch,

Bedankt voor je bericht. Jouw vraag is mij nog niet helemaal duidelijk. Waar zie je dit precies staan en heb je hier wellicht een screenshot van? Die mag je dan even delen in dit topic!

Groetjes,
Amy

Ik ben er intussen uitgekomen wat ik hierin moet vullen. Bedankt voir je navraag.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MGarch,

Fijn dat het inmiddels is gelukt! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy

Reageer