.

Vraag

Waarom lukt inloggen niet met nieuw wachtwoord?

  • 21 July 2022
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Heb oude simkaart geblokkeerd en nieuwe ontvangen met nummerbehoud .Zelfs na  2x over nieuw ontvangen wachtwoord kan ik op mijn symyo niet inloggen. Al 3 dagen bezig .en verschillende keren met iemand na heel heel heel lang wachten contact gehad. Helaas niet kapabel  en moeten steeds vragen. Zou terug gebeld worden op ander werkend nummer. Helaas. Technische dienst zou er mee bezig zijn. Wat 'n waardeloze service voor zo'n eenvoudig en simpel probleem .Zet gewoon mijn sim aan!!!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @noldus,

Fijn om te horen dat deels van jouw probleem is opgelost. Ik lees nog wel terug dat je geen nieuw wachtwoord kunt instellen. Als je mij een privé bericht stuurt met het 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens kan ik je een nieuw wachtwoord per e-mail sturen. 

Ik wacht je privé bericht even af.

Groetjes,
Seren

hallo,

bedankt voor de reactie.

Heb voor de 3e keer na heeeeeel lang wachten de zoveelste persoon aan de lijn gehad. En eindelijk iemand die weet hoe zo een simpel probleem is op te lossen .Kon hier goed mee overweg. Is te hopen dat hij niet de enige is de het snapt. Probleem binnen no time opgelost en simkaart ontkoppeld.

Alleen inloggen op mijn simyo lukt nog niet ook na 2x aanvragen van een nieuw wachtwoord. Krijg steeds 404 error.

Gaan hier later nog wel mee aan de gang.De telefoon doet het in elk geval

hartelijk dank

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @noldus,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om in te loggen. Ik heb zojuist jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er recent geen contact is geweest. Zou je mij middels een privé bericht kunnen voorzien van het 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

Reageer