.

Beantwoord

Wat te doen bij verlies van je telefoon? Schrijf je nummer op het toestel

  • 15 June 2017
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

als men ingesproken berichten op MIJN SIMYO kan beluisteren, kunnen vinders, bij verlies van het toestel, 'n bericht inspreken, en kan jij zo in 'n mum op MIJN SIMYO horen wie / waar de vinder is ... schrijf je telefoonnr op je telefoon / hoesje .... en als je 'num kwijt bent hoor je op MIJN SIMYO waar die (eventueel) gebleven is ...
icon

Beste antwoord door wimj12 15 June 2017, 12:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Snap eerlijk gezegd helemaal niet waar dit over gaat?
Reputatie 7
Badge +7
Of je hoort een aanbod om je telefoon terug te kopen voor de helft van de waarde.

Je kan je voice mail trouwens afluisteren vanaf een ander toestel.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/je-voicemail-vanuit-het-buitenland-of-vanaf-e-2565?c=72

Dus wat jij wilt kan al.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Audiojoe,

Welkom op het Forum!

Super leuk dat je zo met ons meedenkt. Het is helaas niet mogelijk om je voicemail te beluisteren via Mijn Simyo, wel kun jij je voicemail beluisteren via een andere telefoon. Hier heeft Wimj12 meer informatie over gestuurd.

Het is natuurlijk een goed idee om jouw telefoonnummer op je telefoon te plakken. Alleen leert ervaring wel dat de meeste eerlijke vinders contact opnemen met de provider. Op deze manier benaderen wij de eigenaar van de telefoon en sturen wij de contactgegevens van de vinder.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray en Wimj12, bedankt voor het meedenken. :D

Groetjes,
Asma

Reageer