.

Beantwoord

Hoe stel ik nummers in die mijn kind altijd kan bellen?

  • 13 August 2017
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Ik zie dat bij SIMpel ze een mogelijkheid hebben om wanneer het beltegoed van een kind op is ze altijd nog naar 3 voorgeprogrammeerde nummers kunnen bellen. Hebben jullie ook zoiets. Ik ben al redelijk lang klant van Simyo en erg tevreden dus zou graag voor mijn dochter ook hier een sim only of prepaid bestellen maar de gedachte dat ze altijd naar een drietal nummers bellen kan is een fijne gedachte.
icon

Beste antwoord door jannuh 14 August 2017, 13:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Vaak kun je dit op de GSM instellen, b.v. bij mijn 7 jaar oude Nokia E71 kan dat al, of is nu juist, kan nog... 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Theiwaz,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je dat handig zou vinden! Via het netwerk kun je dat niet instellen, maar wat Jannuh zegt klopt natuurlijk helemaal 🙂 Het zou kunnen dat het via je telefoon wel ingesteld kan worden. Ik raad je aan om de handleiding door te spitten, of om contact op te nemen met de leverancier.

Kom je er zo uit?

@ Jannuh, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Ik denk dat ik mijn antwoord heb. Het is dus niet mogelijk om nummers op te geven die na het opmaken van het beltegoed blijven werken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theiwaz,

Ah, ik begrijp nu je vraag pas volledig! Nee, dat is inderdaad niet mogelijk. Wanneer je beltegoed op is, is je beltegoed op. Je kunt wel instellen dat er automatisch opgewaardeerd wordt. Dat kun je regelen via Mijn Simyo. Er wordt dan opgewaardeerd als je beltegoed onder een bepaalde grens (€ 2,-) zit. Dat is niet helemaal wat je wilde, maar zo zorg je er wel voor dat er altijd gebeld kan worden.

Groetjes,
Jihane

Reageer