.

Beantwoord

Hoelang is mijn opzegtermijn in verband met overstappen?

  • 7 October 2016
  • 3 reacties
  • 345 Bekeken

Ik wil graag overstappen naar een andere provider, hoelang is het opzegtermijn?
icon

Beste antwoord door Caspar 10 October 2016, 10:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi miloucady,

Welkom op 't forum.

Jammer op te horen dat je wilt overstappen.

Wanneer je je abonnement nog niet hebt opgezegd is de opzegtermijn één maand. Als je je abonnement wel hebt opgezegd, ligt het aan de datum per wanneer je abonnement daadwerkelijk stopt.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je je abonnement hebt opgezegd. Je abonnement zal op 1 november stoppen. Je kan dus op 1 november je nummer meenemen naar een andere provider. Zorg ervoor dat je dit niet na die datum doet, aangezien je nummer dan verloren kan gaan. Ik adviseer je om ruim van te voren (z.s.m.) nummerbehoud aan te vragen bij jouw nieuwe provider. Dan moet alles goed komen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Ik wil overstappen naar Tele2 ivm aanschaf Tele2 glasvezel.
Mijn abbo loopt 12 januari 2017 af.
Mijn vraag is of ik dan 2 of 3 maanden eerder over kan stappen.
Thanks
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Beldgerrit,

Welkom op het Simyo forum.

Jammer, maar heel begrijpelijk dat je overstapt naar Tele2. Je hebt een opzegtermijn van 30 dagen en je kunt tot twee maanden voor de einddatum van je contract een bestelling met nummerbehoud plaatsen bij je nieuwe provider.
Dit betekent overigens niet dat je twee maanden voor je einddatum kunt overstappen. Je abonnement loopt tot 12-01-2017 en vanaf die datum kan je nummer worden overgezet.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer