.

Een extra app om je data verbruik te monitoren en af te grendelen.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben al jaren actief op fora, de 1 wat meer de ander wat minder.
Tevens lees ik ook vaak blogs.

Op Android - google play - ben ik doordat ik altijd al een intresse heb gehad in informatie uitgekomen bij....

Opera Max.

Daarmee kun je....
a.) Een controle uitvoeren welke apps, welke achtergrondprocessen zijn actief.
b.) Datgene voor mobiele data uitschakelen zodat enkel en alleen de mogelijkheid bestaat om het via wifi te gebruiken. Tenzij jij toestemming geeft.

Plus je bespaart op accugebruik.

Ben benieuwd naar jullie bevindingen van deze app.

Ken je al Opera Max en gebruik je het, bevalt die?


10 reacties

Kun je ook zien welke app op welke tijd verbruikt of heeft verbruikt?
Dat is juist hetgeen ik wel verwacht en je daarom wil vragen de app eens uit te proberen.
Zoals ik het beoordeel JA.

Zeker en vooral op de manier waarop jij je telefoon hebt ingesteld.........het zou me niet verbazen wanneer je daarmee de oplossing vindt op je recente topic.
Reputatie 7
Badge +10
Wat een handige tip Friesian! Bedankt voor het delen 🙂 Ik ben heel benieuwd wat de bevindingen zijn van gebruikers van deze app!
Mag dit topic [tricky]? :)
Zou mijns inziens goed zijn.
Bedoelde [Stickey ]
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Ik zal het even bespreken met collega's, maar we zullen het topic waarschijnlijk niet als [Sticky] maken. Het is wel een goed idee om deze App te communiceren naar klanten. Ik zorg ervoor dat onze klantenservice op de hoogte is van deze app en ik zal kijken of we het op onze website of in blogs kunnen plaatsen.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 3
Badge +1
Restrict background data in Android kan ook een handige optie zijn.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi XTF,

Dankjewel voor de tip! :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +6
Hoi iedereen,

Opera max is inderdaad een goede app, zelf gebruik ik Dataeye. Deze app vind ik zelf nog prettiger omdat je daar een immens simpele interface(Nog simpeler dan Opera max) hebt en als je een app opent vraagt hij of die app wel data mag gebruiken.

Groet Paul
Reputatie 3
Badge +5
Hoi PaulH,

Enorm goed dat je dat mededeelt! Ik ga de app ook downloaden en het testen!

Telefoonslimmeriken, jullie zijn top!

Groetjes,
Ilias

Reageer