.

Deze apps helpen je beter focussen

  • 31 August 2015
  • 3 reacties
  • 1920 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Je smartphone is een bron van afleiding tijdens het werken of studeren.
Maar wist je dat je smartphone je juist ook kan helpen om je beter te concentreren tijden je dagelijkse werkzaamheden?

Er zijn een aantal apps die je helpen bij het focussen op je taken. Zo kunnen Android, iOS en Windows gebruikers de app ClearFocus: Pomodoro Timer inschakelen wanneer zij zich moeten concentreren. De app helpt je om je productiviteit te verhogen. De app wisselt werksessies af met kleine pauzes. Zo verhoog je de focus op je werkzaamheden.

Je download de app hier voor Android, iOS en Windows.

Een andere App voor iOS, Android en Windows is Forest. Concentreer je nu door je smartphone weg te leggen en plant ondertussen een online bos. Elke minuut dat jij je telefoon weg legt, groeit er een online boom wat uiteindelijk kan uitgroeien tot een enorm bos. Vergelijk je bos met je vrienden of collega’s en kijk wie zich beter kan concentreren op zijn werkzaamheden.

Gebruik jij deze apps of andere apps die je helpen om geconcentreerd te blijven?

3 reacties

Is het niet heel eenvoudig om met Forest een bos te planten terwijl je ligt te slapen? 🙂
De forrest app voor Windows Phone is niet gratis en Franstalig. Omdat ik geen tegoed heb voor de store kan ik hem helaas niet testen.

Die eerst staat op de telefoon en ga ik testen 😃
Reputatie 5
Badge +11
Is het niet heel eenvoudig om met Forest een bos te planten terwijl je ligt te slapen? :)

Ik zaag ze meestal om als ik slaap, skabaas 😉

Reageer