.

Zet je telefoon op fietsmodus

  • 10 December 2014
  • 12 reacties
  • 1424 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
In het verkeer is het heel belangrijk om alle aandacht op de weg te houden. Via de app Fietsmodus zet je je smartphone in, jawel, fietsmodus.

Open voordat je gaat fietsen de app en zet fietsmodus aan. Je scherm springt op zwart en begint met het berekenen van je aantal punten. De afstand bepaalt het aantal punten. Hoe meer afstand je aflegt, hoe groter de kans op het winnen van mooie prijzen! Hiermee blijf je nog wel bereikbaar.

Deze app is een gezamenlijk initiatief van de Rijksoverheid en mobiele providers.

Download de fietsmodus app nu voor:

Android
iOS

Meer informatie: fietsmodus.nl

12 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Wat leuk!!! Lees het zojuist pas.
En ik fiets zo nu en dan wat af.
koorelleman nog veel meer, dus voor hem zou deze app meer geschikt zijn.
Ik ga morgen even naar je IOS link kijken!

Bedankt voor de tip Alex.
Reputatie 5
Badge +11
Laat je dan ook nog even je bevindingen weten, koorelle? Ik ben wel benieuwd 😉
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Ernst, zojuist de app gedownload en ff snel rond gekeken. Ik moet minimaal 1 km fietsen.
Morgen ga ik testen! Tenzij het hoost, dan stel ik het uit #watje 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Nou ja zeg 😞 zie ik in de actievoorwaarden dat ik t/m 24 november 2014 iets kon winnen......
Reputatie 5
Badge +11
Nou ja zeg 😞 zie ik in de actievoorwaarden dat ik t/m 24 november 2014 iets kon winnen......

Dát is jammer... Maar je wint in elk geval wél een goede conditie!
Nou ja zeg 😞 zie ik in de actievoorwaarden dat ik t/m 24 november 2014 iets kon winnen......

Kun je toch een wedstrijdje fietsen met koorelleman wie het snelst is.
De actievoorwaarden is aan jullie, ook de te winnen prijs. http://www.sherv.net/cm/emo/funny/1/funny-two-legged-horse-smiley-emoticon.gif 
😃
Reputatie 4
Badge +8
Hahaha conditie is top hoor! Het regent als de pieten, dus ik ga geen kilometer(s) fietsen. Zit er voorlopig ook niet in. Druk druk druk. Dochter en schoonzoon komen over uit New York volgende week. 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Druk druk druk. Dochter en schoonzoon komen over uit New York volgende week. :-)

Het is weer bijna kerst he? Dan krijg je dat! Mocht je de app later hebben getest, horen we het uiteraard heel graag van je 😉!
Reputatie 4
Badge +8
Tuurlijk Tiury! 😃
Reputatie 5
Badge +11
Ná de kerst moet ie sowieso flink getest worden 😉
Reputatie 4
Badge +8
Na de boerenkool met worst? Neuh dat is niet de moeite! 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Na de boerenkool met worst? Neuh dat is niet de moeite! :-)

Is dat alles voor kerst...?

Reageer