.

Wie hier gebruikt Parkmobile? En bevalt dit?

  • 14 December 2018
  • 10 reacties
  • 652 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn er meer mensen die Parkmobile gebruiken en bevalt dat?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi all,

Dank voor de tip, Rico 😃

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Snap ik! Helpt deze pagina je verder?

Groetjes,
Jihane
Gebruik het al jaren. Bevalt prima. Beter dan staan te klooien bij zo'n apparaat langs de weg (in de stromende regen).
Reputatie 6
Badge +5
Hallo allemaal,

Zelf heb ik nooit Parkmobile gebruikt, ik heb dan ook zelf geen auto. Ik ben wel een keer met een vriend mee op pad geweest die de app gebruikte. Dit ging allemaal erg soepel.

Groetjes,

Niels
Reputatie 7
Ach, beter laat dan helemaal niet 😉.

Ik gebruik ook al een jaar of 6 Parkmobile. Zolang werk ik namelijk bij mijn huidige werkgever, waarbij je op de vorige locatie aan de Zuid-As in Amsterdam aan de straat moest parkeren.

Let wel: je kunt kiezen uit een abonnement, waarbij je per transactie geen transactiekosten betaalt of kiezen voor betalen van kosten (EUR 0,25?!) per parkeertransactie. Tenzij je een veel-parkeerder bent, is de tweede optie wel de meest flexibele.
Ik vraag het omdat ik, nu al weer iets langer, zowel Parkmobile en Stadsparkeren gebruik. Het laatste bijvoorbeeld bij het ziekenhuis en de ABN Amro. Qua vormgeving/functies hetzelfde, met Yellowbrick ben ik minder bekend
Zekers, maar ik lees het t.z.t. nog wat beter door aangezien het binnenkort winter is.😉🙄😁
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal,

Leuk dat dit topic ineens weer actief is! De winter staat inderdaad alweer voor de deur Friesian! 😉

Ik heb zelf geen rijbewijs dus zelf weinig ervaring met deze app. Mijn vriendin gebruikt Parkmobile wel veel. Werkt super makkelijk! Enige nadeel is dat je wel uit moet checken wanneer je weer vertrekt. Dat is natuurlijk logisch, maar het is toch zonde om een hele dag parkeergeld in Amsterdam te betalen als je maar 10 minuten hebt geparkeerd. 😑 Zolang je dat niet vergeet lijkt het me een stuk makkelijker dan de ouderwetse parkeerautomaat!

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Dag Kevin,

Het niet afmelden van een parkeeractie overkomt de beste weleens....🙄.

Maar daar kun je herinneringen voor instellen: https://parkmobile.nl/nieuws/nu-ook-gratis-parkeer-herinneringen-via-push-notificaties-2/
Reputatie 7
Badge +10
Hey, handig! Ik wist niet dat die functie bestond, om een reminder in te stellen!

@ Friesian, hahaha, laten we eerst de lente en zomer goed ervaren, voordat we ons zorgen maken om het koude weer!

Groetjes,
Jihane

Reageer