Grote providers en een groeiende concurrentie vechten elkaar te tent uit met commercieels,aanbiedingen en stunt acties.
Dit ondanks de grote providers hier natuurlijk gewoon deel van uitmaken; KPN,Vodafone,T-Mbobile.
Bundels aanpassen, grote data volume en natuurlijk een betrouwbaar 4G netwerk is wat ze allemaal om onze oren gooien.
Als leek, digibeet of gewoon (jong)gepensioneerde weet je niet waar je het zoeken moet of wat het onderscheidend vermogen tussen de aan bieders van deze netwerken en bundels.
Ook de grote multinationals die onze "big" data toch al hebben omdat wij een televisie abonnement of internet aansluiting bij ze hebben goeien grote ogen op de markt van telecom. Een nieuwe en mogelijk grote bron van inkomsten is geboren. Daarbij is het natuurlijk prachtig consumenten nog meer aan je te kunnen binnen en hierbij het gebruikersgedrag te volgen.
Uiteraard is KPN hier een goed voorbeeld van met een betrouwbaar telecomnetwerk en televisiediensten inclusief bundels.
Vandaag lanceert Ziggo een nieuwe campagna, thans vandaag ontving ik deze actie in mijn e-mailbox.
De vraag is eigenlijk waarom zou je het juist wel of juist niet een gok tot overstap naar een dergelijk dienst van de provider overwegen.
Wat is hun toegevoegde waarden of juist niet?
De actie waar ik op doelde die vindt je hier: https://www.ziggo.nl/mobiel