.

Vraag

Slimme tips

  • 9 April 2013
  • 35 reacties
  • 20349 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo klanten,

Via verschillende kanalen zijn we al een tijdje bezig om slimme tips met jullie te delen. Op onze Facebook pagina hebben jullie de ‘Gewoon slim test’ kunnen doen zodat je kon zien wat voor type slim bij jou past.

We willen op het forum graag enkele tips met jullie delen. Ook komen we hier op het forum regelmatig handige tips tegen. We willen zoveel mogelijk slimme tips gaan verzamelen, waarmee we Simyo klanten kunnen helpen. Dit hoeven niet alleen tips te zijn welke betrekking hebben tot een Simyo aansluiting, maar bijvoorbeeld ook tips voor je mobiele telefoon.

Slimme tips

- de vakantietijd komt er binnenkort aan. Om te kunnen bellen in het buitenland moet de optie 'bellen in en naar het buitenland' aan staan. Vergeet deze optie daarom niet aan te zetten via je persoonlijke pagina.

- je kunt via je persoonlijke pagina je bundel altijd kosteloos omhoog of omlaag wijzigen. Je kunt je bundels dus eenvoudig naar je belgedrag instellen.

Meer slimme tips kun je hier vinden.

Hebben jullie nog tips voor andere gebruikers?

35 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Of een Samsone.... nee toch maar niet, lijkt teveel op een politicus. :)

Met de nieuwste Galaxy 5S 😛
Reputatie 7
Badge +9
Of een Samsone.... nee toch maar niet, lijkt teveel op een politicus. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Natuurlijk Natascha, de leon en ik kunnen het goed met elkaar vinden hier op het forum.

Yep, tis een soort symbiose tussen iPhone en Samsung...een iPhung zeg maar...:p
Badge +6
Natuurlijk Natascha, de leon en ik kunnen het goed met elkaar vinden hier op het forum.

Gelukkig maar 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Wel een beetje aardig blijven voor elkaar en samen spelen op het forum!!! :D


Natuurlijk Natascha, de leon en ik kunnen het goed met elkaar vinden hier op het forum.
Badge +6
Wel een beetje aardig blijven voor elkaar en samen spelen op het forum!!! 😃
Reputatie 7
Badge +9
hormigas follando :o


Spoel je gezellig mee de leon? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ameisen ficken :)

Ga je mond es spoelen met groene zeep, Frans...:eek:
Badge +1
Weet je je mobile nummer niet meer, toets dan *#149# in, hierna verschijnt meteen je mobiele nummer in je scherm.
Maar wat is slim, deze code opslaan/onthouden of je telefoonnummer.
Reputatie 7
Badge +9
Ameisen ficken 🙂
Reputatie 7
Badge +9
hormigas follando :o
Reputatie 7
Badge +9
Bueno, por suerte podemos provisionalmente holandés lejos. Por lo menos los próximos 24 meses, sin embargo.
Aparentemente KPN poco inteligente como Slim :p


Je bedoelt: leyes (wetten) denk ik.
lejos is weg zoals away in het Engels......
Reputatie 5
Badge +11
Bueno, por suerte podemos provisionalmente holandés lejos. Por lo menos los próximos 24 meses, sin embargo.
Aparentemente KPN poco inteligente como Slim 😛
Reputatie 7
Badge +9
La verdad dus... teipvaudtje (laat dat maar eens door Google vertalen :))
Reputatie 7
Badge +9
La verda !
Badge +8
Dat zou wel Slim zijn :)

Afortunadamente soy bueno para los idiomas. En is er Google translate 😉
Reputatie 7
Badge +9
Dat zou wel Slim zijn 🙂
Badge +6
Ay Charlene,

Español no es difícil :)


Denk dat wij dan allemaal Spaans moeten gaan leren. Zal de baas dit voor ons betalen?? 😃.
Reputatie 7
Badge +9
Ay Charlene,

Español no es difícil 🙂
Badge +8
Als de overname van KPN doorgaat kan dit topic omgedoopt worden naar: "Gewoon van Slim" :)

Hahaha, Frans.. ik ga maar gauw spaans leren, en dan hopen dat er in Mexico ook plek voor me is ;)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Als de overname van KPN doorgaat kan dit topic omgedoopt worden naar: "Gewoon van Slim" 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Japan heeft zowel 1700 als 2100 3G, hier een compleet overzicht.
Reputatie 3
Badge +5
Tips: internet en email in buitenland:

Schaf een prepaidkaart aan van een provider in het buitenland, zorg dat internet geactiveerd is. Vraag de SMTP-instellingen op van die provider voor het beantwoorden/verzenden van email.

Koop je kaartje bij een telefoonwinkel, niet bij een warenhuis (daar is meestal geen kennis aanwezig en taalbarriere).

Uiteraard moet je telefoon voldoen aan de netwerkeisen, heel goedkope toestellen hebben vaak dual-band (900 en 1800 MHz), in veel landen, o.a. de USA, Latijns-Amerika en delen van Azië, gebruikt men de 1900 MHz band. Dus in deze landen een toestel met triple-band of hoger.
Japan kent nog een eigen versie..

Voor meer details: http://www.frequentieland.nl/gsm/gsm_buiten.htm

Ik hoop dat deze tips je helpen bij een fijne vakantie.


Frans


Japan is toch gewoon 3G 2100 Mhz of niet?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MennoF,

Ik heb het topic hier geplaatst. Heel erg bedankt voor je input.

Groetjes,

Alex
OK, en waar vind ik dat 'sticky topic'?

Menno

Hoi MenooF,

Dat is inderdaad de balans om naar te blijven zoeken.
We zullen een sticky topic maken van jouw reactie, dan zullen veel forumgebruikers hem zien :D

Groetjes,
Charlene

Reageer