.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn agenda (Samsung S4) printen?

  • 19 April 2017
  • 4 reacties
  • 2035 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Op mijn samsung s4 gebruik ik de samsung agenda/calender, en sinds 1 jan. ook zakelijk. Dus dien ik dit voor de belastingdienst jarenlang te bewaren (oa ivm urenregistratie). Hoe kan ik van mijn agenda (bv per week/maand, als het maar overzichtelijk is) een pdf maken (en/of kunnen printen)? Dank alvast voor jullie reacties...
icon

Beste antwoord door RicoK 19 April 2017, 12:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Aannemende dat je op je Android telefoon je Google agenda gebruikt zou je hier eens naar kunnen kijken: https://support.google.com/calendar/answer/41067?hl=nl
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marjonx,

Dat is een goede vraag!

Ik zie dat RicoK je hier goed bij heeft geholpen. Is het gelukt met zijn instructies?

@ RicoK, thanks! :D

Groetjes,
Asma
Reputatie 2
Badge
Ha! Super bedankt voor de tip. Ik kom er nu pas aan toe en heb zojuist de Google Agenda app gedownload en zie dat er op mijn telefoon direct een synchronisatie lijkt te zijn met mijn tot nu toe gebruikte Samsung S4 (standaard?) "S Planner" (het ziet er redelijk hetzelfde uit)... Alleen als ik via mijn computer (handig!) Google Calendar open (en van waaruit ik pdf's/prints zou kunnen maken), dan is alles in mijn calendar aldaar nog blanco. Ik neem aan dat ik op eoa manier hier ook iets zou moeten kunnen synchroniseren, of moet 'activeren'? Kan iemand mij hiermee verder helpen? Grote dank! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marjonx,

Goede vraag! Ik heb zelf een Samsung Galaxy S7 en gebruik ook de S Planner (die gesynchroniseerd is met mijn Google Calendar). Over dat synchronisatie-proces lees je hier meer.

Kom je er zo uit?

Groetjes,
Jihane

Reageer