.

Deel hier je Vriendendeal tips

  • 19 August 2014
  • 16 reacties
  • 3054 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Voor Simyo klanten is er sinds mei 2014 de Simyo VriendenDeal. Simyo klanten verdienen sindsdien geld door een shop te openen op simyo.nl/vriendendeal en mensen over te halen om in deze shop een Simyo abonnement af te sluiten. We hebben enkele belangrijke tips voor je die het makkelijker maken om óók geld te verdienen met de VriendenDeal.

- Personaliseer je VriendenDeal shop met leuke authentieke foto’s

- Schrijf een leuk en pakkend welkomstbericht

- Kies voor opvallend

- Zorg voor een mooi verkooppraatje voor op feestjes en partijen

Heb jij nog leuke tips? Deel ze hier!

16 reacties

- Gebruik visitekaartjes. 
Badge +3
Ik heb al één klant Woehoeeeeeeee ;)
Reputatie 6
Badge +10
Cool! Wie was dat, je achterbuur, aangetrouwde neef van de koude kant? 😉
Badge +3
Mijn moeder! hahaha, jullie mogen me zo ook wel promoten.....die top 5 red ik toch nooit :D
Badge +3
Tip: Maak je eigen QR code om je shop te promoten!
Reputatie 5
Badge +11
Goed bedacht, Fressa 🙂
Tip: Maak je eigen QR code om je shop te promoten!

Maak ook ff duidelijk hoe je een QR code maakt. Hoe gaat dat ook alweer? :p
Reputatie 1
Badge +8
Tip: Maak je eigen QR code om je shop te promoten!

Maak ook ff duidelijk hoe je een QR code maakt. Hoe gaat dat ook alweer? :p

https://www.google.nl/webhp?q=QR+code+maken 😛
Leg me dat ff uit, https:// http://youtu.be/k8at4QAgQJA;)
Zeg er bij dat het gaat om sim only abbos van Simyo, om vergissingen uit te sluiten.
En misschien zoals dat bekende huishoudmerk-avondje, zou je bijvoorbeeld een Simyo avondje kunnen organiseren.
Hoi,

Ik ben nu al een poosje bezig te vinden hoe precies een vriend via de vriendedeal een abonnement kan afnemen. Ik las ergens anders dat het iemand niet gelukt is en  hij dus gewoon de korting gemist heeft.
Ik ben geen digiobeet, maar het is echt niet duidelijk hoe je het precies moet doen... stap voor stap.
Mijn tip: leg het echt goed uit als jullie dit willen laten werken voor iedereen...
Ik wil mijn dochyter via mijn shop een abonnement laten afsluiten. Ben benieuwd naar het antwoord :)
Groet, Shannah
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Sjante58,

Wat leuk dat je je dochter wilt aanmelden bij Simyo 🙂 Heb je deze pagina van de Vriendendeal al gezien? Hierin staat een filmpje met uitleg en staan alle stappen ook verder uitgelegd. Stap 1 is om je eigen Simyo Shop te openen. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en naar de tab Vriendendeal te gaan. Daarna wordt je alles stap voor stap uitgelegd.

Zou je willen laten weten of het gelukt is om je eigen Simyo Shop te openen? Mocht je er niet uitkomen, dan help ik je graag verder 🙂
Hoi Dries,
De stap voor stap video heb ik een aantal keren bekeken, maar het is een globale uitleg en geen echte stap voor stap voor mij.
Moet mijn dochter eerst een eigen shop aanmaken of moet ze zich ergens op MIJN shop aanmelden (ik kan daar nl geen link vinden om haar aan te melden)?
Hoe ontstaat de koppeling met mijn shop en haar nieuwe abonnement ??
HET HEEFT INMIDDELS WAT HAAST IVM HET VERLOPEN VAN HAAR ABONNEMENT :)
Groet, Shannah
Hoi,

Mijn echtgenoot en zus zijn lid geworden bij simy maar we hebben de vriendendeal gemist. kan ik daaar nog wat mee en bij de meeste providers is het zo dat als je lid bent van dezelde abonemnet dat er en soort deal is dat je dan gratis belt met de simyoklanten hebben jullie dit ook?kan er namelijk niks over teruglezen.

Groetjes
Mijn dochter heeft gebeld en ze moest in mijn shop op LINK klikken ... maar dan moet je iets met een klembord en ik heb geen idee hoe je naar je klembord komt ?! 
Waarom wordt het niet snmpeler gemaakt om klanten aan te brengen .... ik vind het echt veeel te ingewikkeld en zo ga ik mijn dochter niet aan kunnen brengen als klant.
Ik ben benieuwd hoe snel de reactie komt zodat we SNEL de vriendenkorting mee kunnen pakken ....
Shannah
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sjante58,

Ik denk dat je de melding hebt gekregen:
De link is gekopieerd naar je klembord. Plak ’m in een mail, post of bericht.


Dit betekent dat je nu de link waar je ook maar wil kan plakken via CTRL + V of als je op je rechtermuisknop klikt kan je ook kiezen voor 'Plakken'.

Ook kan je dus de link plakken in je Internetbrowser :)

Ik hoor graag van je of het is gelukt!


Hoi Salima, welkom op het Simyo forum!

Helaas is het niet mogelijk om achteraf nog kortingen toe te kennen. Daarvoor zal een klant écht klant moeten worden in een Vriendendeal webshop.
Om ervoor te zorgen dat iedereen van de Vriendendeal weet hebben een tijdje geleden echt álle Simyo klanten met abonnement een mailtje gekregen hierover.

Reageer