.

Beveilig je Android telefoon

  • 24 December 2013
  • 18 reacties
  • 4541 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Download alleen uit de Play Store. Google controleert strenger dan in het verleden op virussen en malware in apps.

- Installeer een security suite. Deze uitgebreide virusscanners ontdekken malware en bieden je de mogelijkheid te back-uppen en gegevens te beheren op afstand. Voorbeelden zijn Lookout Mobile Security & TrustGo Mobil Security. Op AV-TEST vind je de nieuwste security suites voor Android.
- Stel een lockscreen in: instellingen>security & screen
- Let op app toestemmingen

Bron: http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/mobile-phone/3469597/easy-ways-to-protect-your-android-phone/

18 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Wat belachelijk. Neem een Iphone zegt er iemand. Nu, ik heb niets over voor een product, waar je heel veel voor betaalt maar waar je met name voor het merk betaalt! En met een android kan je heel veel doenen als je een beetje goed oplet, haal je slechts de apps op die goed voldoen tezamen met beveiliging. Heb kennissen en vrienden met Iphone die met veel gebruikersonvriendelijke toestanden te maken krijgen via die Apple en Iphone leverancier.

Ben niet de jongste meer (60 jr) maar kan me uitstekend redden met een android smartphone die mij maar 50 euro heeft gekost en met de paar apps die ik er zelf op heb gezet.  Geld over de balk gooien laten ik aan anderen over!


Je hebt groot gelijk ook! 🙂 Volgens mij ben jij wat Nielsiejjj92 zegt; een persoon met gezond verstand 😉
Badge
Wat belachelijk. Neem een Iphone zegt er iemand. Nu, ik heb niets over voor een product, waar je heel veel voor betaalt maar waar je met name voor het merk betaalt! En met een android kan je heel veel doenen als je een beetje goed oplet, haal je slechts de apps op die goed voldoen tezamen met beveiliging. Heb kennissen en vrienden met Iphone die met veel gebruikersonvriendelijke toestanden te maken krijgen via die Apple en Iphone leverancier.

Ben niet de jongste meer (60 jr) maar kan me uitstekend redden met een android smartphone die mij maar 50 euro heeft gekost en met de paar apps die ik er zelf op heb gezet.  Geld over de balk gooien laten ik aan anderen over!
Reputatie 5
Badge +10
I know. Feit is wel dat Appleflap apps beter controleert dan Google doet / deed. Dus in de playstore is meer rottigheid binnengeslopen.
Daar kunnen we lang en breed over praten maar dat feit ligt er nu eenmaal.
Overigens...de Leon is zeker geen absolute Apple fanboy.

Wie het absoluut veilig wil doen, die moet zijn ouwe Nokia 3310 opgraven en er een condoom omheen trekken.



Hahaha :D:D
Reputatie 7
Badge +9

@de leon Geen enkel OS is 100% veilig, ook iOS niet.


I know. Feit is wel dat Appleflap apps beter controleert dan Google doet / deed. Dus in de playstore is meer rottigheid binnengeslopen.
Daar kunnen we lang en breed over praten maar dat feit ligt er nu eenmaal.
Overigens...de Leon is zeker geen absolute Apple fanboy.

Wie het absoluut veilig wil doen, die moet zijn ouwe Nokia 3310 opgraven en er een condoom omheen trekken.

Reputatie 5
Badge +11
@Alex Goede tips Alex, alhoewel het natuurlijk ook nog steeds een kwestie is van gezond verstand. 

@de leon Geen enkel OS is 100% veilig, ook iOS niet. In de App Store is weleens malware doorgedrongen en er zijn zeker ook wel exploits gevonden. Het grootste risico is de gebruiker zelf nog altijd. Gebruik je gezonde verstand. Waarom raadt Apple aan om bij Mac OSX een virusscanner te gebruiken? Dat willen de apple boys nog weleens niet toegeven :P


Klopt, en zelfs van gerenommeerde ontwikkelaars zijn weleens apps besmet geweest met malware of iets dergelijks.
Reputatie 3
Badge +5
@Alex Goede tips Alex, alhoewel het natuurlijk ook nog steeds een kwestie is van gezond verstand. 

@de leon Geen enkel OS is 100% veilig, ook iOS niet. In de App Store is weleens malware doorgedrongen en er zijn zeker ook wel exploits gevonden. Het grootste risico is de gebruiker zelf nog altijd. Gebruik je gezonde verstand. Waarom raadt Apple aan om bij Mac OSX een virusscanner te gebruiken? Dat willen de apple boys nog weleens niet toegeven 😛
Badge +8
hahahahaha!
Badge +6
@dames: 't is een selfie. :D

Hahahaha!!!! 😃
Reputatie 7
Badge +9
@dames: 't is een selfie. 😃
Badge +6
Hahahaha hoe kom je er weer aan?
:D


Hahahaha!!! Ja De Leon waar heb je deze gevonden??? 😃
Reputatie 4
Badge +8
Hahahaha hoe kom je er weer aan?
😃
Reputatie 7
Badge +9
Pffff, wat een onzin



Ja inderdaad. Een Nokia 3310 hoef je ook niet te beveiligen 🆒

Yep...en deze ook niet. :D

http://www.walyou.com/img/cellbooth_1.jpg
Reputatie 5
Badge +11
Pffff, wat een onzin

Ja inderdaad. Een Nokia 3310 hoef je ook niet te beveiligen 🆒
Badge +1
Beveilig je Android telefoon?

Nog een tip:

-neem een iPhone. http://img81.imageshack.us/img81/3518/smelli142us.gif


Pffff, wat een onzin
Badge +6
Voor de klanten die een Android toestel hebben zijn deze tips wel handig 🙂.
Beveilig je Android telefoon?

Nog een tip:

-neem een iPhone. http://img81.imageshack.us/img81/3518/smelli142us.gif


Windows Phone, ook al zoon virus-vrij systeem 😉
Reputatie 4
Badge +8
Op de Swamsung Fame van koorelleman de app TrustGo gedownload.
Bedankt voor de tip.
Zelf heb ik een iPhone, dus ik heb volgens mijn broer niets nodig. 😕
Reputatie 7
Badge +9
Beveilig je Android telefoon?

Nog een tip:

-neem een iPhone. http://img81.imageshack.us/img81/3518/smelli142us.gif

Reageer