.

Alle 'niet storen-functies' voor iOS op een rijtje

  • 5 August 2015
  • 15 reacties
  • 1911 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Via de 'Niet storen-functie' is het mogelijk om alle meldingen /notificaties die je ontvangt stil te houden. Deze functie is vaak handig te gebruiken tijdens een vergadering of ’s nachts als je slaapt.

Je wordt dus niet gestoord bij het ontvangen van een nieuwe e-mail of Facebook bericht. Het nadeel is alleen dat je ook niet gestoord wordt als je gebeld wordt. Je hoort geen beltoon.

Via je instellingen is het nu mogelijk om de Niet storen-functie aan te passen . Zo kan je instellen dat je door bepaalde mensen wel gestoord mag worden tijdens de functie. Daarnaast wil het nog wel eens voorkomen dat je vergeet om de functie aan te zetten. Lig je net lekker te slapen, wordt je gewekt door een inkomende mail. Hier is nu ook een oplossing voor gevonden. Via de instellingen kan je namelijk ook de Niet storen-functie inplannen.

Om bij de opties van de Niet storen-functie te komen volg je de volgende stappen:

1. Ga naar Instellingen.
2. Druk op Niet storen.
3. Vink vervolgens Gepland aan of ga naar Sta oproepen toe van.

Beschik je over een smartphone met Android en wil je ook over deze functies beschikken? Dat kan. Download dan nu de Niet storen App.

Maak jij vaak gebruik van de Niet storen-functie?

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dank je, ik ken de functie maar maak er niet veel gebruik van. 's Nachts gaat de foon altijd in flight modus. Dat spaart sowieso op de batterij.
Maar zeg es Alex, wordt het voor jou niet eens tijd dat je een leuke iPhone aanschaft? Een mooie 6 bijvoorbeeld? :D
Je hebt inmiddels al de nodige IOS tips gegeven, dus zou het leuk voor je zijn om ze zelf te gebruiken....die tips. ;):P. Goeie tip?🆒
Reputatie 5
Badge +10
Binnenkort mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen, leon. Het wordt een appel of een robot. Ik ben er nog niet over uit. De appel heeft dus een goede nacht modus functie, maar de robot heeft ook z'n voordelen. Ik ben er nog niet over uit. Maar jij bent de eerste die hoort wat het wordt 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ben benieuwd, Alex. Maar neem natuurlijk vooral de telefoon waar je gelukkig van wordt. :P:)
Van tevoren kneukelen via YouTube van 'Merkmodel VS Merkmodel' filmpjes is vaak ook wel geinig.
Stel je toch eens voor...een appel etende robot. Nu ik er aan denk ff naar de groenteboer. 🙂
Ik las op tweakers dat de Samsung Galaxy s6 en de s6 Edge in prijs zijn verlaagd omdat de verkoop tegen valt.

Zullen de abonnement bedragen dan ook zakken?
Reputatie 7
Badge +9
Ik las op tweakers dat de Samsung Galaxy s6 en de s6 Edge in prijs zijn verlaagd omdat de verkoop tegen valt.



Uiterst amusant om de reacties onder dat artikel te lezen. Natuurlijk ontspint zich al gauw de eeuwige Apple VS Android (lees: Samsung) discussie met allerlei argumenten.

Nogmaals; mensen....neem lekker de telefoon waar je gelukkig mee bent. :D
Ik ben blij en heel tevreden met mijn iPhone 6 en IOS, dus wie is de ander om dat te moeten bestrijden. 🆒

Nogmaals; mensen....neem lekker de telefoon waar je gelukkig mee bent. :D
Ik ben blij en heel tevreden met mijn iPhone 6 en IOS, dus wie is de ander om dat te moeten bestrijden. 🆒

Met de woorden van Ruud: 'True that'.
Zeer wijs gesproken, de leon !🆒

En @koorelle (indien je dit leest), geef hem maar een welgemeend schouderklopje namens mij..:)
Het was meer voor Alex, mocht ie nog twijfels hebben. 😃
Het was meer voor Alex, mocht ie nog twijfels hebben. :D
Interessant en inmiddels heb ik een lekkere appel. :)🆒 Scheelt ook een bietjuh in prijs met een andere Apple.🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

De reacties in dit topic gaan nu iets teveel over Android en Apple. Probeer het aub vooral over 'niet storen' functies te hebben :)

Groetjes,

Alex
Okidokus doen ik dan toch.:D
Om niet gekkidious:P te worden van steeds gebeld te worden zet ik de telefoon af en toe helemaal uit. Degene die me echie nodig hebben bellen wel terug. En ik blijf prettig gestoord en geniet van de rust...🆒
Functies? Ik heb maar 1 toets daarvoor nodig....easy, simpel, doeltreffend en heeeeeel heel doortastend.
Daar is geen app voor nodig, tijd voor een elstar of golden delicious.:)
Reputatie 5
Badge +10
Heerlijk die functie op de mobiel.
En natuurlijk niet te vergeten de standaard "ik ben op vakantie mail" welke ik dit jaar voor het eerst ook:D maar op de privé mail heb ingesteld met uitzonderingen.
Heb direct een mail reductie van minimaal 10 mail's op een dag. 😃 (Aanrader dus)

Ook het doorlaten van bepaalde gesprekken op mobiel heeft voordelen.
Zo kun je storende mensen met een onbekend nummer lekker weg filteren.

Kort om.
Een functie op android en misschien ook een goede functie op de appel.


Gebruiken jullie het ook?
Reputatie 7
Badge +9
Afgeschermde nummers van particulieren roepen sowieso altijd een lichtelijke irritatie bij mij op. :8. Op de iPhone kan je instellen dat die standaard geblocked worden maar dat is niet handig want dan komen gesprekken van gewenste bedrijven / artsen enz. ook niet door. Mijn tandarts is overigens de enige waarvan het nummer niet afgeschermd is. Dus altijd happy 😛 als die belt.

Gelukkig is het uitermate irritante 😠 lastigvallen door allerlei obscure buitenlandse oplichters en telemarketing bedrijven (met vrijwel altijd afgeschermde nummers!) nog niet echt doorgedrongen op mijn mobiel.

Wat betreft die telemarketingbedrijven. Voordat het bel-me-nietregister er was, was ik daar altijd binnen 3 seconden mee klaar.. "Goedenavond meneer, mag ik wat vragen stellen over........" 😠 "Nee, dat mag u niet en veel succes met de volgende die u nu ! gaat bellen..."

Kiek, dan ben je toch vriendelijk beleefd en duidelijk. 😳
Reputatie 5
Badge +10
En toch is het tegenwoordig mogelijk dat je met het centrale nummer uitbelt.
Helaas, vele bedrijven maken nog geen gebruik van deze optie en hebben gewoon met een ***** nummer uit.

Voornamelijk zijn het bij mij vrienden die even lastig willen zijn.
Dan doet de call blocker in mijn geval wonderen.
Proberen vaak te bellen maar eindigen naar een keer overgaan heerlijk op de voicemail. 😃
Reputatie 5
Badge +10


Gebruiken jullie het ook?


Ik gebruik het zelf niet, maar ik word ook nooit gebeld door instanties waar ik niet mee wil spreken.'s Nachts mag niemand mij storen :)

Afgeschermde nummers van particulieren roepen sowieso altijd een lichtelijke irritatie bij mij op. :8. Op de iPhone kan je instellen dat die standaard geblocked worden maar dat is niet handig want dan komen gesprekken van gewenste bedrijven / artsen enz. ook niet door. Mijn tandarts is overigens de enige waarvan het nummer niet afgeschermd is. Dus altijd happy 😛 als die belt.

Gelukkig is het uitermate irritante 😠 lastigvallen door allerlei obscure buitenlandse oplichters en telemarketing bedrijven (met vrijwel altijd afgeschermde nummers!) nog niet echt doorgedrongen op mijn mobiel.

Wat betreft die telemarketingbedrijven. Voordat het bel-me-nietregister er was, was ik daar altijd binnen 3 seconden mee klaar.. "Goedenavond meneer, mag ik wat vragen stellen over........" 😠 "Nee, dat mag u niet en veel succes met de volgende die u nu ! gaat bellen..."

Kiek, dan ben je toch vriendelijk beleefd en duidelijk. :$


Wat telemarketing betreft. Dat heb ik jarenlang gedaan als bijbaantje. Veel van geleerd, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen op zo'n belletje zit te wachten. Je moet wat doen voor je brood toch?

Reageer