.

Hoe zit dat nou?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik behoor al tamelijk lang tot het meubilair, schijnt het, maar hoe goed zitten jullie? Is er nog geen sprake van slijtage? Is er geen vervanging nodig?

:P;) 🙂

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk vervangen:
- De badges zijn er al af gesleten (zie bijlage)
- De balkjes zijn er ook afgesleten (zie bijlage)
- Veel slechter post/antwoord ratio dan Ray -> ~1000 antwoorden met ~5000 posts terwijl jij maar ~500 met 6000 posts haalt.

Duidelijk aan vervanging toe, toch? 😛 😉
Vraag is en blijft.. Hoe goed zitten jullie? :P:)
Meubilair Groentjuh. 🙂
😃 Sorry Friesian, zit even hard te lachen om de reactie van Groentjuh 😃
Ray, ik zit even hard te lachen als jij. :P:)
Er is iemand die komt regelmatig op Simyo HQ. Nu vraag ik me toch af wat er gebeurt als de mods een koffie break hebben en door de koffie roeren. :P;)
Reputatie 7
Badge +9
Ik zit/hang hier nu zo'n 4 jaar alweer, maar ja, mijn simkaart doet het nog goed dus ik blijf nog wel even hier :)

@Groentjuh, jouw reactie is grandioos, chapeau
En toch lijkt het voor jullie heel moeilijk te zijn om de vraag goed te lezen..en dat na 7 uur. 😛
Ik zit in een stoel mochten jullie dat willen weten 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik lig op de bank, maar dat wist je waarschijnlijk wel Friesian, de bank is niet aan vervanging toe en ik voel dat ik ook nog best een poosje mee kan gaan.
Nog even dit beste lui, in dit zeer serieuze topic. Die cijfers interesseren mij totaal niet ook niet de badges, geen idee waarom jullie wel badges hebben. :P
De balkjes, laat ik het zo zeggen, toen je jezelf punten kon geven/wanneer je die jezelf geeft verloren ze voor mij aan waarde.

Voor mij speelt er geen wedstrijd, aantal antwoorden daar heb ik soms mijn gedachten over. 🙂
Ik ben vooral actief omdat ik dat wil, het fijn vindt om te helpen.

Wedstrijd....? Nee.

Het zou natuurlijk wel kunnen dat Alex hem begint te knijpen/begint te watertanden. 🙂
@Alex
Hoe is ie? :P;) 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Alex is niet meer zo actief op het forum, zijn functie is gewijzigd, dus in de praktijk geen paderator 🙂
Dus eerst community manager, keigoeje kerel, en nu gomunity manager. 🙂
Badge +7
Hoi allemaal,

Ik geloof dat jullie allemaal wel tot het 'Simyo-meubilair behoren 🙂 Jullie zijn al zo lang zo goed bezig hier op het forum, heel erg bedankt hiervoor :D

Om je vraag te beantwoorden Friesian: ik zit een op bureaustoel. Als je het aan Caspar vraagt, jat ik deze altijd van hem. Of hij jat hem van mij. Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Jammer genoeg zit ik dus niet op de bureaustoel-fiets :S

Groetjes,
Samantha
Reputatie 5
Badge +10


Wedstrijd....? Nee.

Het zou natuurlijk wel kunnen dat Alex hem begint te knijpen/begint te watertanden. 🙂
@Alex
Hoe is ie? :P;) :)


Toevallig hadden we het er kortgeleden over. De kans dat ik op den duur ingehaald wordt, is best groot. Voorlopig geniet ik nog van mijn nummer 1 positie 😉
Reputatie 7
Badge +9
De nummer 4 is voor je het weet nummer 1.... Tom Dumoulin 😃

Reageer