.

Welke provider gebruiken de moderatoren?

  • 20 October 2016
  • 34 reacties
  • 459 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er zijn nieuwe moderatoren die Simyo vertegenwoordigen maar welke provider gebruiken jullie zelf?

34 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Friesian,

Dat is een leuke vraag! Ik heb een Simyo nummer, en een Vodafone aansluiting. Bij Vodafone had ik net een tweejarig contract afgesloten, voordat ik bij Simyo kwam werken. Werkt overigens ook prima! Alleen iets minder bereik aan de kust.

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Dat is een interessante vraag! Ook ik heb 2 aansluitingen, een Simyo aansluiting en een KPN aansluiting. Ik houd het binnen de KPN familie 😉 Waarom ik geen Simyo aansluiting heb voor 'privé' gebruik? Ik heb iets meer dan 15GB nodig per maand. Ja, zoveel!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Enne...jullie mogen gewoon blijven werken en zijn niet met pek en veren het pand uitgejaagd? Dat is heel lief van Simyo, echt wel. 😃
Reputatie 5
Badge +8
Haha, dat is inderdaad erg lief van Simyo. Ik heb wel moeten beloven dat ik niet nog een keer verleng bij Vodafone 😛
Badge +1
Enne...? De rest van het team moderatoren, waar zitten zij met het abbootje?
Badge +7
Ik heb ook geen Simyo 😛 Ik zit namelijk nog in een familiepakket bij Ziggo 🙂
Kom op lui, niet zo lui;), dur misssen nog een aantal lui....;)
Reputatie 5
Badge +9
Ik had eerst een abonnement bij Hi. Dit was automatisch omgezet in een KPN Sim Only. Verder heb ik ook een Prepaid van Simyo 😃
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Friesian,

Dat is een interessante vraag! Ook ik heb 2 aansluitingen, een Simyo aansluiting en een KPN aansluiting. Ik houd het binnen de KPN familie 😉 Waarom ik geen Simyo aansluiting heb voor 'privé' gebruik? Ik heb iets meer dan 15GB nodig per maand. Ja, zoveel!

Groetjes,
Angela


De baas nog niet aangespoord gekregen om 15GB bundels in te stellen Angela?
Waar gaat al die data toch heen? Zwarte gat wat wij NetFlix noemen?

Ik heb ook geen Simyo 😛 Ik zit namelijk nog in een familiepakket bij Ziggo :)
Ik lees gevloek op het het forum!
Een provider naam die ik liever niet uitspreek. En zeker niet op het gebied van service.
Ze hebben wel een ding gemeen..
Ze zijn alle 2 oranje.
Badge +7
Ik lees gevloek op het het forum!
Een provider naam die ik liever niet uitspreek. En zeker niet op het gebied van service.
Ze hebben wel een ding gemeen..
Ze zijn alle 2 oranje.


Tjaa mijn ouders hebben daar een alles in 1-pakket. Volgens mij loopt dat zeker niet vlekkeloos, maar tot nu toe heb ik met mijn telefoon gelukkig nog geen problemen 🙂
Ik zit bij Simyo, schijnt wel goed te zijn..

Oh wacht, ben geen moderator 😃
Reputatie 7
Badge +9
Ik zit ook bij Simyo, wel geinig daar.
Oh wacht, ik ben ook geen modderaar. 😛
Nou met mijn aantal reacties ga je nog denken die zit bij Simyo en is modderworstelaar. Nope geen van beide. 😛
Reputatie 5
Badge +9
Hahah, jullie zijn inderdaad geen mod(d)erators, maar eerlijk gezegd zitten jullie er niet ver vandaan.

Hebben jullie eigenlijk ook een aansluiting bij een andere provider? Trouwens ook leuk om te weten bij welke provider jullie zaten voordat jullie naar Simyo kwamen!
Hahah,
Hebben jullie eigenlijk ook een aansluiting bij een andere provider? Trouwens ook leuk om te weten bij welke provider jullie zaten voordat jullie naar Simyo kwamen!

Yep, CanalDigital. ;):P;)

Vorige provider.
Vraag maar eens aan Romy en Leonie of ze mij kennen van die firma uit Scandinavië..
Ik geloof dat die Frank heette, weet het niet zeker. 😉
Ik heb ooit bij Simpel gezeten. Die zijn met recht te simpel, wat een ruk provider is dat. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen :P

Ook heb ik een prepaid aansluiting bij Hi gehad. Die had onbeperkt internet maar met een limiet van 200 MB :?
Reputatie 5
Badge +9
@ Friesian, CanalDigital is alleen TV, toch? :P

@Raytje, Jij mag dat best zeggen hoor 😉 200 MB is niet echt onbeperkt 😳 Lijkt me ook wel heel moeilijk om dat te realiseren bij een Prepaid.

Groetjes,
Caspar
@ Friesian, CanalDigital is alleen TV, toch? :P

Nope, bekabeld plat bord. 😉, kastje en Astra saté. 😛
Reputatie 5
Badge +9
Ooh, ik dacht alleen een aantal televisiezenders ;)

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +10
@ Friesian, CanalDigital is alleen TV, toch? :P

@Raytje, Jij mag dat best zeggen hoor 😉 200 MB is niet echt onbeperkt 😳 Lijkt me ook wel heel moeilijk om dat te realiseren bij een Prepaid.

Groetjes,
Caspar


Canel Digitaal heeft ook internet en telefonie.
Ironische bij ons thuis is dat we 4 verschillende providers hebben.
Sommige mensen zijn niet toe aan verandering al zeg je dat ze tegenwoordig ook alles in 1 kennen. Zonder mobiel want wil niet weg bij Simyo! En dat weten ze gelukkig ook goed dat ik voor het oranje glorie ga!
Wist je dat......We off topic bezig zijn? :)
Ooops verkeerd topic, sorry.. 😉
Reputatie 5
Badge +2
Me provider op dit moment is Shanghai Celuller. In onze container goeie ontvangst altijd. Waarschijnlijk vanwege al dat blik.
Reputatie 7
Badge +9
Geen blikkerige toon tijdens de gesprekken? 😃
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb naast mijn Simyo abo ook een Base Belgium prepaid in mijn dual-sim S5, nadat de roaming afgeschaft wordt heb ik die niet meer nodig, misschien toch wel handig na de Brexit om een UK prepaid te nemen :D

Ook ik ben geen mod uiteraard. 🙂
Reputatie 7
Badge +10


De baas nog niet aangespoord gekregen om 15GB bundels in te stellen Angela?
Waar gaat al die data toch heen? Zwarte gat wat wij NetFlix noemen?


Niet eens, Maikel.twinnie! Netflix is voor mij verleden tijd. Vorige maand heb ik het opgezegd en dat verloopt zo ongeveer nu. Dus, de 15GB gaan daar niet aan op. Echter wel aan Youtube, Spotify, Facebook, Instagram, SnapChat, WhatsApp, etc.. ;)

Wij hebben hier in huis overigens alles van KPN. Doordat we dan 'Compleet' zijn, krijg ik dubbele MB's. Mijn originele abonnement zou namelijk maar 10GB hebben, en daar red ik het echt niet mee!

Reageer