.

Welke film heb je als laatst gezien en wat vond je ervan?

  • 3 November 2016
  • 92 reacties
  • 1638 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal!

Het begint rond een uurtje of vijf al te schemeren, de wolken laten flinke regenbuien op ons af komen, en de temperatuur laat ons ook in de steek. Jazeker, het is nu echt officieel herfst. Dat houdt in dat we een heleboel dingen niet meer kunnen doen: niet meer zonnebaden, niet meer zwemmen in het buitenbad, niet meer naar het strand gaan en vervolgens klagen over de drukte. Maar waar deuren sluiten, openen andere deuren zich. Wat kunnen we nu wel doen, vraag je?

Films kijken! Wie houdt er nou niet van een film? Zelfs in het lijstje van De 5 beste herfst-apps, vind je de IMDB app. Lekker onder een dekentje een film kijken is typisch herfst.

Welke film heb jij voor het laatst gezien? Heb je nog een aanrader die je in het zonnetje wilt zetten voor andere Forum-users? Of vond je een bepaalde film juist enorm tegenvallen? Plaats het in een reactie hieronder!

Zo heb ik laatst When Harry Met Sally opnieuw gezien op Netflix. Wat een héérlijke film 😃 Lief, vrolijk en grappig. Wat wil je nog meer van een film?

Groetjes,
Jihane

92 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Aah, Groot! Ik ben gek op Groot 😃 Heb je de nieuwe trailer gezien voor Volume 2? Ik moest zo hard lachen om dat stukje waar hij niet op een knopje mag drukken en dit toch steeds wil doen!

Reputatie 3
Badge +2
deel 2 heb ik nog niks van gezien, maar hoop dat het net zo leuk is als de eerste.
Reputatie 7
Badge +10
Dat hoop ik ook! De trailer belooft al veel goeds in ieder geval. 🙂 Zojuist heb ik 'The Vow' gekeken. Heerlijk romantisch drama filmpje. Heerlijk om weg te kijken op de zaterdagavond!
Reputatie 3
Badge +2
ik ben dol of films met goede actie en special effects 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Ik denk dat t deze is, nee weet t zeker het is deze.
Reputatie 5
Badge +9
@L.Rozewater wauw, dat is een oude film. Zie ik daar 1932 staan!!?? Dat is nog voor de Tweede Wereldoorlog joh.

Ik heb overigens gisteren Snowpiercer gekeken. Kent iemand die? Vond het wel een goede film, maar heb er nooit iemand over gehoord.
Reputatie 3
Badge +2
@casper, nee die ken ik niet helaas,

hier zijn nog een paar goede series die ik gekeken heb en volg als er een nieuwe
deel uit is op dvd:

1) Arrow
2) Once Upon A Time (niet de film, dit is meer een realistische serie over
sneeuwwitje, pinokkio, repelsteeltje etc)
3) Prison Break (geweldige serie)
4) Sleepy Hollow (Tom Mison als ichabod Crane)


van deze heb ik een paar afleveringen gezien, maar neem ze op dvd nog:

1) The Flash
2) Person of Intrest
3) Blindspot

paar van deze genoemde had ik al geplaatst, maar dit zijn goede series
als je je verveeld, dan heb je goede actie en goede verhaallijn om naar
te kijken 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Vanavond nog maar eens kijken naar Silence of the Lambs, lang geleden dat ik die gezien heb.
Reputatie 7
Badge +10
@Caspar, Snowpiercer ken ik niet, maar lijkt me een goede film. Ik zie dat Jamie Bell erin speelt. Hij speelt ook in 'Jumper' en vond hem daar goed!

@De Tijger, Once upon a time en Prison Break beide geweldig! Ik ben bij de 1e serie pas bij seizoen 4. Ik had eerst 12 seizoenen Supernatural om te kijken ;)

@Franswon, de hele serie films zijn leuk om te kijken. Wat een prestatie van Anthony Hopkins!
Gisteren Star Wars 4 gekeken.. Eerste van de reeks waar Carrie Fisher in voor kwam als prinses Leila..
Reputatie 5
Badge +8
Ai, dat is nu wel heel toepasselijk Ray! Ik heb nooit van Star Wars gehouden, maar Princess Leia kende ik uiteraard :$

Ik heb vorig weekend The Accountant gekeken. Beste film die ik dit jaar heb gezien!
Reputatie 7
Badge +10
Rond de Kerstdagen heb ik alle Harry Potter films maar weer eens bekeken 🙂 Die kan ik eindeloos blijven kijken en leuk blijven vinden (Net als Star Wars overigens ;))
Reputatie 7
Badge +9
Met oudste kleindochter The Jungle Book 2016 gekeken. Wat is die film knap gemaakt. We hebben allebei genoten!
Helaas is en Carrie Fisher van ons heengegaan evenals Debbie Reynolds.

Laatst nog gekeken.....Chasing Liberty met Mandy Moore. Is skôn um tuh kiekuh. ;)

Badge +7
@Angela, Die Harry Potter films komen deze week volgens mij ook welke avond weer op tv. Zit je nu weer elke avond aan de buis gekluisterd?

@franswon Die film wil ook nog een keer zien! Maar als straks de echte versie van Beauty and the Beast uitkomt, wil ik die ook zeer zeker zien :D

Ik ben bang dat de laatste film die ik gezien heb, New Years Eve is. Drie keer raden wanneer ik die gezien heb..
Moederatordag :?;)
Reputatie 7
Badge +9
In de bioscoop draaide die film vanaf 2011, toen was Angela nog geen moederator hier 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Dat klopt Franswon. Er komt binnenkort een nieuw seizoen van Prison Break, daarom ben ik de hele serie opnieuw aan het kijken. Nog steeds erg spannend!
Reputatie 7
Badge +10
@Sean, ik zat er al op te wachten! Hij staat voor mij ook op m'n lijstje om opnieuw te bekijken 🙂 Heb je de trailer van het nieuwe seizoen al gezien? Het ziet er mega goed uit.

@Samantha, ik zou ze zo nog een keer kunnen kijken 😉 Ik ben nu alle boeken aan het lezen, en elke keer als ik er 1 uit heb, kijk ik de bijbehorende film!

Ik heb afgelopen week echt enorm veel films gekeken. Vraag me niet waar ik de tijd vandaan heb gehaald, maar ik heb alle 7 films van Saw gekeken, The Imitation Game, Gone Girl en Prisoners. Die laatste was echt enorm goed en zeker een aanrader!
Gisteravond Snowden gekeken.

Zeer goeie verfilming van wat we eigenlijk al wisten.
Reputatie 5
Badge +8
Hee Raytje,

Goed om te weten! Ik was al van plan Snowden binnenkort te gaan kijken :D

@Angela, ja de trailer heb ik gezien. Ze mogen wel opschieten, want ik heb seizoen 4 bijna af (voor de 2e keer).
Reputatie 7
Badge +10
@Sean, spannend hé! Ik kan niet wachten in ieder geval!

Ik heb woensdag Limitless gekeken! Blijft een leuke film 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Als de kleindochters vanavond naar bed zijn wil ik De Lift nog wel eens kijken. Blijft leuke horror van Nederlandse bodem.
Reputatie 5
Badge +8
Hee Franswon,

Was het gezellig met je kleinkinderen? De Lift vond ik vroeger doodeng, maar inmiddels kan ik er zonder handen voor mijn ogen naar kijken. Bizar dat die film al weer 33 jaar oud is!
Reputatie 7
Badge +9
Altijd gezellig met de meiden. Ze zijn 12 en 6, dus nog te jong voor De Lift.

Reageer