.

Welke film heb je als laatst gezien en wat vond je ervan?

  • 3 November 2016
  • 92 reacties
  • 1638 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal!

Het begint rond een uurtje of vijf al te schemeren, de wolken laten flinke regenbuien op ons af komen, en de temperatuur laat ons ook in de steek. Jazeker, het is nu echt officieel herfst. Dat houdt in dat we een heleboel dingen niet meer kunnen doen: niet meer zonnebaden, niet meer zwemmen in het buitenbad, niet meer naar het strand gaan en vervolgens klagen over de drukte. Maar waar deuren sluiten, openen andere deuren zich. Wat kunnen we nu wel doen, vraag je?

Films kijken! Wie houdt er nou niet van een film? Zelfs in het lijstje van De 5 beste herfst-apps, vind je de IMDB app. Lekker onder een dekentje een film kijken is typisch herfst.

Welke film heb jij voor het laatst gezien? Heb je nog een aanrader die je in het zonnetje wilt zetten voor andere Forum-users? Of vond je een bepaalde film juist enorm tegenvallen? Plaats het in een reactie hieronder!

Zo heb ik laatst When Harry Met Sally opnieuw gezien op Netflix. Wat een héérlijke film 😃 Lief, vrolijk en grappig. Wat wil je nog meer van een film?

Groetjes,
Jihane

92 reacties

Haha,

Ik zat gisterenmiddag thuis in Netflix te scrollen naar iets leuks. Toen viel mij oog op een leuke klassieker.. Ik geef een hint..

Heey McFly?????


😃
Reputatie 7
Badge +9
Uhm....zo'n soort topic was er al eens, Jihane. 🆒

https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/zijn-jullie-favoriete-films-30528

Ikzelf ben van de avonturen, comedy's (en dan alleen ècht leuke waarom ik echt moet lachen en dat doe ik niet zo snel want ik vind niet snel iets echt grappig :P) en Sci-Fi
Reputatie 7
Badge +10
Niets lekker dan op de bank kruipen met een goede film als het buiten koud is en regent! Gisteren heb ik Deadpool gekeken. Zeker een aanrader als je van flauwe humor houdt ;)

Uhm....zo'n soort topic was er al eens, Jihane. 🆒

https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/zijn-jullie-favoriete-films-30528

Ikzelf ben van de avonturen, comedy's (en dan alleen ècht leuke waarom ik echt moet lachen en dat doe ik niet zo snel want ik vind niet snel iets echt grappig :P) en Sci-Fi


Mee eens, er is een topic gemaakt waarin we onze favoriete films hebben gedeeld. Maar, hier wordt er gevraagd om tips en de films die jij als laatste gezien hebt. Dit zijn niet altijd mijn favoriete films, maar ze kunnen toch heel goed zijn 😉 Help ons de winter door en laat het weten wanneer je een film hebt gezien en wat je ervan vindt. Dan gaan wij hem gewoon ook kijken zodat we in gesprek kunnen (Behalve als het horror is :P)
Reputatie 5
Badge +8
Heey McFly?????
Back to the Future! Ze staan volgens mij alledrie op Netflix. Als is de laatste wel een stuk minder, zoals zo vaak bij een trilogie.

Zondag heb ik Ouija: Origin of Evil gekeken, (orror Angela) en dat was dramatisch. Niet kijken dus 😉
Reputatie 7
Badge +9


Maar, hier wordt er gevraagd om tips en de films die jij als laatste gezien hebt. Dit zijn niet altijd mijn favoriete films, maar ze kunnen toch heel goed zijn 😉 Help ons de winter door en laat het weten wanneer je een film hebt gezien en wat je ervan vindt. Dan gaan wij hem gewoon ook kijken zodat we in gesprek kunnen (Behalve als het horror is :P)


Uhm....bij mij blijven films doorgaans niet echt snel hangen of ze moeten indruk gemaakt hebben en ook dat gebeurt niet zo snel.
Soms vallen films je ook tegen. Zo ging ik verwachtingsvol zitten voor The Hangover. Die moest grappig zijn. Vond er geen reet aan (niet eens afgekeken), ook al houd ik best van absurde humor.



Zondag heb ik Ouija: Origin of Evil gekeken, (orror Angela) en dat was dramatisch. Niet kijken dus ;)


Geen schone onderbroek nadien moeten aantrekken, Sean? :D

Ben eigenlijk niet zo van de horror. Soms onbedoeld best vermakelijk. Laatste die ik gezien heb betrof (uiteraard) een stel teeners die (uiteraard) zorgden dat ze steeds dieper een bos ingingen om daar door (uiteraard) inteeltretards (uiteraard) in duizend stukjes gehakt te worden. :P
Ik denk dat de meest geraffineerde horror die horror is waar je niet constant ondergespetterd wordt maar wel doorlopend de spanning voelt. Ik vond The Sixth Sense wel de moeite waard ("I see dead people....") Ook al is dat niet horror in the true sense of the word.
:P



Avatar vond ik bijvoorbeeld een film die ik de moeite waard vind om nog eens te kijken.
Sean,

Tipje van mij.. Hush.. staat ook op Netflix. Ik vond zeer vermakelijk..
Reputatie 5
Badge +10
Laatste film die ik gezien heb.
The Intern.

Gaat over een oude man die stage gaat lopen in een modern mode bedrijf.
Aanrader!
Reputatie 7
Badge +10
Sean,

Tipje van mij.. Hush.. staat ook op Netflix. Ik vond zeer vermakelijk..


Deze heb ik laatst ook gekeken! Mega spannend vooral! Als je deze leuk vond, dan is 'The Call' ook wel wat voor jou denk ik. Die is laatst toegevoegd op Netflix.

@Sean, ik zag hem staan op Netflix denk ik. Heeelemaal niets voor mij. Afgelopen weekend heb ik 'Paranormal activity'. Ik heb de hele tijd met een kussentje voor m'n hoofd gezeten haha

@De Leon, alleen de eerste Hangover film vond ik leuk. De rest is.. tsja.. same old, same old. Heb je 'Now you see me' gezien? Daar was ik van onder de indruk!
Laatste filmpje dat ik heb gezien is met opa Henk. ;):)
Straks ga ik kijken naar Blind Fury. Gisteren opgenomen, actiecomedie met Rutger Hauer.
Is hem niet geworden M.I.
Reputatie 5
Badge +9
Blind fury ken ik niet. Heb 'm opgezocht op IMDB en het lijkt wel een zwart wit film als ik de foto's bekijk :S

Ik heb laatst RocknRolla gezien. Vond het wel een coole film 🆒
Reputatie 7
Badge +10
Laatste film die ik gezien heb.
The Intern.

Gaat over een oude man die stage gaat lopen in een modern mode bedrijf.
Aanrader!


Dit is zo'n fijne film! Heel luchtig en lief. Hou ik van!

Om nog even aan te haken op het gesprek over horror: hoe kunnen jullie zo'n enge film zien, en daarna meteen slapen? Ik moet dan nog even een cartoon (zoals Bob's Burgers :D) kijken, eer ik in slaap val.

Ik heb als laatst Inferno gezien, die nieuwe film met Tom Hanks. Ik vond 'm wel oké, maar ik ben blij dat ik een Pathé Unlimited kaart heb. Ik zou het wel een beetje zonde gevonden hebben als ik hier de volle bioscoopprijs voor had betaald, want zó goed vond ik 'm niet.

Groetjes,
Jihane
Gisteren de film, Prince of Persia - The Sands of time - gezien.........prachtig. Een klassieker die jammer genoeg nooit op tv komt en ik prachtig vindt is...
Lawrence of Arabia.

Reputatie 5
Badge +10
Blind Fury heb ik ook meermaals gezien. Prima wegkijkertje met onze eigen Rutger Hauer. Kwam vroeger vaak op tv. De laatste film die ik heb gezien was Under Siege. Goede slechte actiefilm met Steven Seagal. Eén van z'n betere.
Blind Fury heb ik ook meermaals gezien. Prima wegkijkertje met onze eigen Rutger Hauer. Kwam vroeger vaak op tv. De laatste film die ik heb gezien was Under Siege. Goede slechte actiefilm met Steven Seagal. Eén van z'n betere.
Een meer dan leuk wegkijkertje Alex ! :)
probeer hem vanavond te zien..je moet die zien.🆒
Baal als een stekker. Had me zooooo voorgenomen Blind Fury te kijken. Potvolaugurkennogantoezeg ik heb hem per ongeluk gewist......echt leuk...:(
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb afgelopen weekend eindelijk The Suicide Squad gezien, en die viel me helaas een beetje tegen. De film is zo lang opgehemeld waardoor mijn verwachtingen denk ik een beetje te hoog waren 😞
Reputatie 7
Badge +10
(Nee, ik kijk niet teveel films. Er bestaat namelijk niet zoiets als teveel films kijken ;))

Gisteren heb ik een gouwe ouwe gekeken, namelijk. The Titanic!
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb vorige week Hitchcock's meesterwerk The Birds nog maar eens gekeken. Blijft heerlijk.
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb vorige week Hitchcock's meesterwerk The Birds nog maar eens gekeken. Blijft heerlijk.

Die heb ik ooit een keer op school moeten kijken tijdens CKV (Cultureel, kunstzinnige vorming). Ik vond het eng! Gisteren heb de film Solace gezien. Met 2 van mijn favoriete acteurs; Anthony Hopkins en Jeffrey Dean Morgan 🙂 Hele spannende film en zeker een aanrader!
De klassiekers Jaws 1 t/m 3.. En zoals vaker bij sequels word het steeds slechter 😛
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Blind Fury, is dat die film waarin het hoofdpersonage ook echt blind is? Of denk ik nu ergens anders aan?

De laatste film die ik heb gezien was Snowden, waarin Joseph-Gordon Levitt de klokkenluider Edward Snowden speelt. Na het zien van die film heb ik toch de trend gevolgd en mijn webcam afgeplakt, terwijl ik dat vroeger toch altijd een beetje bespotte. En hoe kan het dat Edward tot op de dag van vandaag nog in Rusland zit? :S

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Dat klinkt als een goeie film, Jihane! Ik ken hem helemaal niet. Ik denk dat ik weet wat ik ga kijken vanavond 🙂
Blind fury staat voor blinde woede 😛

Reageer