.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45993 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Els welkom bij dit stelletje ongeregeld.......nee hoor😁😉
Wens je succes😃
Reputatie 5
Badge +10
Hee Els,

Van harte welkom op het oranje forum. En tegelijk welkom terug in de schoolbanken van de digitale wereld.

Aan wat voor muziek moet ik dan denken?
Een wijntje!! Lekker!! Wat is je lievelingswijn?

@Andere forum Experts,
Stelletje ongeregeld...... Bedankt allemaal.... (Klopt eigenlijk wel)
Reputatie 5
Badge +5
Dank jullie wel allemaal! Super leuk dat jullie hier allemaal even komen kijken. 🆒

@franswon lekker! Heeft 'ie gesmaakt?

@Friesian haha, ja ik weet het echt niet. Er zijn nog wel een hoop andere wielrenners waar ik een zwak voor heb. Het verschilt per jaar. 😛
Op festivals ben ik vaak te vinden bij de wijnbar of linksvoor bij het podium haha!

@Ray thank you! Ik heb je vandaag geloof ik ook al een aantal keren bedankt voor je input, haha. Jullie zijn on fire! Vanaf nu hoop ik dat we lekker kunnen knallen op het Forum om alle vragen op tijd te kunnen beantwoorden.
Ik heb die hobby's volgens mij echt al eens op die manier gecombineerd. In ieder geval ga ik dat nog een keer doen, klinkt als een topdag!

@Ron H haha, bedankt! Een gewaarschuwd mens telt voor 2! 😉

@maikel.twinnie Een lievelingswijn noemen vind ik moeilijk, maar meestal zit het wel goed met een Sauvignon Blanc uit Nieuw Zeeland. Een goede Merlot is ook altijd lekker, maar ja, een lekkere wijn komt altijd wel goed van pas. 😉
Mijn muzieksmaak varieert een beetje van 60's plaatjes naar wat alternatieve muziek. Momenteel luister ik veel naar Future Islands, de laatste plaat is goed!

Groetjes!
Els
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Els, hik, de wijn smaakte prima, hik 🙂
Hoi Els, hik, de wijn smaakte prima, hik :)
Nog ff Els en huize franswon lult hinnik. :D:D h(gr)innik. :8:cool:
Reputatie 7
Badge +10
Els en Simyo borrels gaan ook altijd goed door haar voorliefde voor wijn 😉 En deze bescheiden dame vergeet gewoon te vertellen dat ze de Simyo Tour Poule heeft gewonnen!
Zo, dan is Els idd heel bescheiden. ;):)
Reputatie 7
Badge +10
Ze heeft er in ieder geval wel voor gezorgd dat er veel mensen mee deden met deze poule! Dat maakt het extra leuk 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Hi allemaal!

Sinds vandaag ben ook ik een moderator op het Simyo Forum :)

Wie ben ik? Niels, 25 jaar en woonachtig in Utrecht. Lekker centraal en ideaal voor iemand als ik die door het hele land te vinden is. Na mijn studie ben ik in deze stad blijven hangen en voorlopig denk ik er nog niet aan om weg te gaan.

Als ik niet aan het werk ben hou ik me vooral bezig met muziek. Luisteren, maken, naar concertjes, festivals en feestjes gaan, noem het maar op. Daarnaast is zwemmen een grote hobby van me, ik probeer dit zeker twee keer per week te doen. Verder vind ik het heerlijk om op de bank een goede film of serie te kijken en pak ik soms ook een boek. Dit laatste gebeurt vooral als ik op reis ben.

Ik werk nu zo’n 1,5 jaar bij Simyo, uiteindelijk ben ik bij het socialteam terecht gekomen. Ik heb heel veel zin om op dit forum aan de slag te gaan en jullie allemaal te leren kennen. Ik ben dan ook altijd in voor een praatje! ;)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Welkom Niels,

Ik wens je een fijne tijd bij het Social Team.

Ik hoop je op een volgende bijeenkomst te treffen om echt kennis te maken.

Veel succes en plezier in je nieuwe functie.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Els en Niels,

Welkom op het Forum!

Erg leuk dat jullie nu een deel uit maken van het team.

Reputatie 7
Badge +9
Daarnaast is zwemmen een grote hobby van me, ik probeer dit zeker twee keer per week te doen.
Welkom op het forum, Niels.

Zwemmen is ook bij mij een bezigheid, die ik op dit moment minimaal 1 keer per week doe. Zwem jij recreatief of meer sportief? Welke slagen zwem je veelal? 🏊 Hoeveel zwem jij per sessie en wat is je topsnelheid (sprint van 25 of 50 meter)?

Veel plezier op het forum!
Reputatie 7
Badge +10



Niels! Els! Zo fijn jullie erbij te hebben 😍

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt @franswon (en @Asma en @Jihane natuurlijk 😉 )! Ik heb nu al een hele fijne tijd 🙂 Kijk er ook zeker naar uit om jouw te ontmoeten bij de volgende bijeenkomst.

Leuk dat jij ook veel aan zwemmen doet @Groentjuh! Meestal hou ik het bij schoolslag met wat borst- en rugcrawl erbij. Sessies van 45 minuten tot een uur om een beetje fit te blijven. Zowel recreatief als sportief dus 🙂 En jij?

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
En jij?

Het varieert bij mij nogal. Ik zwem recreatief, maar heb als kind waterpolo gedaan. Het is voor mij ook voor lichaamsbeweging, want ook ik werk op kantoor. Hierdoor is lichaamsbeweging iets beperkt. Sessies zijn van 45 minuten tot bijna 2 uur en bestaan veelal uit borstcrawl, hoewel tussendoor rugcrawl en schoolslag ook welkom is. Daarnaast zijn andere variaties ook niet ongewoon. Denk aan bijvoorbeeld borstcrawl met één arm, bijleggen etc etc. Afstanden liggen tussen de 1,5 en 4 kilometer. Sprintjes van 50 meter doe ik in zo'n 35 seconde. Daarmee zit ik nog niet helemaal in het baantje voor de snelste zwemmers 😉 . Gezellig met andere zwemmers proberen we steeds een tikje beter sneller te worden!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Niels!
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt @maikel.twinnie!

Dat zwemmen is bij jou toch wat serieuzer dan bij mij denk ik @Groentjuh 😛 Een stuk langer en vaker dan mij als ik het zo lees. Daarnaast stel ik ook niet per se het doel om sneller te worden. Al merk ik wel dat hoe vaker ik zwem, hoe beter het gaat. Ik vind het zelf ook leuk om met anderen te zwemmen.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Dat zwemmen is bij jou toch wat serieuzer dan bij mij denk ik @Groentjuh 😛 Een stuk langer en vaker dan mij als ik het zo lees. Daarnaast stel ik ook niet per se het doel om sneller te worden. Al merk ik wel dat hoe vaker ik zwem, hoe beter het gaat. Ik vind het zelf ook leuk om met anderen te zwemmen.
Ik zwem al een lange tijd ook maar 1 keer per week. Ik wil wel naar de 2 keer per week of iets anders ernaast doen. De juiste techniek hebben is zeer belangrijk met zwemmen.

Die verbeteringen kun je met zwemmen inderdaad goed zien. Als je goed bezig bent zul je merken dat je sneller wordt, maar ook een betere conditie krijgt. Zo'n 2 jaar terug toen ik weer begon met banen zwemmen en begon ik met 25 tot 30 seconde sprintje van 25 meter en 4 kilometer was ook echt onhaalbaar. Nu is 24 second per 25 meter redelijk het standaard rustig tempo.

Gisteren kwam ik een echte sportieve zwemster tegen, die slechts 7 dagen per week, gemiddeld 2 uur per dag, zwom. Haar techniek was nog beter en zo iemand zwemt je zonder enige inspanning voorbij. Waarschijnlijk zijn de verhoudingen tussen @jou en mij ook zo. Hoewel dat juist best leuk kan zijn, want betere zwemmers kunnen soms zien waar je techniek achterblijft. (Denk aan een verkeerde ademhaling of bijvoorbeeld een verkeerde ligging.)
Reputatie 5
Badge +5
@ Angela en Friesian, T'issssss moeilijk bescheiden te blijven! 😛 Zojuist is de Vuelta-poule afgelopen en ik ben derde geworden. Dat ging dus niet zoals gepland.:(

@ Nielsie! Zo leuk dat je ook in het Forum zit, yay!!
@Niels Welkom op het forum.

Zag ineens een nieuwe naam voorbij komen :D

Ik wens je veel plezier, maar ook een beetje sterkte tussen al die andere vreemde figuren :P

Ik ben de laatste weken wat minder actief geweest. Druk met werk, studie en nu net een paar dagen terug van een geweldige week Berlijn. Zal later wat foto's plaatsen in het daarvoor bestemde topic.

Gr. Ray
Hoi Niels.

Welkom op het forum veel plezier gewenst in deze omgeving. En aangezien het blik van nieuwelingen uit zijn voegen dreigt te barsten heb je i.i.g. al zo te zien een knus plekje gevonden tussen je forum collega's.
Reputatie 6
Badge +5
Wow @Ray en @Friesian, bedankt voor het warme welkom!

Ik heb zeker een knus plekje gevonden tussen mijn collega's, zowel op het forum als op kantoor ;)

Ik zie je foto's graag tegemoet Ray. Ik vind Berlijn zelf ook echt een geweldige stad! Goed dat je vanaf nu weer wat actiever bent op dit gezellige forum.

Groetjes,
Niels
Badge
Hoi allemaal,
Ik ben Corrie, waarschijnlijk (zeker) een seniore hier, ik ben bijna 65 jaar en houd van surfen
Ik ben 47 jaar gelukkig getrouwden naast internetdurfen houd ik ook heel veel van reizen
Reputatie 7
Badge +9
Leuk je hier te treffen Corrie,

In een ander topic heb ik je al ontmoet.

Je bent zo oud als je je voelt hoor, ik ben bijna 69 en zoals je ziet behoorlijk actief hier op dit forum.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Corrie,

Super leuk dat jij je hebt voorgesteld! Van harte welkom op het Forum. Als je niet aan het reizen bent, dan nemen wij je graag op reis op het Forum. :D

Groetjes,
Asma

Reageer