.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45991 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Iedereen nieuw: Welkom zou ik zeggen. Ook alle mensen die nog komen gaan. 😃
Reputatie 7
Badge +9
‘Huh, zie ik het goed? Asma? Nieuwe naam?’ Ja, jullie zien het goed! Ik ben hier nieuw :D
Helemaal mijn gedachte een paar minuten terug! Dus ik snel naar dit topic om te kijken wie er achter deze nieuwe naam zit!

Ik ga voor: Welkom reiziger!
Reputatie 6
Badge +7
@ de leon, thanks!

@ Groentjuh, ik kan in je hoofd kijken. 😛 Bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Hallo allen.

Bertus, 56jr. Hobby`s.. Computers (4 in de huiskamer + nas 8TB) , Speelfilms , muziek, gezelligheid.

Sinds kort naar simyo overgestapt met 2 simkaartjes nadat ik bij t-mobile thuis bijna geen tot geen bereik meer had.
Nu met simyo gelukkig weer prima bereik.

Ik kijk regelmatig rond op het forum en af en toe te vinden bij het gezellige forum.... raad het woord.

Grtzz BertusN
Reputatie 5
Badge +10
Een zeer goede avond Bertus,

Welkom op ons prachtige forum!
Tot in de leuke topic's!

Mag ik vragen wat voor NAS je hebt?
Badge
Ik heb een Synology Nas 4x2TB raid 5, draait nu al 6 jr. continu 24/7 .
Welkom Bertus,

Had al een paar reacties van je gezien 🙂

Veel plezier hier op het gezellige forum. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Bertus,

We kennen elkaar al een beetje via raad het woord spelletje. Leuk dat je jezelf hier ook voorstelt.
Veel plezier nog op ons leuke forum.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BertusN,

Ah, daar ben je dan 🙂 Ik was je al een paar keer tegen gekomen in verschillende topics! Wat ontzettend leuk dat jij je hier ook nog even voorstelt.

Muziek, films, wij gaan vriendjes worden, dat kan niet anders 😉 We hebben redelijk wat 'gezellige topics' gewijd aan films, series en muziek! Wie weet wat voor jou om in rond te neuzen.

Leuk dat je regelmatig bij ons langs komt! Je bent van harte welkom en ik hoop dat je voorlopig even blijft hangen :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Welkom....Uhm wat moet ik me voorstellen bij 4 computers in de woonkamer, behalve dan dat er 4 computers in de woonkamer staan?
Badge
Hallo allemaal.

@ Raytje... thx.

@ franswon... moest wel even zoeken naar het juiste woord bij `raad het woord` niobium :-)

@ Angela... wil zeker wel vriendjes worden hoor, maar ben wel ondeugend hoor . :-)

@ de leon... ik heb 2 vaste werkplekken meet computers, ook voor reparaties. En ik houd graag het een en ander gescheiden op verschillende computers i.p.v. alles op 1 comp.
1 voor opname beveiligingscams 1 voor communicatie, skype en mail , 1 voor websites bouwen , testen en draaien , en de comp die ik naast de bank heb staan waar ik meestal mee werk.
Een 8TB nas voor sparen software muziek en vooral films.

Grtzz.. Bertus.
Hoi Bertus.

Ook namens mij welkom, originele avatar.
Ik herinner me ooit van iemand op een forum gelezen te hebben dat die een liefhebber is van Spyker. Zou kunnen dat jij dat bent.

Leuk bezig !
Badge
Hallo Friesian.

Spyker even opgezocht, oud automerk of ook vliegtuig las ik, maar nee , zegt mij verder niets.

Meteen maar een vraagje aan jou aan forum expert...
Morgen 12-01 wordt mijn oude nummer op mijn eerste aangeschafte simyo kaartje gezet volgens het overzichtje.
Ik heb tot nu vandaag nog geen mailtje ontvangen ter bevestiging wat 1 dag van tevoren (dus vandaag) verstuurd zou worden. Maar goed , we hebben nog een half uur 🙂
Op de 13e wordt mijn 2e nummer overgezet naar het 2e nieuwe kaartje.
Ook wil ik graag daarna mijn voicemail definitief uit hebben , want lees dat deze toch af en toe weer actief kan worden.
Kan ik dit gewoon aan een moderator doorgeven ?
Maar wacht eerst even af of morgen en overmorgen mijn 2 nummers werken op de 2 nieuwe sims.

Grtzz... Bertus
Badge
update... bevestiging is nu binnen
Reputatie 7
Badge +9

Ook wil ik graag daarna mijn voicemail definitief uit hebben , want lees dat deze toch af en toe weer actief kan worden.
Kan ik dit gewoon aan een moderator doorgeven ?


Dat kan, maar ik zou daar wel even een eigen topic voor maken, want in het "Voorstellen"-topic valt dit verzoek minder goed op.
Reputatie 6
Badge +7
Hallo Friesian.

Spyker even opgezocht, oud automerk of ook vliegtuig las ik, maar nee , zegt mij verder niets.

Meteen maar een vraagje aan jou aan forum expert...
Morgen 12-01 wordt mijn oude nummer op mijn eerste aangeschafte simyo kaartje gezet volgens het overzichtje.
Ik heb tot nu vandaag nog geen mailtje ontvangen ter bevestiging wat 1 dag van tevoren (dus vandaag) verstuurd zou worden. Maar goed , we hebben nog een half uur 🙂
Op de 13e wordt mijn 2e nummer overgezet naar het 2e nieuwe kaartje.
Ook wil ik graag daarna mijn voicemail definitief uit hebben , want lees dat deze toch af en toe weer actief kan worden.
Kan ik dit gewoon aan een moderator doorgeven ?
Maar wacht eerst even af of morgen en overmorgen mijn 2 nummers werken op de 2 nieuwe sims.

Grtzz... Bertus


Hoi BertusN,

Welkom op het Forum! Leuk dat je zo actief bent. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

Ik zie dat je een inhoudelijke vraag hebt gesteld. Excuses dat we erover heen hebben gekeken!

Als het goed is zijn beide nummers inmiddels overgezet. Je kunt mij gerust een PM sturen met beide telefoonnummers, dan zorg ik ervoor dat je voicemail definitief uit wordt geschakeld. :D

Groetjes,
Asma
Badge +7
Hoi BertusN,

Welkom op het forum! En welkom bij Simyo natuurlijk 🙂 Leuk om te zien dat je jezelf al helemaal vermaakt in onze 'Gewoon gezellig' topics :D

Zo te zien is Asma je al aan het helpen met je vragen over het nummerbehoud en je voicemail. Als je nog andere vragen hebt, dan kun je hiervoor altijd een topic aanmaken. Altijd leuk om weer nieuwe berichten te ontvangen :)

Groetjes,
Samantha
Reputatie 5
Badge +5
Hallo allemaal!

Ik geloof dat het tijd is om mezelf voor te stellen als een nieuw onderdeel van het Simyo Socialteam, yay!

Mijn naam is Els en ik ben 27 jaar oud. Ik woon in Enkhuizen, vlak bij Sprookjeswonderland. Ik werk sinds begin dit jaar bij Simyo en ben onlangs begonnen bij het leukste team ooit.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te haken, iets te bakken en kleding te maken. Muziek is belangrijk voor me, thuis draai ik graag plaatjes en onderweg luister ik vaak naar interessante of spannende podcasts. Mochten jullie nog een goede tip hebben voor een podcast, let me know!

Je kunt me vaak vinden in een goede wijnbar, bij concerten en op het festival Into The Great Wide Open op Vlieland. Wielrennen is de leukste sport ooit! Ik volg de wedstrijden en rijd vaak ook zelf nog een rondje op m'n racefiets. Mijn favoriete wielrenner is Sep Vanmarcke. Vraag me niet waarom, maar het is zo.

Vanaf nu kun je mij hier dus terugvinden als moderator 🙂.

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +10
Els! 😳 Super leuk dat je gaat beginnen. We gaan je vooral niet helpen en lekker aan je lot overlaten. Succes.

Nee, je kent ons langer dan vandaag. We gaan je zo goed mogelijk helpen waar nodig. Die moderator-skills gieten we erin. Veel plezier!
Reputatie 7
Badge +9
Veel succes in je nieuwe job Els. We zullen elkaar vast nog wel eens ontmoeten.
Veel plezier in het leukste Social Team.
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum Els. Succes op het forum!

Oh een wijnliefhebber! Er is een zeer goed wijnrestaurant aan de Scheveningse haven (Lemongrass)! Ooit van gehoord?
Reputatie 5
Badge +5
We gaan je vooral niet helpen en lekker aan je lot overlaten. Succes.
Ik merk het @Angela, bedankt hè! 😉 Nee hoor, I'm glad you're here!

@franswon Dank je wel! Ik kijk er naar uit om alle forumexperts een keer te ontmoeten. :)

@Groentjuh Dank je wel! Een goed wijntje gaat er altijd in, haha! Bedankt voor de tip, ik noteer hem en ga zeker een keer langs als ik in de buurt ben. Proost!
Reputatie 7
Badge +9
Hier straks een lekker wijntje bij het eten, Rioja Crianza van 2013.
Hallo allemaal!

Ik geloof dat het tijd is om mezelf voor te stellen als een nieuw onderdeel van het Simyo Socialteam, yay!

Mijn naam is Els en ik ben 27 jaar oud. Ik woon in Enkhuizen, vlak bij Sprookjeswonderland. Ik werk sinds begin dit jaar bij Simyo en ben onlangs begonnen bij het leukste team ooit.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te haken, iets te bakken en kleding te maken. Muziek is belangrijk voor me, thuis draai ik graag plaatjes en onderweg luister ik vaak naar interessante of spannende podcasts. Mochten jullie nog een goede tip hebben voor een podcast, let me know!

Je kunt me vaak vinden in een goede wijnbar, bij concerten en op het festival Into The Great Wide Open op Vlieland. Wielrennen is de leukste sport ooit! Ik volg de wedstrijden en rijd vaak ook zelf nog een rondje op m'n racefiets. Mijn favoriete wielrenner is Sep Vanmarcke. Vraag me niet waarom, maar het is zo.

Vanaf nu kun je mij hier dus terugvinden als moderator 🙂.

Groetjes,
Els

Hoi Els.

Welkom op het gezellige simyo forum. Waarom ben jij fan van Sep Vanmarcke? :?:P:D:)

Ik zal je maar alvast waarschuwen, er lopen een paar :8 vreemde vogels rond op het forum, dus niet ver 😉 schieten. :D:S🆒

Een sommelier op de fiets plaatjes draaiend, dus samengevat, owhja op festival en concerten. Vlakbij te vinden bij de PA op festival en concerten?

In ieder geval wens ik je een aangename tijd op het forum, met je collega's en met moederator :S:?;) Angela.

Elkaar ontmoeten is een patatje moeilijk bestellen bij de snackbar.....SUUK 6. 😉
Hoi Els,

Welkom bij de club. Heel veel (werk)plezier gewenst :D

Ik denk dat je als geroepen komt nu met die vakantiedrukte. :)

Wel leuke hobby's.. Onder genot van een heerlijk wijntje, al hakend naar wielrennen kijken terwijl er lekkere koekjes in de oven liggen 😃

Reageer