.

Staatsloterij

  • 27 May 2017
  • 9 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
Zijn er nog meer mensen die, net als ik, hopen dat ze vanavond een flinke prijs winnen in de bijzondere trekking van de staatsloterij?

9 reacties

Die zijn er ongetwijfeld, wimj12, maar daarvoor hoeven ze niet perse aangesloten zijn bij Simyo.:)
Badge +7
Hoi wimj12,

Ik denk dat iedereen wel een mooie prijs bij de Staatsloterij wilt winnen 😃 Ik had geen lot, dus ik maakte helaas geen kans :(

Maar zijn je gebeden verhoord?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +9
VLISSINGEN - Wie heeft hem gewonnen, de Lotto Jackpot van 25.400.000 (!) euro? De prijs is zaterdag 27 mei gevallen op een lot uit een Zeeuwse Primera-vestiging.


Daar valt de Staatsloterij bij in het niet.... en nee ik ben de winnaar niet, ik doe niet mee aan loterijen etc.
Reputatie 7
Badge +7
Helaas, niets gewonnen. En ik weet dat geld niet gelukkig maakt.

Maar:
Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
Maar geld doet wonderen vooral als het een hoop is.

En de vraag: wie is de zanger(es) en wat is de titel.
Reputatie 7
Badge +10
Jammer! Maar wie weet, de volgende keer beter.

Ik heb geen idee wie dit heeft gezongen of wie de tekst heeft gemaakt, maar ik ben het er helemaal mee eens 😉 Ik heb zelf altijd meegedaan met de Postcodeloterij, maar sinds kort ben ik hiermee gestopt. Wel naar als het nu ineens in mijn wijk zou vallen 😉
Reputatie 7
Badge +9
https://muzikum.eu/nl/123-301-9920/wim-sonneveld/poen-songtekst.html

Als iemand me laat weten welke prijs ik hiermee heb gewonnen zal ik even mijn bankrekeningnummer doorgeven 😉 Euro's mag, ponden ook...
Reputatie 7
Badge +10
Heb je het stiekem ge-googled?
Reputatie 7
Badge +9

Reputatie 7
Badge +7
Ja, dit is inderdaad muziek uit een periode dat veel van jullie nog niets eens in de planning zaten.

Een nog leuker liedje van dezelfde Wim Sonneveld is Ome Thijs. Die denkt de voetbalpool gewonnen te hebben.
Helaas. Luister het liedje maar als je wilt weten waarom hij toch niet won.
Leuk om te zien welke muziek 50 jaar geleden populair was.

Reageer