.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig


Reputatie 5
Badge +2
Jullie zijn echt supersupergeweldig. Ik kreeg een meeltje dat ik moet bellen of sms-en na 6 maanden anders ben ik me nummer kwijt.
Super van jullie om te herinneren via de meel. :)
Bel nauwelijks. Ik word alleen maar gebeld door me moeder. Ik mag geen abonoboment.
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 16:44

Bekijk originele reactie

275 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, weer even een bericht uit SjangHai. Morgen vertrek ik opnieuw op me fiets en hoop op 26 augustus 2026 in Veenendaal aan te komen. Dat zegt tenminste me Chinese Tim Tim.
Verder vindt ik het forum zo traag als gedraaide mie maar dat kan ook aan me inbelverbinding van me chinese provider liggen.
Reputatie 7
Badge +9
Beste Symioten, weer even een bericht uit SjangHai. Morgen vertrek ik opnieuw op me fiets en hoop op 26 augustus 2026 in Veenendaal aan te komen. Dat zegt tenminste me Chinese Tim Tim.
Verder vindt ik het forum zo traag als gedraaide mie maar dat kan ook aan me inbelverbinding van me chinese provider liggen.


Heeft jouw fietsbel nog geen 4G? Dat zou de gedraaide mie kunnen verklaren.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi L.Rozewater,

Wat fijn dat je ondertussen weer aan je terugreis gaat beginnen! We zien je "snel" in Veenendaal. Je moeder zal je vast erg gemist hebben. Niet fietsend forummen hé!
Hoi L.Rozewater,

Niet fietsend forummen hé!

En...
Humm nog beter, geen slappe band - geen aflopende ketting....

Dus.🆒

Reputatie 6
Badge +7
Woooooooooow, skeelers! Dat heb ik zo lang niet gedaan. Vond het vroeger ge-wel-dig! Het schijnt ook een hele goede manier te zijn om aan je conditie te werken. :8
Reputatie 7
Badge +9


Heeft jouw fietsbel nog geen 4G? Dat zou de gedraaide mie kunnen verklaren.


En L. Rozewater, met je fietsbel kan je onbeperkt bellen, goed van Simyo toch 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Onbeperkt bellen en ook nog eens een gespierde duim krijgen. Wat wil je nog meer 😛


Heeft jouw fietsbel nog geen 4G? Dat zou de gedraaide mie kunnen verklaren.


En L. Rozewater, met je fietsbel kan je onbeperkt bellen, goed van Simyo toch :)

Daarvoor moet hij wel straks in Europa zijn, zolang hij in SjangHai /Azië verkeerd is al het bellen buiten de bundel.
2,54 eur per minuut.
Reputatie 5
Badge +2
[quote=Angel

Hoi L.Rozewater,

Wat fijn dat je ondertussen weer aan je terugreis gaat beginnen! We zien je "snel" in Veenendaal. Je moeder zal je vast erg gemist hebben. Niet fietsend forummen hé![/quote]

Je bent een lieve vrouw Angel, dat je zo bezorgdt bent. En nee, wees niet bezorgdt want ik zal dit nooit doen. Ik forum altijd fietsend. Komt dus helemaal goed.

Verder beste Symioten, ik wil jullie vragen om in de toppik te blijven anders word het hier heel erg onoverzichtelijk.
Momenteel zit ik in een internetcafetariaatje buiten Sjanghai te zitten op weg naar Veenendaal. schiet allemaal niet erg op.
Hardverwarment ook al jullie tips. Supergeweldig allemaal. Helaas hebben ze hier in China geen fietsbellen op de fiets. In plaats daarvan roepen we hier heel hard è¿… é›· 'donder opzij'. En als je haast heb, 'donder opzij de sloot in'. Helpt goed, heb al heel wat mensen in de sloot zien leggen.
Me vader woont inmiddels met een vrouwtje samen op Bora Bora. Geen idee waar dat legt maar misschien dat ik even een omweggetje maak en d'r voorbij fiets. zal ie leuk vinden. :D

Nog even een fotootje van onderweg. hànhǎi 旱 海 het uitzicht onderweg is werkelijk adembenemendt.

Reputatie 5
Badge +9
Forum'en op de fiets... Oei. Pas je op dat jij niet in de sloot komt te liggen :P

Wel een mooie foto, maar jeetje man, dat is toch wel een beetje somber. Heb je ook iets leukers om te laten zien 😃 ?

Ik ben benieuwd!
Volgens mij worst datht heel mioeiluhk Caspar. Weet niet of het wel zo heedt waar hij reetd maar volgens mij was het wel heedt waar hij reetd.

Btw. Hadt je dat verwacht? Er schijnen heel veel grote zuiderse stylisten aldaar onderweg te zijn.

@L.Rzoetwater.
Hoe ver zijn ze aldaar met 5G? Werkde dat al een beetje op de nokkia 3310?
Reputatie 5
Badge +9

@L.Rzoetwater.
Hoe ver zijn ze aldaar met 5G? Werkde dat al een beetje op de nokkia 3310?


Hier ben ik ook erg benieuwd naar!
Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, dit is me laatste bericht helaas. Ik ga over stappen op een andere provider. Fijn jullie allemaal gekend te hebben. Is net een grote familie hier. Super hardverwarment allemaal. Adios en misschien tot 2026! 🙂
Wat anders kan een mede-Symioot hiervan zeggen tegen iemand uit SjangHai dan misschien SjangBai in 2026! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
好行程,並很快見到你
Reputatie 7
Badge +10
Onee toch! L.Rozewater 😞 Dan missen we je hele terugreis! Stuur je dan nog wel even een kaartje als je thuis bent? We gaan je missen hoor!
Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, dit is me laatste bericht helaas. Ik ga over stappen op een andere provider. Fijn jullie allemaal gekend te hebben. Is net een grote familie hier. Super hardverwarment allemaal. Adios en misschien tot 2026! :)

Lieve simioten, wat lief dat jullie een meel hebben gestuurdt dat me telefoonnummer gebruikt moet worden binnen 15 dagen. Willen jullie Ernstig daarvoor bedanken. Doe hem de groeten. Fijne kerel is dat.
Alleen zit ik nu wel bij MongolCell, niet meer bij jullie. Me telefoon ligt nog in SjangHai. Zal effe terugfietsen om te bellen. Alleen wort het dan wel 2027 voordat ik in Veenendaal ben. Is dat okay, als ik nu effe een belletje pleeg? Of hoe vaak moet dat? Erg verwarrent allemaal Symio.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi L.Rozenwater,

Leuk je weer te zien!

Als je een prepaid simkaart hebt, dan is het belangrijk dat je hier eens in de zes maanden gebruik van maakt. Je kunt dan bellen, sms'en, internetten of opwaarderen op je simkaart actief te houden. :$

Gaat het lukken zo? Tot 2027!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
@L.Rozewater. 2027 's morgens of ' s middags? 😃
En Ernstig wordt zelfs niet vermeldt door de motten, bah bah en nocg eens bah. :@:8:(
Franswon gmt +1 uur gmt +8 uur, je zult wat specifispiekblaadje moeten zijn voor een wereldreiziger als L. Rozenwaterval.

:P:D
Reputatie 5
Badge +2
@Asma, dank voor je duidelijke antwoordt. Ik hoop dat ik het allemaal redt met steeds terugfietsen naar SjangHai.

[quote=Franswok
@L.Rozewater. 2027 's morgens of ' s middags? :D[/quote]

@Franswok, mijn TimTim zegt 16:33 27 augustus 2027. Helemaal betrouwbaar is die niet, Chinese troep, zit er wel es een minuut naast.
We gaan het zien.
@ L.Rozewater
Wie is we? De Chinezen, de SjangHaaien, franswok, Asma en jei?
Reputatie 6
Badge +7
Nou, was het maar zo'n feest dat ik in SjangHai was. Ik denk dat hij TimTim bedoelt. 😞
Zolang het maar niet MinGar is, want van min Garmin moet ie afblijven..:):S
Reputatie 7
Badge +9
Paerdjuh met navigatie? Dan is een postduif toch slimmer 😃

Reageer