.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig


Reputatie 5
Badge +2
Jullie zijn echt supersupergeweldig. Ik kreeg een meeltje dat ik moet bellen of sms-en na 6 maanden anders ben ik me nummer kwijt.
Super van jullie om te herinneren via de meel. :)
Bel nauwelijks. Ik word alleen maar gebeld door me moeder. Ik mag geen abonoboment.
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 16:44

Bekijk originele reactie

275 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Om weer on-topic te gaan.

Super bezig Simyo! Baas in eigen keuken met lekkere oliebollen!
Reputatie 7
Badge +9
Voor de gene die een linkje willen naar het bijbehorende artikel: http://www.ad.nl/binnenland/amsterdamse-oliebollenbakker-geroerd-door-alle-steun~a6b31dab/
Badge +7
Haha leuk he:) Nu hebben we stiekem ons gezicht ook op de landelijke televisie laten zien :D:D En blijkbaar waren de oliebollen nog best prima (Ik heb ze zelf gemist :()
Reputatie 7
Badge +9
De Speld had ook nog een reactie op die oliebollen, Ik heb het doorgestuurd aan Alex 😃
Badge +7
Ik had het gezien ja. Hij is leuk he? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
De Speld is meestal super.
Reputatie 6
Badge +7
Haha, het artikel van De Speld was inderdaad super! Voor degene die 'm nog niet hebben gelezen, klik op deze link.

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Haha....maar waren die bollen in de F. Bolstraat nou ècht niet te vreten? Ik kan het niet beoordelen maar kan een lekkere bol wel waarderen. Een paar zelfs wel. 😛 en kaneel is best lekker..
Welke zeker niet te vreten zijn, zijn de bollen van Appie. Twee jaar ingetrapt. Vorig jaar ook......wat een taaie tennisballen. Die heb ik naar buiten gekeild en zelfs de hongerige vogeltjes vraten ze niet. (Echt, zonder gein). Toen dus noodgedwongen nieuwe gehaald bij een warme bakker en die waren wel goed.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi de Leon,

Ik ben natuurlijk geen expert, zoals de panelleden van het AD:P, maar ik vond de bollen prima! Veel beter dan de tennisballen van de Appie. Al onze collega's waren ook positief, dus waar die 4,5 op gebaseerd is weet ik niet. Nu moet ik er natuurlijk wel bij zeggen dat ik de oliebollen van de winnaar niet heb geproefd :$

Leuk dat jullie het allemaal gezien hebben!

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +9
Het 'panel' van De Speld was ook niet echt tevreden 😃
Reputatie 7
Badge +9
Nee, geen speld tussen te krijgen. 😉
Reputatie 5
Badge +8
Haha klopt, maar als zij ontevreden zijn is dat volgens mij juist positief 😛
Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, ik wil jullie toch vragen om op de toppik te blijven. Het word anders allemaal veel te verwarrendt allemaal. Ik hoop binnenkort weer eens een meel te ontvangen van Symio. Is dat mogelijk?

Hier in China vieren ze nieuwjaar op 30 mei, denk ik. Dan maken ze oliebollen van rijstemail met daarin gedroogde varkensoogjes bij gebrek aan krenten. Ook niette vreten overigens. Maar dat even terzijde.

Verder snap ik niet waarom ik grijze streepjes bij me naam heb. Die horen toch oranje te zijn? Hoe zit dat?
Hoe zit dat?
Best lekker. :P

Maar uhh komt goed, ik heb ze al geïnstrueerd, dus bereidt je maar voor.
https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/simyo-echt-supergeweldig-20948/index7.html#post150304

Oranje strepen...

Door de mist in Sjanghai zie je waarschijnlijk de kleur dan..... niet. 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hee L. Rozewater,

De streepjes worden oranje op het moment dat andere forumgebruikers jouw posts liken 😃
Sean, ff een vraag want ik zie bij mij geen strepen, waarom geen idee;), maar is het liken of likken? :S
Reputatie 5
Badge +10
Hoe kan je dan eigenlijk zien dat je bericht geliked is? Krijg je een melding? Kan je dit ook terugzoeken op het forum?
Goeje vraag maikel, ik duim voor je dat het gebeurt en kan..:)
Bij L.R. zie ik nada gebeuren. 😞
Reputatie 5
Badge +10
Goeje vraag maikel, ik duim voor je dat het gebeurt. :)

Nu heb ik ook die balkjes :D

[quote=maikel.twinnie]Hoe kan je dan eigenlijk zien dat je bericht geliked is? Krijg je een melding? Kan je dit ook terugzoeken op het forum?[/quote

Blijft de vraag staan....
Wachts eens even, volgens mij werkt het anders.

@L.Rozewater
Volgens mij vergist de moderator zich. Je hebt nodig een bureaufiets maar dan één met een dynamo. Sluit die aan op je slimme foon.

Alles wat jij moet doen is lang genoeg fietsen op die bureaufiets, de dynamo zorgt ervoor dat bij jou de balkjes oranje worden.

Eureka, ik heb het, DAT is het dus. Alweer een vraag opgelost. 🙂
Badge +7
Hoi allemaal,

Verwarrend hé, oranje streepjes, grijze streepjes, likes...:? Zoals voor alles, is hier ook een verklaring voor.

De oranje streepjes en de grijze streepjes zie je omdat je vroeger elkaar reputatiepunten kon geven. Diegene met alleen maar grijze streepjes heeft geen reputatiepunten, users met (enkele) oranje streepjes hebben wel ooit reputatiepunten gekregen. Als je het verdienen van badges en reputatiepunten uit hebt staan in je instellingen, kun je de balkjes niet zien. Dit is onder andere bij Friesian het geval.

Het is nu niet meer mogelijk om elkaar reputatiepunten te geven. In plaats daarvan kun je nu een bericht liken door op het duimpje te klikken. Er komt dan een '1' naast het duimpje onderaan je bericht te staan. Het is de bedoeling dat de balkjes uiteindelijk gaan verdwijnen.

Is hiermee het mysterie van de grijze en oranje balkjes ontrafeld?
Klein vraagje, Sam, want voor mij ben je kristalzuiver to the point.

Komt straks bij de gebruikersnaam staan hoeveelheid likes?

Ter info, ik heb ze bij mij uitgezet omdat ik via 1 test zag dat als ik me een punt gaf dat dat ook gewoon kon. In mijn ogen schiet het dan zijn eigenlijke doel voorbij.

Jezelf punten toekennen, niet mijn ding.
🙂
Reputatie 7
Badge +9


Verder snap ik niet waarom ik grijze streepjes bij me naam heb. Die horen toch oranje te zijn? Hoe zit dat?


Post eens een keer wat zinnigs, dan komen die oranje streepjes vanzelf wel. :8


Jezelf punten toekennen, niet mijn ding.
:)


Dat is net zoiets als je eigen Facebook berichten liken. Mensen die dat doen vinden zichzelf ook erg leuk ofzo 😛
Badge +7
@Friesian Voor zover ik begrepen heb, komen die likes alleen bij je berichtje te staan en niet op de plek waar nu de oranje streepjes staan. Maar pin me hier niet op vast!

Er loopt wel een idee dat het forum straks een lijstje (top 3/ top 5/ top 10) krijgt met users met de meeste likes. Wat vinden jullie hiervan?

Reageer