.

Puik werk, werk-lui, allemaal op een rij.....!

  • 12 October 2016
  • 12 reacties
  • 197 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou nou, nou nou. Het is gelukt jullie hebben eindelijk gedaan wat wel moest komen.
Puik werk hoor, werk-lui !:D:D:D:D


12 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Friesian!

Het heeft even geduurd, maar daar zijn ze dan. Alle moderators op een rij. Leuk dat het je is opgevallen 😳

Groetjes,
Sean
Ik heb een foutje ontdekt..

Als je op de foto van Ilias klikt kom je op het profiel van Jihane.
Als je op de foto van Jihane klikt kom je op het profiel van Ilias.

Die van Sean en Caspar zijn ook verkeerd..

Verder kloppen de links wel 🙂
Nu je het zegt, Raytje, dat klopt ja...die functie gebruik ik amper tot niet. Lijkt wel of er iemand aan het grabbelen was in de grabbelton. Da's dan toch een schoonheidsfoutje(s), lijkt me. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Oeps! Dat hoort niet. Ik heb dit direct aangegeven bij de juiste persoon zodat ze de profielen goed kunnen linken aan de juiste foto 🙂 Bedankt voor jullie oplettendheid!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Zo, nu staan de juiste profielen aan de juiste foto's gekoppeld. Nogmaals bedankt voor de oplettendheid 🙂
Badge +1
Wát een knappe koppies allemaal!
Zo, nu staan de juiste profielen aan de juiste foto's gekoppeld. Nogmaals bedankt voor de oplettendheid :)

Gecheckt en als juist beoordeeld 😛
Reputatie 3
Badge +5
Woehoe! Thanks voor de oplettendheid, Raytje! Nu wordt elke knappe koppie naar de bijbehorende profiel verwezen.

Het is wellicht een mooie symbolische manier dat het Social Team een perfecte wisselwerking kent. Mijn foto, maar de profiel van Jihane! En andersom. Wauw! Diep.

Negerzoen, dankjewel 😳!

Ik kijk een beetje ondeugend op deze foto trouwens, maar goed.
Reputatie 5
Badge +10
Hé Hé....

Hoe lang zijn we bezig geweest om dat te laten aanpassen?
Hadden we het daar niet in Mei al over?

Helaas zal hij binnenkort weer aan een update moeten! 😞
Badge +7
Vind ik niet leuk 😞
Die mening deel ik ..
Reputatie 7
Badge +10
Ja, precies 😞 We vinden het allemaal jammer!

Gelukkig komt er wel een nieuw, leuk gezichtje bij! Houd de boel dus goed in de gaten.

Groetjes,
Jihane

Reageer