.

Proficiat franswon


  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste franswon...Frans.

Mede forum expert, gefeliciteerd met je mijlpaal van 2000 reacties.

Friesian.


55 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Samantha gaat gewoon Alex inhalen 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Haha dat is een van Samantha's doelstellingen voor 2017 😛
Nou weten we ook het andere doel van haar. :P
Bulseye! 😉
Reputatie 7
Badge +9
of een 9-pijler 🙂
Badge +7
Haha goede voornemens, zullen we maar zeggen. Hoeveel berichten moet ik nog voordat ik Alex voorbij ben :?
Reputatie 7
Badge +9
Ruim 6300 Samantha 🙂
Dus GEEN bureaufiets gebruiken ! Kan het niet vaak genoeg zeggen beste mensen. 🙂
Badge +7
Oef, dan heb ik nog een laaaaaange weg te gaan. Wish me luck!

@Friesian, Heb je ons Snapchat filmpje bekeken? 😃
Hoor ik daar 4 x de zachte Limburgse 'g'? ;)
Of zijn het er 5? ;);):)
Badge +7
Ik heb geen flauw idee 😛 Maar ik schijn soms mijn zachte 'g' al in te wisselen voor een harde 'g' :8 Althans, dat krijg ik soms van het thuisfront te horen
Reputatie 7
Badge +9
Samantha gaat gewoon Alex inhalen :)

Aangezien we Alex hier amper meer zien, zal dat een fluit van een cent zijn. ;)

Ik heb geen flauw idee 😛 Maar ik schijn soms mijn zachte 'g' al in te wisselen voor een harde 'g' :8 Althans, dat krijg ik soms van het thuisfront te horen

't Is een kwestie van geduld.....
Voor heel Limburg Hollands lult

🙂
Badge +7
Nou... toevallig had ik het van de week met een paar collega's over Rowwen Heze. Maar een aantal kende hen (of dat liedje) niet eens. Iets gaat er verkeerd..

Al heb ik me ook wel eens verbaasd over het bereik van Guus Meeuwis boven de rivieren 😛
Reputatie 7
Badge +9
Dat bereik boven de rivieren komt door de bruggen 🙂
Badge +7
Ja dat zou het zijn! Even een testje voor de mensen van boven de rivieren: Wat zijn Bossche Bollen?
Reputatie 7
Badge +9
Ik woon in Zeeland, ik weet het wel 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Dus GEEN bureaufiets gebruiken ! Kan het niet vaak genoeg zeggen beste mensen. :)

🆒

Door al dat geklungel op de fiets loop ik een beetje achter.
Reputatie 7
Badge +9
toevallig had ik het van de week met een paar collega's over Rowwen Heze.

De versie van Rowwen Heze is wel een bietje anders, dat wel... ;)

En Bossche bollen zijn bollen uit het bosch. Ze groeien er soms solitair maar meestal rennen ze daar in groepjes rond, bij voorkeur in hun blote kontjes.
Nou... toevallig had ik het van de week met een paar collega's over Rowwen Heze. Maar een aantal kende hen (of dat liedje) niet eens. Iets gaat er verkeerd..

Al heb ik me ook wel eens verbaasd over het bereik van Guus Meeuwis boven de rivieren :P

Zegguh Samantha, die gozer Guus komt uit dezelfde gemeente als ik. Het bereik van deze gemeente is voor een echie veul groter dan een paar bruggetjes.
;)

Nope, geen idee wat snepsjet is...;)
Reputatie 7
Badge +10
Wow, even zo tussen door! Raytje.. je hebt me weer ingehaald. 😛 Dat had ik nog niet eens gezien. Alex staat praktisch stil, dus dat moet voor ons allemaal gaan lukken, toch!
Reputatie 7
Badge +7
Ja dat zou het zijn! Even een testje voor de mensen van boven de rivieren: Wat zijn Bossche Bollen?

Om deze onbeantwoorde vraag te beantwoorden: Dat zijn Brabantse moorkoppen.
Reputatie 5
Badge +9
Nou ik ben nu wel benieuwd Samantha of franswon.... Laat ons niet langer in spanning 😛
Reputatie 7
Badge +9
Heel zoete, grote moorkoppen, of is dat woord al even beladen als negerzoen? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Ik ga ze altijd wel speciaal halen als ik ga winkelen in Den Bosch 😉
Reputatie 7
Badge +9
Twee keer per week toch Angela? 😃
Badge +7
@wimj12 Heel goed!

@Caspar, wist je nou zelf niet wat Bosche bollen zijn :P

@Angela, verkopen ze die hier eigenlijk niet in de supermarkt? 'Limburgse' vlaaien zie ik hier wel 🙂

Reageer