.

Een paar minuten stilte, doe jij ook mee?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Vandaag herdenken we alle Nederlandse slachtoffers sinds de Tweede Wereldoorlog. Dit zijn militairen en burgers die stierven in oorlogssituaties en bij vredesoperaties. De Nederlandse vlag hangt halfstok en om 20.00 uur is het 2 minuten stil.

Bron: Rijksoverheid.

Doe jij ook mee?

Ik doe mee aan 2 minuten stilte


10 reacties

Daar hoef je geen poll voor te maken beste man. Iedereen met een beetje respect in z'n donder is 2 minuten stil. Kleine moeite, groot gebaar.
Je kunt op deze manier ook reageren via de poll, een reactie plaatsen hoeft niet perse, beste man. 🙂
Was geen aanval naar jou toe hoor 😛 Maar die nee hoort er gewoon niet vind ik 😃
Reputatie 7
Badge +9
Vraagje: Moet ik hier 20.00 uur GMT (plaatselijke tijd) aanhouden of 19.00 uur GMT als het in Nederland 20.00 uur is?
Nederland 20u :)

Is er in Schotland ook een herdenking?
Reputatie 7
Badge +9
Nederland 20u :)

Is er in Schotland ook een herdenking?


Nee, ik elk geval niet vandaag. Morgen 5 mei is ook geen bevrijdingsdag hier, men kent hier geen bevrijdingsdag want dit land is nooit bezet geweest en dus ook nooit "bevrijd".

De landelijke herdenking van diegenen die zijn gevallen tijdens de twee wereldoorlogen (Remembrance Day) is ieder jaar in Londen op 11 november om 11 minuten over 11 's ochtends.
Reputatie 6
Badge +4

Bedankt Scotsman. Weer iets geleerd 😊
Reputatie 7
Badge +9
Uiteraard doe ik mee, zie ook het topic vandaag zoveel jaar geleden.
Badge +7
Hoi allemaal,

Wat goed dat je hier een topic over aanmaakt, Friesian! Ik wil graag op deze poll reageren, maar op de een of andere manier lukt dat niet? :? Volgens mij kan ik de inhoud alleen wijzigen, maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Maar ik wou hem natuurlijk met JA beantwoorden. Wij hebben als Simyo ook twee minuten stilte gehouden. Normaal gesproken is onze klantenservice tot 20.00 uur bereikbaar, nu zijn we iets eerder dichtgegaan. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we met klanten aan het bellen zijn terwijl we eigenlijk de oorlogsslachtoffers moeten herdenken.

Groetjes,
Samantha

Reageer